maandag 20 februari 2012

Earthcolors

I just love earthcolors, mijn liefde voor deze kleuren ontstond toen ik in groep zeven een zandkleurig jurkje kocht. Het had een A-lijn en schattige ruches. Ik had dat ding héél vaak aan, je kunt bijna zeggen dat ik erin sliep. Helaas is dit schattige jurkje nu te kort maar mijn liefde voor de kleur blijft bestaan. Voor de outfit van vandaag heb ik allemaal verschillende aardkleuren bij elkaar gecombineerd. samen met wat eye-catching accessoires vind ik dit best een geslaagde combinatie. 

∞ Click to see the whole outfit 

Top: Tom Tailor, vest: Terre Bleu, faux fur: unknown, pants: River Island, heels: H&M, pearl necklace: Tom Tailor, ring: H&M, watch: Rolex

Do you like earthcolors too?

42 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik ben verliefd op de manier waarop je laagjes combineert. En je ring, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the vest is great - and your ring as well - have the same one ;) LIKE

    <3
    XX the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een superleuke outfit! je broek is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou niet van motief op broeken maar deze is gewoon ...GREAT..!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit!!
    En wat een gave schoenen :)

    x.
    http://acupofloveforcreativity.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, erg mooie outfit! prachtig die kleuren!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great look :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my god! Ik ben verliefd op je ring! alleen heb ik niet zo een goeie ervaring met H&M ringen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Those. pants. Are. Amazing. You look so stunning, and I agree that Earth tones make for great outfits. Would you like to follow each other? Let me know if you are interested :)

    http://escapingthewindow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gecombineerd, die broek is echt geweldig! :D

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Leuke maar ook gewaagde combinatie!
    Ik zelf vind je broek leuk, maar ik zou hem zelf niet kopen haha!
    Maar dat komt omdat ik echt een basic meisje ben hoor!


    xoxo
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige outfit meis! <33 Je broek is echt geweldig.

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, je schoenen zijn leuk! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. you look gorgeous!
    i love your outfit - especially the pants :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, deze outfit is echt super mooi! Ik vind die broek echt prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je ziet er zo mooi uit! echt een prachtige outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting, sweet amazing [probably your own qualities right?] and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;)
    I'd like to invite you to follow each other. I’d be very pleased.
    I wish you lots of success and will surely come back often
    kisses

    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. that was so cute ! you're so great with that colors <3
    i love to follow each other. mind to follow each other? ^^

    xoxo,
    gitasyalala.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. thank you, i'll follow you via bloglovin and GFC.. I hope you can follow me via GFC too ..
    you're so kind my dear <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful! I love your ring and your watch :) Maybe we could follow each other? :) Love, Tina
    http://tinasfemmefatale.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. thank you
    anyway, my mom said that you're really pretty <3

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh thank you :)
    PS: love the ring! aww ;)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw net zo mooi! Die broek zou je mij nooit zin zien maar jou staat hij echt super mooi ♥


      xxxxx

      Verwijderen
  23. prachtige outfit soph!
    en dat jurkje, daar had je vroeger toch een keer een post over geschreven? :3
    love you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel soph! je bent echt een schatje! ♥

      Verwijderen
  24. Wauw, i love it! Your hair is also amazing!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw! wat een prachtige outfit, echt heel mooi!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg leuke outfit! staatje heel mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love your blog:)Maybe we can follow each other with Google?

    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke outfit, vooral je broek vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vind je broek echt heeeeeel gaaf!! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw mooie ring! waar heb je die van als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...