woensdag 22 februari 2012

Spring in my mind

 Ik heb een heerlijke dag gehad vandaag! Het was heerlijk weer; de zon scheen en het was lekker warm! Ik heb een halfuur gejogd in een shortje, trampoline gesprongen die papa gisteren weer heeft opgezet, geschaatst op een buitenbaan in de stralende zon (met zonnebril!) Spring, you're the only thing I can think about! Op lookbook.nu en fashionblogs zie ik ook al zoveel inspirerende lente- en zomer-outfits. Daarom een fleurige outfit met pastelkleurtjes. Ik hoop dat de temperaturen snel hoger worden zodat ik die fleurige jurkjes, rokjes en shorts kan dragen!
Verder was de CosmoGirl gisteren ook weer aangekomen, het 100e issue alweer! WHOA! Dit issue staat vol met prijzen, 100 beautytips aan de zijkant van de pagina's (er zitten echt leuke tussen!) een real life special een heel veel andere nice stuff. Helaas had ik 'm wel weer heel snel uit.. -dit is trouwens geen reclame hoor, ik ben gewoon enthousiast ;)-

∞ Click to see the whole outfit



Blazer: Zara, lace top: Geddes and Gilmore, scarf: unknown, jeans: Abercrombie and Fitch, brogues: steve Madden, belt: Marithé Francois Girbaud, yellow bracelet: H&M

Do you also think of spring all the time?





54 opmerkingen:

  1. Die blazer staat je echt ontzettend mooi! En ik ben ook echt aan het genieten van de nieuwe CG! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Following you too dear *.* you look beautiful! :) kisses, katefp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleur blazer, nu krijg ik ook ontzettend veel zin in de zomer!
    Ik vind je echt een modebewust meisje, je kan echt heel goed combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schoentjes! De blazer is ook erg leuk, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blazer en de schoentjes vind ik echt super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Wauw ontzettend mooie blazer. Ik hou niet zo van geel maar deze kleur is echt wel tof! Zo'n blazer wil ik graag in het rood (:

      Verwijderen
  7. oh, I like this look! So cute and I like the spring theme in this outfit. Simple but elegant!
    I think all the time about spring..wanna wear my skirts and dresses!

    Much Love,
    Julie - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your spring style!! Very pretty and cute!

    I am now following you, please follow me back at:

    inaSHOEWRECK.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, geweldige outfit! I love the colours! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit. De broek staat je geweldig, en mooie kleur blazer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk ook veel aan lente, ik vind dit ook echt een lente-outfit. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You look amazing! I love this outfit! Especially the blazer, jeans and shoes! I just found your blog and it's great! I'm also running a contest right now! You could win a £50 voucher for Sunglasses Shop and anyone can enter! Stop by and check it out!

    www.raindropsofsapphire.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat jasje is super gaaf en staat je echt geweldig!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh I love your outfit! You look so great :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah leuke outfit, die blazer is echt heel mooi! Ik krijg ook meteen zin in lente :)

    thefashionestate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful jacket and scarf!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simple and yet cute outfit! It looks great on you and we love it!


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. Nog over je reactie van gisteren. Echt heel vreemd!
      Ik heb vandaag op mijn blog gevraagd of andere dit nog voor hadden
      en dan ga ik het probleem proberen oplossen. (:

      Liefs'xx

      Verwijderen
  19. Perfect blazer for the spring! I really love it!
    Beautful colors. I bought a mint blazer similar than yours, I hope I can wear it soon! (You can see on my blog)


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love your blazer!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die blazer is echt leuk! Mooie outfit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt een leuke blazer, hij staat je ook heel mooi! en schattige schoentjes :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooh, ik snak echt naar de lente! :D
    En ik hou van Cosmogirl :p
    btw; prachtige blazer!!
    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super leuk! je blazer is echt gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a sweet outfit! I hope spring arrives to your country soon! Because in mine summer has started already!! Would you like to follow each other?
    xx
    http://junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wooooow!! I <3 je blazer !
    hoeveel kostte die (als ik vragen mag)

    & jep, je kan me nu ook volgen op bloglovin' :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks! Dan ben jij officieel mijn eerste bloglovin-volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. superleuk zeg! die blazer, die schoenen, waaaauw.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. love that blazer!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Your blazer has an amazing color! Loved it! And you are so cute!


    Have a lovely weekend,
    Cri.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oeh wat een leuk jasje! Verder echt een hele mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er echt leuk uit! En wat lijk jij lang :). Ik zou ook wel zo lang willen zijn als jou haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superleuke outfit! Nou wil ik ook een lichtgele blazer!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...