zondag 5 februari 2012

The jumper

Thinking of one of my motto's 'wear what you want, when you want' I putted my panty and shorts on and went outside. I like the combination of a jumper with shorts and it's never too cold! the other things I did today were taking pictures for the upcoming week, do homework and make some drawings. Not very interesting, I know.

>> Click to see the whole outfit and read in Dutch
Dutch:
In de lijn van een van mijn motto's 'wear what you want, when you want' heb ik vandaag gewoon een panty met shorts aan getrokken en naar buiten gegaan. Ik vind de combinatie van een trui en short altijd erg leuk en ik heb het nooit te koud. Vandaag heb ik niet zo veel interessants gedaan, foto's maken voor de komende week, huiswerk maken en wat tekenen. Hmm, boring..




What do you think, to wear or not te wear?

16 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele leuke outfit, wel koud lijkt me! haha, liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Lijkt mij ook wel koud eigenlijk. Maar wel leuk. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your jumper!
    Greetings from Spain! I'm your new follower (by Bloglovin)
    xoxo
    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit!
    Krijg het er wel koud van ;p
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brrrrrr.

    Ik zou het niet durven, met deze temperaturen.

    Groetjes

    http:/elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nieuwe camera ofzo? leuke outfit maar wel koud haha<3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, respect dat je het niet koud had! Super leuke combinatie!! Die schoenen & dat truitje zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are pretty ;-) follow you rblog now hope you visit me again and follow back

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, hij staat je heel mooi!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Alleen lijkt me zo'n dunne panty nu wel héél erg koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, maar het ziet er wel koud uit zeg, zo'n dunne panty! Haha!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Maar ik zou het echt de hele dag koud hebben, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...