maandag 27 februari 2012

Nautical combi and no tights

Het is bijna maart en dat betekent (voor mij toch) blote benen seizoen! Eigenlijk was het vandaag de bedoeling nog niet om zonder panty naar buiten te gaan. Ik had 's ochtends ook een huidkleurige panty aan, maar met gym ben ik 'm kwijtgeraakt. Daarom zijn er nu foto's zonder panty! Ik had het overigens helemaal niet koud, de zon scheens zelfs een beetje. Nu maar hopen dat mijn benen snel een mooi kleurtje krijgen (:

∞ Click to see the whole outfit





vest: Zara, skirt: H&M, belt: Comme des garçons, shoes: Primark, scarf: Esprit

When do you start wearing no tights?

93 opmerkingen:

  1. superleuke outfit! haha ik had vandaag wel een panty aan, maar er kwam een gigaladder in, oeps! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt heel erg leuk gecombineerd. I like it :D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw super mooi!
    je hebt altyd zulke leuke &mooie outfits! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, erg mooi, en wat heb je prachtige benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Wel fris lijkt me met blote benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie outfit! krijg ook echt zin in het voorjaar, dan draag ik ook korte broekjes met sandaaltjes eronder enzo.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! Ik begin meestal toch wat later met blote benen haha, ik krijg het (helaas) heel snel koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit, leuk gecombineerd! :)
    Het lijkt me op zich nog wel wat koud om met blote benen te lopen :3

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit voor de zomer, ideaal voor de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wwwooow. this is awesome outfit, the skirt is incredibly beautiful, I love the red on you!

    Much Love,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke outfit, maar is het hier niet nog een beetje te koud voor?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow... das vroeg! Helemaal omdat er vandaag in de krant stond dat het begin maart weer stevig gaat vriezen. Maar ik kan dit wel waarderen!
    Btw: je benen zijn al wel gekleurd hoor...mijn melkflessen zijn veel witter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wat ziet je blog er leuk uit, je header is echt leuk! Lieve outfit, maar brrr.. veel te koud voor mij om nu nog geen panty ofzo aan te hebben. En ik vind je haar heel mooi! Ik volg je, superblog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt een super leuke outfit!!
    staat je heel erg leuk :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute outfit, love the skirt

    http://bee-thatgirl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the whole outfit dear!
    Following you also on twitter! Hope you'll follow me back! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i really dont wanna sound creepy but you have the perfect legs! :)
    super cute outfit as well. xoxo, saskia
    http://www.lovemins.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schöne Rock! Gefällt dir perfekte!
    Ich wil H&M gehen

    xoxo aus München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. JE ziet er super leuk en chic uit! Ik heb dat rokje ook, leuk idee om het zo te dragen!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt heel leuk,
    en je hebt echt mooie benen !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat heb jij mooie benen zeg! En natuurlijk weer een wauw-outfit haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. met die benen mag je inderdaad pronken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh thank you so much :)! ♥
    I love the red flats :)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I'm in love with this look!
    Kisses from Italy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nice blog! I'd be happy if you visited mine and became a follower! :)

    Missingsparkles.com
    INT'L GIVEAWAY

    ♥,
    Minna

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super lief rokje & leuke ballerina's!

    xoxo

    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattig rokje, leuke outfit!
    Christina

    www.fashiontornado.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke outfit, wel een beetje koud voor nu(:
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo dat je nu al zonder broek kan lope ik krijg het altijd zo snel koud:(

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit heb je aan! En mooie benen heb je. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love your Outfit!!!
    lovely blog you get here. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love the red and the stripes together!

    http://samalamode.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt een leuke outfit! Lijkt een beetje op een Marine Look!! Heel stoer! Ik kan niet wachten tot het zonnetje lekker gaat schijnen hihi

    Kan je wat voor me doen? Het duurt maar heel even! Like/Respecteer en/of tweet mijn foto als je facebook/hyves/twitter heb! Dan kan ik een Canon camera winnen. Leuk voor als m'n kleine meid geboren is. Dat kan via deze link: http://wij.nl/beursfoto2012/506

    Sorry voor de "spam" maar ik doe het voor m'n kleine meid!!

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt er de mooie benen voor meis! Maar het lijkt mij toch wel ontzettend koud!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Easy, breezy, beautiful *.* You look so beautiful dear :') kisses, katefp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, supermooie benen heb jij zeg! Leuke outfit ook, staat je mooi!

    XO, Imke

    +Ik volg je! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  37. your outfit is so cool! Love the skirt.

    Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, je rok is echt prachtig! Ik had vandaag ook gym haha, en ik had ook kousen aan (oranje! :D), en ik ben ze niet kwijtgeraakt :p & ik HOU van je rok!! :o

    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Love this look!
    Thanks for stopping by, keep in touch xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. That skirt is SO pretty - love how you styled it :)

    Annie
    The Other Side of Gray

    BeantwoordenVerwijderen
  41. gorgeous colors! love the stripes with the red top!

    bisous,
    mia

    SHAPEWEAR GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuke outfit ^-^!
    Xoxo, leoniae
    P.s: Bedankt voor je reactie op mijn blog leoniae ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je ziet er prachtig uit! En je benen zijn al best lekker gekleurd, in ieder geval geen witte melkflessen haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Love this look on you, so cute!
    The skirt is so adorable!
    xx

    Be Frassy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke stijl heb je ! Ik vind het er heel erg leuk uitzien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hey u have a lovely blog,come check out my blog and follow if you like thru GFC and i will follow right back

    http://sazistopsecret.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. You are so pretty!
    I like your style, darling.

    Come visit my blog and let's follow each other!

    http://www.momfashionworld.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  48. You look absolutely gorgeous!!! I love your skirt so much and those flats are adorable:)

    Kisses, Lucy!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke outfit, vooral dat rokje is echt gaaf!
    Je benen zijn al hartstikke bruin hoor, zo bruin zullen die van mij nog niet eens zijn in de zomer, hihi :$
    Leuk dat je meedoet aan mijn winactie.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik heb mijn hoesje van ebay en Gilly Hicks heb ik bij de Gilly Hicks store in Oberhausen gekocht. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Schattige outfit X

    Love,
    Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat heb je mooie benen zeg! wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooie outfit en wat heb je mooie benen!

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. you are so pretty!n,n
    you loook cute! nice outfit! :D
    nice blog really!n_n
    I hope you can check my blog! (:

    http://thehiddenroots.blogspot.com/
    http://thehiddenroots.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  55. I like your skirt, and you've a great figure =)
    Check out my blog, I posted some fashion drawings made by me and I'll be happy to read your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. wauw wat heb jij mooie benen! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Sophie,
    zou je misschien eens een Q&A willen doen? Dat lijkt me namelijk erg leuk, om je wat meer 'te leren kennen'
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Je hebt echt mooie benen! Leuk jurkje, mooie outfit ook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  59. http://www.asos.com/Aldo/Aldo-Buschur-Glitter-Slippers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1798856&SearchRedirect=true&SearchQuery=buschur

    here you go my dear :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke oufit!
    Ook leuke blog trouwens ik ga je volgen
    Volg jij mij ook ?
    modedejuliett.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  61. You are so pretty!

    Do check out the ClucbCouture giveaway on my blog Miss Tangerine, maybe you'll be the lucky one!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Adorable skirt!!

    xo
    http://www.fashionkats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  63. beautiful :)


    http://livingfashionloving.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. I love this outfit. The skirt is perfect!

    Love,
    Evamaria

    http://despite-the-style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. your blog is amazing!
    much inspiration
    really like it dear!
    keep posting

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Such a lovely look!!! <3<3
    Happy Friday!! kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauw, leuke outfit & wat heb jij supermooie benen! Oke dat klonk best wel raar, haha. I love your blog<3

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, leuke outfit & wat heb jij supermooie benen! Oke dat klonk best wel raar, haha. I love your blog<3

    BeantwoordenVerwijderen
  69. cute :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...