dinsdag 14 februari 2012

Neon pink sweater


Vandaag was het Valentijn (voor het geval je dat nog niet was opgevallen ;), voor mij, forever alone day denk ik. Maar voor alle lovebirds:  HAPPY VALENTINE'S DAY! De enige valentijn-actie die ik heb gedaan vandaag was het geven van cake-pops met een vriendschap quote aan mijn vriendinnen. Volgens mij waren ze er wel erg blij mee. Om toch een beetje in de valentijn 'sfeer' te komen had ik vandaag mijn neon roze trui en super zachte sjaal aan, de kleuren van de liefde. ;)

Zoals je ziet schrijf ik weer in het Nederlands, ik heb een paar keer van mensen gehoord dat ze 2 talen wat onhandig vinden of mijn Nederlandse schrijfstijl leuker vinden. Sommigen zeiden dat mijn Engels soms niet helemaal klopte. Et voilà Myveryownlookbook is weer een Nederlands blog in 'hart en nieren'. Oh en de meisjes van een andere taal hoeven niet te vrezen, er staat een convertor op mijn blog!

∞ click to see more pictures





What did you do on Valentines day?




73 opmerkingen:

  1. Fijne valentijnsdag (:
    Ik heb vandaag gewoon een zwarte blazer gedragen lekker simpel. haha

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit staat je echt mooi! Leuk met die knopen in je sjaal!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How can someone be naturally soooo beautiful?! You are so gorgeous!
    This sweater is awesome, like the colour.
    You dont have snow there ? :O

    Love,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Staat je super mooi, en leuk met die sjaal er zo bij. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind de combinatie ook erg mooi, zeker voor Valentijn ;-)!

      Verwijderen
  5. Staat je goed meid! Echt leuk dat roze. Wil zelf ook nog een roze trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. ^^ Idd.

      En die sweater die je aan hebt heeft mijn vriendin in het blauw van de H&M kan dat? Maar super leuk, ook bij passend. Haha had vandaag ook iets roze aan gedaan ;)

      Verwijderen
  7. staat je erg leuk!

    Ik ben overgestapt naar Wordpress. Ik zou het erg leuk vinden als je me weer zou willen volgen!

    Liefs Tineke van http://www.mysupersweetlife.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful skirt:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JIJ OOK LIEVE SOPHIE! <3
    en oml sweaten love it wooh :3 pfft, ik
    heb nou al 7 maanden een vriendje, kwam
    ik er achter dat ie valentijnsdag haat.
    en dan nog iets, ik ben ziek, dus ik ben
    al 2 dagen bij mijn oma in haarlem. :[
    misschien zie ik bas (vriendje :3) vanavond
    nog, bij de ouder gesprekken op school.
    waah, ik haat ziek zijn. hihihi :3
    nouja, nog een fijne forever alone dag! :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt een hele leuke outfit. Ik vind jou trui echt mooi

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You look so cute! I really love how you combined all the pieces!

    <3

    hugs and kisses by Mani.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke outfit! Die trui & vooral die schoenen zijn echt geweldig! En ik ben ook nog single, je bent helemaal niet alleen (:. Toch nog een Happy Valentine & mij maakt het niet persé uit of je in het Nederlands of Nederlands-Engels schrijft (:.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke outfit, erg toepasselijk vandaag !
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, heel mooi meis! Ik vind je trui echt prachtig staan <33

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You look great darling!
    Lovely photos and blog!
    Would you maybe like to follow us each others? I´ll be really happy :)
    Have a nice day,
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. cool blog! ^_^

    Please, take a look at my blog and tell what you think =)
    and we can follow each other ^^
    Keep in touch =)

    http://globetrottersince1988.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke outfit, heerlijk opvallend (;
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke trui! Ik heb eigenlijk niks aan valentijnsdag gedaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke combinatie van die sjaal en sweater!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je ziet er leuk uit, en wauw wat zit je haar mooi!


    Er is een GIVEAWAY op The Fashion Estate:
    http://thefashionestate.blogspot.com/2012/01/giveaway-sunday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat je erg mooi! En ik vind je haar ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die kleur staat je zoooo goed!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, je hebt zo'n mooi gezichtje! En die trui vind ik echt heeel leuk, heb hem al 2 keer gepast maar omdat ik al een knalroze trui heb nog niet gekocht. Nu twijfel ik weer hihi.. Echt een leuke outfit, perfect voor valentijnsdag ;).

    P.S. ik heb een give-away op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You look awesome with your outfit. The top matched perfectly with your jeans. The scarf also added a nice details to it. We love it!:)

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi again, darling.
    Check out my blog, u have an award <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke sweater! Die kleur staat je goed! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love your pink neon sweater! now following you :)

    betweenracks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heei,

    wat een leuke kleur zeg!
    hij staat je ook nog eens heel erg leuk!

    liefs,
    zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is simply gorgeous!!! love your neon pink sweater so much!!! Following you on Bloglovin and GFC:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Brilliant! I'm totally in for this sweater and that lovely scarf! Great style ideas.
    buy star wars account

    BeantwoordenVerwijderen
  31. aww, thank you :)
    btw, the pink is your color! ;)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. weaw! lekker fel! leuk joh!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oláaa... seu blog é lindo...
    Seus looks também!

    Visite-me e se gostar vamos seguir uma a outra?
    www.gleikka.blogspot.com

    beijo com carinho

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke trui, en wat heb je prachtig haar trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb jij mooi haar zeg!! en I love pink!

    www.rachelle-loveforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. You look absolutely precious! Thanks for stopping by! Are we following each other? 'Cause we sure should!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. very cute outfit! And i'm jalouse of your hair..

    xo

    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. woow.. this post is co cute..
    I would be glad if you follow me.. maybe follow each other?
    http://cherriesfashionblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ziet er echt super leuk uit! mooie kleuren ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This pink sweater looks amazing! + i really like your curls
    Keep going!

    A from Picture Cocktail :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele mooie outfit! Staat je heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super mooie trui! Waar heb je die gehaald?
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. pretty color on you and the scarf is good too...
    http://sepatuholig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. you look great! and have beautiful smile:)
    I spend v-day at home, because i don't like this event;)
    I am your new follower -will follow back?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. sophie! ik heb ook zo'n benefit pakket gewonnen van coca-cola light!
    hihi :3
    loveyou. x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. love the knit!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. love it <3!! great post..if you want follow me on google friends and i will be happy to follow you back <3!!!enjoy the week-end
    xoxo
    A_C'est moi
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Full of style. Love it.

    http://paquetevsitasbien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Cute blog, love the sweater! Would love you to check out my blog maybe we could follow each other? :D
    http://blissfulbeautyxox.blogspot.co.nz/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. cute sweater! great color dear!

    followed you dear
    it would be a pleasure if you could follow back :) thanks

    http://glitterdessert.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. You look so pretty! Loving the sweater. x

    origianlnumber.blogspot.com xo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. You look stunning with the pink sweater!

    Just randomly go into your blog and like it so much!
    Visit my blog and if u want, we can follow each other!

    Have a lovely day!
    xxx
    ecid nac
    canchy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. kijk snel op mijn blog want jij hebt mijn winactie gewonnen

    www.beautylips.be

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...