zondag 19 februari 2012

Mom's blazer

This is an international 'thank-you-post' so this post will be written in English. I reached 200 followers at google friend connect! Thank you so much! Another very exciting fact is that I got 689 pageviews yesterday, 689! When I had my blog for a couple of weeks I was excited when I reached 80 pageviews. Look where I am now! I've got 71 comments on my last post! I love the fact you guys view so much on my blog and I hope my blog continues growing! To reward my amazing visitors wthere'll be a give-away soon!

I also received an award from julia (http://juliechoice.blogspot.com/). The liebster award, is an award originated in Germany and is for blogs with fewer than two hundred followers. (I got this award when I had 195 followers). It is for bloggers who work hard and enjoy blogging with the world but have not yet been discovered. Julia I'm so honered to receive this award from you! 

∞ click to see the whole outfit

 
Het topje is grijs, heeft witte streepjes en een kanten randje, maar dat zie je niet zo goed op de foto I'm sorry!
Blazer: Zara, top: Geddes and gilmore, skirt: River woods, panty: Wolford, ballerines: Chérie
 
Do you wear clothes from your family members sometimes?





50 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    En leuke outfit! Staat je goed!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! echt een super leuke outfit
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd! en wat een leuke outfit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi! thanks for your comment! you look lovely!!

    Elisa's blog
    SISSIROSSI spring/summer 2012 collection!CONTEST! http://www.theivenothingtowearcloset.com/2012/02/sissirossi-springsummer-2012-collection.html?spref=tw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje voor je comment! Leuke outfit.

    Vul je bij de winactie ook even je naam en email in. Dat had je niet gedaan namelijk ;)

    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag heel soms kleren van m'n moeder maar mama zie je vaker in mýn kast rondsnuffelen hahaha zo schattig vind ik dat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit! Ik draag heel soms iets van mijn moeder. En wat stom dat je mijn foto's niet helemaal kan zien. Waar upload jij je foto's dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute blazer! Your skirt also looks great on you.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I do wear my mum's clothes too.
    U HAVE BEAUTIFUL EYES :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woow jou blog gaat steeds beter , gaaf !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat doe je goed, gefeliciteeerd! :)
    Je ziet er prachtig uit, dat rokje is zo lief!

    http://thefashionestate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk meisje ben jij! en mooie outfit! ga je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Leuke outfit meis.. die blazer staat je echt goed <33

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Al gefeliciteerd met je volgers & je views!! Super leuke outfit!! Vooral die blazer is echt geweldig, en van je moeder?! Geweldig!! Ik draag zelf nooit iets van mijn moeder, maar mijn zussen wel van mijn vader (:. Ook super leuk rokje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your mom's blazer fits amazing with your skirt :)

    www.fashionhasit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great outfit, and your mom's blazer is so beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 200 (ondertussen al 207) volgers! Ik vind het een erg leuke outfit. Het rokje zou ik echter niet dragen, voor mij is het een beetje te kort, maar jij kan het prima hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf rokje. De blazer staat je trouwens erg goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I checked your blog and I like it!
    Visit my blog and if u want we can follow each other!
    have a great Sunday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd! je verdient het hoor!
    erg leuk! haha een maand geleden ofzo droeg ik constant kleding van mijn moeder, maar dan draag ik een jurk van haar als een rokje of iets dergelijks.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW staat je ontzettend leuk zeg ;)
    Ik draag niet zo vaak dingetjes van m'n moeder.

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooow dat zijn veel pageviews! :O haha!
    Je outfit ziet er super leuk uit ;)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie blazer en gefeliciteerd met al die volgers en bezoekjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, is die blazer van je moeder? Had mijn moeder dat maar.. haha :)
    Hele leuke outfit, die rok is ook erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! Mooie outfit! Die blazer staat je goed :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dat je dat hebt gewonnen! Ik ga je volgen dame! Wil je mij ook volgen? Alleen als je m leuk vindt natuurlijk;) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Sophie, je verdient het! En wat een leuke outfit! Haha, ja, ik moet zelf ook nog even wennen aan mijn nieuwe blognaam, maar toch ben ik er blij mee! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Leuke outfit, mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Echt gaaf!

    Zullen we elkaar volgen? X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd en wat super dat je nu al zoveel volgers
    en pageviews hebt!
    Die blazer is echt erg mooi (:
    Ik draag niet echt vaak een outfit van mijn moeder, ze heeft best wel een andere smaak xD. Van mijn zusje wel soms, ze heeft dezelfde maat als mij.
    Bedankt voor je reactie!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. lovely outfit
    www.ashfld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is really amazing!!! love your skirt and blazer so much!!!! I sometimes borrow some clothes from my sis:)

    kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh, I am in love with your skirt! So awesome!

    Love,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gorgeous photos dear! wanna follow each other on bloglovin? kisses, katefp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wonderful hair dear!if u like check out my Giveaway kisses xoxo La Folie 

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...