zaterdag 4 februari 2012

Meet me at coral island + GIVE-AWAY WINNER!

Yesterday I went to the Primark with my friends. Unfortunately the sale just stopped but fortnuately the Primark prices are very low! I bought this cute coral colored scarf for only 3 euros! I also bought a nice pair of sunglasses for 1,50 euros and gympies for 3 euros. My friends bought much more, but the clothes from Primark doesn't fit me well, that's why I couldn't bought any clothes.
Today I'll finally announce the winner of the Sephora mascara! Click to read the winner, read in Dutch and see more pictures of my outfit!

Dutch: 
Gisteren zijn mijn vriendinnen en ik naar de Primark geweest. Helaas was de sale net afgelopen maar gelukkig zijn de prijzen van de Primark erg laag! Ik kocht deze koraal kleurige sjaal voor maar 3 euro! Ik heb ook een leuke zonnebril voor 1,50 euro en gympen voor 3 euro gekocht. Mijn  vriendinnen hebben heel wat meer gekocht maar aangezien de kleding van de Primark mij veel te groot is en niet mooi past kon ik helaas geen kleding aanschaffen.
Vandaag maak ik ook eidelijk de winnares van de Sephora mascara bekend!  Scroll, scroll, scroll!


And the winner is... Annemieke from Fashionalert!
Congrats girl! Would you send me an email with your adress and the color mascara you prefer? (black or brown)

ps. My observant visitors have probably already seen this, I earned a 'blog to remember' batch! Cool right?

28 opmerkingen:

  1. Wauw! Leuke outfit! Prachtige sjaal en schoenen.
    <3 Primark!

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal is echt geweldig!
    En gefeliciteerd annemiek ! :)

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely outfit :)
    I follow your blog :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow!!!! prachtige fotos en je mag hakken!!!! <3 zo stoere hakken!!!!<3
    xx i follow your blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JE HAKKEN. EINDELIJK. EINDELIJK. EINDELIJK.
    EN HOLIE SHIT. ZE ZIJN ZO LEUK.
    WOOOOH :3
    loves, saar! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je mooi!

    Leuke blog, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ik vind je outfit echt mooi, en ik ben jaloers op je lange benen!
    Gefeliciteerd Annemieke!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit! Die schoenen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sjaal! En wat een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit, staat je goed! Primark is erg leuk en zeker goedkoop! Ik herken dat, ik pas ook zeker niet alles maar naarmate ik ouder word, wordt dat minder en heb ik nu een maatje 36 ipv een 34 ;) leuke site heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een onwijs leuke outfit! En annemieke gefeliciteerd

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel schattig!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige outfit! En heel erg bedankt voor het winnen van de giveaway! Ik ga je gauw een mailtje sturen! Veel liefs! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, die laarsjes zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Annemieke! Geweldige outfit, niets is fout aan die outfit. Mijn favoriete item is die sjaal & die schoenen! Maar wel jammer dat de Primark kledij niet zo goed bij je past...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like everything here.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige outfit! Ik vind die schoenen echt super!
    En gefeliciteerd Annemieke (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. echt mooie kleuren! en gefeliciteerd annemieke!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke sjaal! & gefeliciteerd :)

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd:)
    prachtige sjaal!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty Scarf!


    http://christalkay.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...