woensdag 1 februari 2012

A touch of green

English:
Today just a basic outfit pimped up with one of my favourite winter colors; dark green. Since I received the YSL artsy ring I won in a give-away yesterday I wanted to wear it as soon as possible. So that's the little story behind this outfit. ;)
I just see that I've forgotten to wear my green scarf at the pictures. So I give you little description; It's a long green scarf made of cashmere and it has the same color as my vest. It falls nice and is so warm, i really love it!

click to read in Dutch and see the whole outfit >>

Dutch:
Vandag een gewone basic outfit opgepimpt met mijn favoriete winterkleures; donker groen. Omdat ik gisteren de YSL artsy-ring -die ik heb gewonnen met een give-away- heb ontvangen wou ik 'm zo snel mogelijk dragen. Dus dat is een klein verhaal achter de outfit. ;)
Ik zie net dat ik ben vergeten mijn groene sjaal te dragen op de foto's. I'm sorry! Ik zal een korte beschrijving geven; Het is een lange groene sjaal gemaakt van chsmere an het heeft dezelfde kleu als mijn vest. Hij valt heel mooi en is heerlijk warm, wat wel van pas komt als het sneeuwt... 
A skirt in the snow, yes you could say I really wear what I want. It doesn't matter what kind of weather it is. And I can tell you, I was never cold..
~~
Een rokje in de sneeuw, ja je kunt wel zeggen dat ik draag wat ik wil. En dan maakt het niet uit wat voor weer het is. En ik kan je vertellen; ik had het helemaal niet koud!
What's your favourite winter color?

Ps. Tomorrow I will announce the winner of my give-away, so it's the last day you can enter!

38 opmerkingen:

  1. WWauw echt heel erg mooi ;D Mooie kleur groen, en die ring is ook echt super mooi (;

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind de kleur echt mooi
    en trouwens echt een hele leuke ring!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben niet zo'n fan van groen, maar je ring is wel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, ik vind het echt een mooie kleur groen, heb nu ook zo'n kleur aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit vind de kleur groen je ook erg mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit en wat is die ring prachtig! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooi! Dat groen staat je ook goed! <3 En die ring is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I LOVE these pictures! =)

    Please, visit my blog =) And we can follow each other, if you want to, of course =))

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk past mooi bij je ogen!

    Zin om met mijn winactie mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooie foto's! En ben verliefd op je ring! <3
    Ik heb je getagd!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supermooi! geweldige kleur ook!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat je inderdaad erg mooi! En die ring: WAUW :O

      Verwijderen
  12. Wauw,jij hebt een mooi figuur! Je ziet er uit als een heel leuk meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit en prachtige ring! Love it <3
    Bedankt voor je reactie op mijn blog meis.
    Ik volg jou nu ook!

    Liefs, x

    donna-ly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You look really sweet. That green looks lovely on you.
    I'm following your blog now, would you like to follow mine back? :)

    http://am-better-today.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk!
    En een mooie blog :)
    Elkaar volgen?
    -xoxo-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute outfit!

    xoxo, Oana

    http://genefalsesiprajiturele.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw, die ring is echt gaaf! leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er leuk uit! mooie ring, past goed bij de vest :)

    Love, May
    ohmaygod.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw die ring!
    groen staat je heel goed!


    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit, die ring is echt geweldig!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. really adorable blog :)
    IF you want check out my blog, i will be really greateful :)
    The Spotted Cherry Pie

    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit, je ring is mooi! X

    Love,
    Zizi

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...