dinsdag 3 januari 2012

Stripey nailart

Gisteravond besloot ik maar eens te gaan oefenen op rechte, strakke lijnen. Nadat ik mijn nailart kwastjes had bovengehaald moest ik toch even nadenken want gewoon wat streepjes vond ik ook zo saai. Ne een tijdje googlen vond ik bovenstaande nail-art. Ik was er meteen helemaal weg van!wil je mijn resultaat zien? Klik dan op de knop!




lichtblauw: you belong to me (Essence), donkerblauw en geel: onbekend, rood: rasberryfields forever (Catrice), paars: H&M mini's, felroze: hot or not (Catrice), zwart: back to black (Essence)

Ik vind het best goed gelukt, het patroon komt goed over en de kleuren lopen bijna niet door elkaar. Ik vind het alleen jammer dat de kleuren niet helemaal overeenkomen met de originele nail-art. Maar mijn rechte strepen lukken in ieder geval al veel beter dan eerst! Wat vinden jullie van het resultaat?

ps. Don't forget to enter my give-away!

24 opmerkingen:

  1. Dat is echt super goed gelukt...en wat ziet het er gaaf uit :O! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je het echt mooi hebt gedaan, want het lijkt me heel lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! echt een supermooie nailart, en ook nog goed gelukt!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt heel mooi gemaakt! Dat doe ik je niet na, ik ben heel slecht in nailart, maar dit vind ik wel heel erg knap zeg!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh mooi gemaakt! Ik ga je wel eventjes mailen! En volg je terug:) zou je me trouwens met bloglovin willen volgen? GFC verdwijnt namelijk..x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cool!! Love this!

    <3Chelsea Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke blog heb je! Natuurlijk volg ik je terug xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan! Ik heb nog veel te leren, haha (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk volg ik je terug!
    En wat is dit goed gelukt zeg! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt goed gelukt! Respect, ik zou het zelf niet kunnen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat gaaf al die felle kleuren! Je duim en ringvinger zien er vooral cool uit :)

    Ja ik volg je ook! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow geweldige nagels! Ik wou dat ik dat kon haha <333

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve comment! Ik volg jou nu ook :D Superleuke blog heb je, en die nagels..ZO GAAF!

    xx
    Check out my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De H&M catalogus kon je bestellen op de site, maar ik weet niet of dat nog steeds kan. Ik kan het namelijk niet vinden!
    & je nagels vind ik trouwens heel tof!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Those are cool!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow you nailed it! <3
    with mucho love chimi!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...