woensdag 8 februari 2012

New in: Benefit kit

Do you remember the 'Get glam' campagnes from coca cola light? You had to play a game at their site and every hour you could win a Benefit set. I played that game 1 or 2 times and gave my adress and name. When I came home yesterday, I saw a strange package from coca cola. I didn't had a clue because I didn't know I won something; nobody emailed me. But it was true! I won a Benefit kit with some full-size and some testers. Too good to be true? YES! The only thing I did was yelling. Yes, you could say I was very happy!

∞ Click to read in Dutch and see the products I won

Dutch:
Kun je je die 'Get glam' campagnes van coca cola light herrinneren? Je moest een spelletje op hun site spelen, je gegevens invullen en dan maakte je ieder uur kans op een Benefit set. Ik verwachtte er helemaal niks van maar speelde toch een keer of twee het spelletje en vulde netjes mijn gegevens in. En toen ik gisteren thuis kwam, zag ik een raar pakketje van coca cola. Er geen helemaal geen belletje rinkelen! Ik wist ook van niks, want niemand had me ge-emaild. Maar het was toch echt, Ik heb de Benefit set gewonnen met full-size producten en een paar testers. Too good to be true? JA! Het enige wat ik kon uitbrengen was een gil. Ja, ik was erg blij.

Full-size Ring my bella parfume.

Full-size bottle Benetint. 

Full-size lovely shimmering lipgloss. 'back to the fuchsia'

Mini 'tan about town' kit. It consists of a foundation faker, bronzer and mascara.

What do you want; one xxl review or some little reviews spreaded in the month?

42 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hij is idd leuk ;) Sorry moet op iemand beantwoorden want anders kan ik niet reageren?

      Maar ook een leuke verpakking ;) Leuk zeg

      xxxx

      Verwijderen
  2. Oeeeh, ziet er leuk uit ! :)
    Haha wat een leuke blog!

    Ik volg je via GFC, zou je me terug willen volgen? ♥

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!

    Ik heb ook vaak meegedaan maar niks gewonnen! Een erg leuk pakket!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOoW ik ben jaloers! haha :D
    ik heb ook al een paar keer meegedaan. ook nog niets gewonnen.
    nouja, ik blijf proberen! :D
    veel plezier ermee. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! haha ik doe nooit dat soort spelletjes..
    ,liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Zo zie je maar weer: zelf die domme, kleine spelletjes kunnen iets opleveren, haha! Ik heb trouwens de mascara binnen, super bedankt nogmaals! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Da's echt een super leuke verrassing zeg! Wat een leuke spullen heb je ook mogen ontvangen :O

      Verwijderen
  8. Owww i love benefit!!! this kit has a little of the best pieces! <3
    xxx
    www.bohemianbones.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk dat je hebt gewonnen! veel plezier ermee! ik zou een mega-artikel willen met de reviews van alles. (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Veel plezier ermee. Ben benieuwd naar de producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Review alles! Volgens mij zijn die producten echt heel goed!
    je kunt ze bij de Sephora halen :)
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Leuk joh!

    Http://www.amysfashionscrapbook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk dat je dat gewonnen hebt! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suuperleuk! dat zijn nou nog eens leuke dingen om te winnen, haha
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love it! Gorgeous packet :)

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. benefit is zo'n fantastisch merk! leuke dingetjes
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke artikelen, benefit is zo'n fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I want this!! Great blog, I'm now following please follow back

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er echt super leuk uit! En gefeliciteerd! Ik heb echt nog bijna nooit iets gewonnen ):. Ziet er echt gigantisch zalig uit! & Ik zou ook graag een mega-review willen hebben, om toch even te antwoorden op je vraag (:.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You are lucky girl, I have never won that way something xD.
    btw, I looked through your blog, it is sweet ;)
    I will follow you now!

    xoxo,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oehh dat is nog eens een leuke verrassing dan! :)
    Benefit heeft altijd hele fijne producten.

    Leuk dat je meedoet met onze giveaway! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I've never really been into benefit but I absolutely LOVE their packaging! Its so fun and retro!

    Rianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooh gefeliciteerd!
    ik ben echt jaloers!x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat je gewonnen hebt! Ik volg je nu ook btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb dat pakketje ook gewonnen kreeg het zaterdag op de post! ik was ook zoooo blij! het is ook een super pakketje!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik heb het pakketje ook gekregen, ik ben er echt super blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leeuk ik heb ook meegedaan maar nog niks gewonnen ):

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...