dinsdag 21 februari 2012

DIY recycle old magazines - FIRST VIDEO


 http://www.youtube.com/watch?v=T0DjSQbZjP8

Gisteren startte ik voor het eerst sinds ik mijn laptop heb (2 jaar) iMovie op om een filmpje in elkaar te zetten. Vandaag komt dus mijn allereerste filmpje ooit online! Het was in het begin een beetje puzzelen met hoe ik muziek kon invoegen enzo, maar uiteindelijk is het een heel makkelijk programma om mee te werken!

In het filmpje zie je hoe ik oude tijdschriften recycle tot een.. uh... opbergdoos voor tijdschriften? Of iets anders natuurlijk! Nagellakflesjes ofzo.. I hope you'll enjoy and don't forget; thumbs up!

∞ click to see pictures

 

Are you going to try this?




47 opmerkingen:

  1. Wat is dit een ontzettend leuk idee!
    echt de leukste diy die ik ooit gezien heb, dit moet ik zeker eens gaan proberen.
    En ook echt super leuk dat je dit in een filmpje hebt gemaakt, ziet er tof uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gedaan! Echt heel erg leuk :-)
    Btw, love your watch hihi :-)
    Love, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk filmpje! ik moet nodig tijdschriften gaan kopen zodat ik een excuus heb om dit te maken haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf, dat ga ik zeker nog eens doen! Handig zo'n filmpje (:

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat een super leuk idee. Dat ga ik zeker weten ook een keertje maken. Wat heb je trouwens een leuke naam ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heel leuk! (:
    En het is geen blouse, maar ene mouwloze top, anyways hij is van divided ja!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, heel origineel gevonden en goed uitgelegd! :)

    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUCH A great idea! I'll have to try this tomorrow ^^ Thanks for sharing :) P.S. Followed you back ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for your comment! I'm glad that you liked my new stuff! Stay tunned to see more! ;)

    http://gingercollage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. looks soo cool!
    xx

    www.moustachic.com
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great tutorial!!

    Come to visit my blog and if you like let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really cute idea! I am following you now to
    Be sure to stop by
    Elle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Following your amazing blog, gorgeous!

    thanks for the support.

    wish all your dreams come true!

    kisses

    http://cottoncandy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk idee, ga het zeker doen een keer als ik me verveel haha.
    en goed uitgelegd in je filmpje! :)

    Liefs, June.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wooow that's a super idea !!!!!
    i always love DIY-Projects !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk filmpje!
    Ik heb dit ooit op school moeten maken (: Echt leuk om te maken!

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt superleuk! Ga ik ook eens proberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You blog is really awesome! Love it so much!
    I'm a new follower)) Maybe we can follow each other with Google Connect and Bloglovin'?

    http://myfiercefashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw soph, ik ben zo trots op je! (:
    en wat een superleuk idee! :3
    love you!
    kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt heel leuk, en dat filmpje is ook erg goed gelukt :) moet je vaker doen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat ziet er super leuk uit! erg leuk gedaan ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, echt een leuk idee! Leuk filmpje ook meis! :)

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat creatief!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dankje je soph! neem je hem misschien over? :)
    loveyou!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw hoe kom je erop?
      Ik vind het echt een super idee. Ik ga het denk ik in het weekend uit proberen :d

      Verwijderen
  26. I am following back through bloglovin and gfc, do you also have a facebook account?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes I have, you can find the link on the top of the page!

      Verwijderen
  27. ah jammer kan het filmpje niet zien. hij is niet beschikbaar in Duitsland :( waarschijnlijk komt het door de muziek die je gebruikte, dit heb ik wel vaker met filmpjes. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk zeg!
    heb je trouwens een macbook? omdat je iMovie hebt. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo gaaf! Dat wil ik ook wel een keer proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk gedaan zeg! Die heb ik nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje wat leuk! Zeker weten dat ik dit ga proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...