maandag 6 februari 2012

Craving Monday: summer dresses



Although It's freezing cold and it's so slippery you have to look out you don't fall, am I looking for summer dresses, I buy summer items and I chose the best sunblock. But unfortunately I need to stay realistic; it's a bit too early to look at those amazing summer collections, actually I have to look for really warm jumers and sweaters. But who cares, it's so fun and I get an instant summer feeling! Today I hunted for some really cute dresses, so click to see them. Hot or not?

>> Click to read in Dutch and see the items I've chosen
 Dutch:
Hoewel het buiten 14 graden vriest, er sneeuw ligt en het zo glad is dat je bijna valt, ben ik toch aan het kijken naar zomer jurkjes,  koop ik zomer items en kies ik de beste zonnebrand crème vast uit. Maar helaas moet ik realistisch blijven; het is echt veel te vroeg om hiernaar te zoeken. Eigenlijk moet ik kijken naar dikke truien. But who cares? het is gewoon veel te leuk en ik krijg er een instant summer feeling van! Vandaag heb ik voor jullie wat schattige jurkjes gezocht. Wat vind je; Hot or not?

Monki, H&M, Abercrombie and Fitch, Zara, Forever 21, Lipsy London, forever 21

What would you buy?

13 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste het leukst! Kan niet wachten totdat de zon weer gaat schijnen en we weer jurkjes kunnen dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die 1e en 3e vind ik echt superleuk!
    loves! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die turquoise mooi!
    Ik heb zooo'n zin in de zomer, ik kan echt niet wachten, haha!
    Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ook echt niet wachten op de zomer, zeker niet als ik deze leuke jurkjes zie <3

      Verwijderen
  4. Die witte is het leukst! Aloewel ik die roze onderaan ook wel leuk vind!
    En bedankt voor je reactie op mn blog :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb je getagd! Kijk op mijn blog ahha,

    leuke post trouwens!

    x

    http://liveitlikethis.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan niet wachten op de zomer!! X

    Love,
    Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke jurkjes! voor mij heeft de winter al wel weer lang genoeg geduurt, laat de zomer maar komen.
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke jurkjes!
    Nu moet het maar snel zomer worden :)

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die twee linksonder vind ik leuk! Laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke jurkjes! Het mag wel weer zomer worden haha ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...