zaterdag 25 februari 2012

Stripey pants

I love my stripey pants! Papa noiemt het een pyjama-broek. Maar ik denk er anders over. Ik vind het alleen een beetje jammer dat de broek me te kort is waardoor m'n benen korter lijken. Gelukkig maken de verticale strepen het goed (: Ik had heel veel outfit ideeën met deze broek, maar die waren allemaal nog net iets te zomers. Ik heb het vandaag dus een beetje basic gehouden, lekker comfortabel! Ik ging namelijk de stad in met een vriendin. En dan wil ik vooral fijn zittende kleding aanhebben aangezien ik heel veel pas. Mijn vriendin en ik hebben ook allebei cadeautjes voor onze bijna jarige zusjes gekocht Ik heb ook nog wat nagellak gekocht en ben tot een leuke ontdekking gekomen, die deel ik morgen met jullie!

∞ Click to see more pictures


 blazer: Essentiel, pants: River Island, shoes: Chérie, belt: Terre bleu, scarf: Donaldson

Do you like vertical stripes?

46 opmerkingen:

  1. Wauw het staat je echt goed!
    Het lijkt me wel moeilijk te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die broek wat minder maar voor de rest ♥
    XxXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals ik al op girlscene zei, ik ben fan van je broek ! Ik had er liever een blousje op gezien, aangezien ik daar echt een obsessie voor heb haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super outfit! Leuke balerina's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat jou echt fantastisch. Mij zou dit echt niet staan :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuke outfit!
    staat je super leuk. xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je hem mooi gecombineerd! lijkt mij heel lastig haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een ontzettend leuke broek! Ook erg leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf!
    Je hebt hem echt mooi gecombineerd met al die blauwe kleurtje :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die broek vindt ik echt superleuk



    www.shopaholicoverhere.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die broek vind ik super mooi ik heb er zelf ook zo een

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable look sweetie :) I love those pants!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice post! Check my blog and follow me if you wanT!
    ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oml, eng. bij die 1e foto lijkt het wel alsof je rechter arm mist. brr..
    ik heb ook een broek met verticale strepen, alleen lukt het maar niet om te combineren, fml.
    en ook nog bedankt voor je onwijs lieve berichtje!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je blazer/jasje echt mooi!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hmm de broek spreekt mij niet echt aan, ieder zijn eigen smaak hé haha maar verder vind het het super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. FABULOUS! The trousers look great on you!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zie trouwens mijn bericht: http://melissasglamourworld.blogspot.com/2012/02/diy-sophie.html

    Als je dit liever niet wilt dat dit op mijn blog staat, wil je dat misschien zeggen? Dan verwijder is de post meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloglovin icoontje staat nu aan de zijkant van mijn blog.

      Verwijderen
  19. Great striped jeans...I love pastel blue!

    http://thebasicss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. staat je goed die broek!! Ik zou hem niet aan durven trekken, maar hij staat jou echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Funny pants and lovely flats!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je benen juist langer lijker! Supertoffe broek :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute blog ... I love your pants and Thanks for the follow and lovely comment and of course I'll follow you back

    http://bee-thatgirl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love those pants! Inspired me to find some clothing item with vertical stripes.

    Love,
    Evamaria

    http://despite-the-style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. The striped pants are so cool..
    Love them

    I am following your blog now
    Hope you will follow mine too

    www.brunetteversusstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige broek!!

    http://justdailythings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah die is leuk!
    Haha ik snap wel dat je vader het een pyjama broek vindt,
    maar dan wel een errug leuke zou ik zeggen!
    Hij's gaaf!
    &Ik vind het best meevallen hoor, hoeveel korter je benen lijken zeg maar (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super cute blue look! Those pants are on of a kind and look amazing on you!
    xx
    http://junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...