vrijdag 24 februari 2012

In the woods

Vandaag had ik totaal geen inspiratie, niks wat in mijn klerenkast hing bracht mij inspiratie. Toen veel m'n oog op dit rokje. Dat had ik al lang niet meer aan gehad.. Ik combineerde dit normaal altijd met zwart of blauw. Maar deze keer koos ik voor wat 'gedurfders'. Bruin. Het zou eigenlijk ook wel leuk móeten staan want er zitten gouden en bruine details in het rokje. Na heel wat gepas kwam ik uit op deze outfit. Het rokje  ziet er opeens helemaal anders uit vind ik. Zo zie je maar dat eens iets anders proberen op iets goeds kan komen ;)

Ik ben vergeten mijn ketting aan te doen op de foto, I'm sorry!
∞ click to see the whole outfit



skirt: Essentiel, vest: Zara, shirt: WE, panty: Wolford, belt and shoes: Mulberry

To wear or not to wear?

44 opmerkingen:

  1. Wauw, echt een prachtige outfit! Ik vond je rokje geweldig <3

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Het rokje vind ik echt supermooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty skirt!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je rokje is super!!!
    .. het vestje heb ik ook:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow supermooi! je hebt altijd zo een mooie outfits! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah staat je heel leuk! Die foto waar je op die boomstam staat is moooi :)

    http://thefashionestate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOOKING GREAT SWEETIE! THANKS FOR STOPPING BY AND FOR THE LOVELY COMMENT, WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie outfit! Ik vind jou kledingstijl echt heel leuk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit en vooral super rokje!
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. follow you now on gfc sweetie! it's the one I most use! have a great weekend!
    xoxo,
    fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vest is super, en lief rokje & stoere riem & schattige schoentjes :D.
    Haha.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je echt supermooi! Dat rokje is echt heel leuk!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! & je haar zit echt zo mooi. haha!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hello darling! thank you for following but i can't find you on google friend connect!Can you check, please? i'm following you too ! a big kiss!
    miriamstella
    visit also my facebook fan page!
    i wait
    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! :)ik vind je rokje erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave outfit, ben in love met je rokje!
    www.avenue-de-paris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You look gorgeous! Beautiful skirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. woww...this outfit is so gorgeous.. awesome colours!

    Love,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. you look absolutely adorable. i love the variety of your photos and your styling is perfect :) ive followed you ♥

    hapatime.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's en je ziet er mooi uit! Dat rokje staat heel leuk bij die riem en dat vest!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit, de rok is erg mooi :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw deze outfit vind ik 1 van de mooiste outfits die je hebt geshowt (:
    Echt mega leuk, dat vestje is ook super!

    XxXx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fabulous style :)

    http://alvinary.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit, het rokje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. aww, thank you :)
    btw, love the style & the colour of the cardigan ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt leuk! Ik vind die riem er ook heel leuk bij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuk rokje! dit staat je echt heel goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for the comment :D
    Love the outfit !

    Fi *

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt altijd leuke posts,
    maar deze vind ik echt heel leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...