woensdag 21 maart 2012

CLOSED - First Dutch vogue and give-away - CLOSED

Vandaag was het eindelijk zover; de allereerste Nerderlandse Vogue lag in de geselecteerde bijenkorfs. Ik kwam vanmiddag om 13 uur in de Bijenkorf en er waren er nog maar een stuk of tien. De verkoopster zei dat ze als zoete broodjes eruit gingen. Natuurlijk! Dit is een collectors item! En aangezien dit zo'n speciale Vogue is, geef ik er eentje weg. Lees verder en je komt te weten wat je moet doen.

De Vogue zit in een mooie doos, het ziet er erg chic uit!

Geweldige, zoete cover met de modellen Romee Strijd, Ymre Stiekema en Josefien Rodermans.

This give-away is internationally open!

Wat moet je doen - What do you have to do?
volg mij met bloglovin en google friend connect - follow me with bloglovin and google friend connect

Wat mag je doen - What can you do for extra entries?
mij volgen via twitter - Follow me at Twitter
deze post 'liken' via bloglovin' - like this post at bloglovin
een van deze foto's op je blog plaatsen met een link - Put one of these pictures at your blog
een tweet plaatsen met deze link en de link van de tweet hier posten - tweet something about this give-away, inclusive a link

Succes!
Ohja, nog een klein dingetje, de prijs gaat er pas uit als ik 300 volgers heb met google friend connect.




64 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd!
    - Ik volg je met GFC.
    - Ik volg je met bloglovin! & heb het geliked!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit te winnen! (:

    * ik volg je via gfc
    * ik volg je via bloglovin
    * ik heb dit postje geliked op bloglovin

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw te gek!
    ik volg je met GFC
    ik volg je met bloglovin
    ik heb de post geliked
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb alles gedaan! Hier de link naar mijn tweet: https://twitter.com/#!/LotArnoldy/status/182541774223454208
    Superleuke GiveAway!
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha leuk winactie !
    Heb 'm al ;) betaal 'm je morgen terug !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk (:

    Ik volg je op bloglovin en GFC en heb je bericht geliked. Ook heb ik je actie onder mijn kopje win actie's gezet. Succes met de 300 volgers halen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah die wil ik!!!!
    Ik heb alles gedaan ;) Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw ik wil deze echt heel graag winnen!
    zo super gaaf!
    - ik volg je op GFC
    - ik volg je op BL
    - ik heb je post geliked op BL
    - ik volg je op twitter
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! ik heb geliked op bloglovin en ik volgde je al op twitter
    en oja gewoon met GFC volgde ik je ook natuurlijk

    Liefs
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een originele give-away! Ik volg je op GFC, op Bloglovin' en heb het artikel geliked.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke give-away!
    ik was vandaag ook in de bijenkorf,
    maar we konden hem niet meer vinden..
    maar ja;

    ik volg je via gfc,
    bloglovin'
    ik heb dit bericht geliked.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuke winactie ik doe natuurlijk mee!
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik heb het geliked
    en het staat in mijn sidebar!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haai! omg soph. mama wilde er voor mij dus eentje kopen, en was naar de bijenkorf in a'dam geweest, en daar waren ze allemaal al op u.u
    ik doe graag mee, hihi :3
    ik heb alles gedaan, behalve de foto, daar heb ik gewoon een link van gemaakt, hihi.
    loves, saar. :3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TADAAA: https://twitter.com/#!/PICKACHUU_/status/182579897871515648

      Verwijderen
  14. Ik volgde je al op Bloglovin en nu ook op GFC. Ik heb dit bericht ook geliked op Bloglovin. Ik woon wel in België... ik weet niet of dat een probleem is, maar wou het toch even vermelden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke actie meid! :) Ik heb geen twitter dus kan helaas niet mee doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! I'd love to have this collector edition of Vogue Netherlands!
    Actually, I dont understang anything because of the language, but I do like your blog :)

    Take a look at mine and, if you like it, please follow me!

    XOXO from Buenos Aires,
    Pilar

    http://pilar-delamode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG, OMG, OMG. Ik wil de Vogue zoooo graag!! :D:D:D

    - mij volgen met bloglovin en google friend connect: Gedaan!
    - mij volgen via twitter: Gedaan! @Lovely_MSW
    - deze post 'liken' via bloglovin': ook gedaan!
    - een van deze foto's op je blog plaatsen met een link: gedaan! (onder het tabblad Give-aways!
    - een tweet plaatsen met deze link en de link van de tweet hier posten: Gedaan!! https://twitter.com/#!/Lovely_MSW/status/182749094828179456

    Ik heb alles dus gedaan ^^. Ik hoop echt heeeeeeeeel erg dan ik henm win :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah wat een ontzettend leuke giveaway :)
    Ik volgde je al via Bloglovin en GFC, and ik heb het berichtje geliked!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yay! I want yo participate now :D
    I follow most of the rules!

    I will keep my fingers crossed! It would mean a lot to win this magazine because I'm far of your country and it's the only way I can get this amazing edition!

    Xoxo,
    Pilar

    pilar-delamode@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mee :)
    ik volg je via GFC
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuk dat je deze weggeeft!
    ik volg je op bloglovin, gf en heb hm geliked (heb geen twitter...)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb deze geliked met bloglovin,
    Ik volg je op bloglovin & gfc,
    Ik volg je op twitter,
    Ik heb je foto op mn blog gezet (niet zo'n populaire blog :S) : www.psxoxopien.blogspot.com ,
    mijn tweet: https://twitter.com/#!/PSxoxoPien/status/182852656149168128

    superleuke winactie!

    xoxo' Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw echt super dat je die weggeeft!
    Natuurlijk doe ik dan mee :D

    -Ik volg je met GFC
    -Ik volg je met bloglovin
    -Ik heb je bericht op bloglovin geliked
    -Mijn tweet:https://twitter.com/#!/Muchable/status/182853734357925889
    -Ik volg je op twitter.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leeeuk :D Ik doe graag mee, en ik volg je met bloglovin' + geliked.
    x Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leeuk ^^ ik doe mee, ik volg via bloglovin + heb het bericht geliked.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wie wil dit nou niet winnen?
    Ik volg je al via bloglovin & google
    & ik heb je berichtje geliked op bloglovin :D

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuk idee om dat weg te geven! Ik zou hem heel graag willen hebben, maar ik doe al met genoeg give-aways mee, dus ik wens de andere deelnemers succes! (:
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ontzettend leuk dat je er een weg geeft!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Suuperleuke give-away!
    Ik doe mee;
    Ik volg je met GFC, Bloglovin' heb het artikel geliked :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke give away! Ik heb 'm alleen al hihi. Maar leuk dat je dit doet :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O my gosh, wat een superleuke give away!
    ik doe zelf helaas niet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee!
    Ik volgde je al via GFC en vanaf nu volg ik je via bloglovin'

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Thanks for your lovely comment on my blog!
    Great giveaway! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ahw wat een leuke give-away! Ik vind het echt tof dat er een Nederlandse Vogue is gekomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik volg je met GFC

    Ik volg je op bloglovin

    Ik volg je via twitter

    Ik heb een post gepost op mijn blog met een foto van het Vogue tijdschrift. http://donnermoiplusfashion.blogspot.com/2012/03/nice-give-away-me-very-own-lookbook.html

    Ik heb je post geliked op Bloglovin.

    Ik heb een tweet geplaatst met de link, alleen ik heb een slotje op mijn account, dus moet je me eerst followen om het te kunnen zien.. https://twitter.com/#!/LiTTLEBiRDYx


    Echt een superleuke give- away, vooral origineel! Ik volg je. Neem ook een kijkje op mijn blog als je dat wilt natuurlijk :) http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    xxx Karin ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuke actie!

    Ik zat helaas op school toen de limited edition werd verkocht, dus kon ik niet naar de Bijenkorf! Zo balen, dus ik hoop dat ik dat ik hem op deze manier alsnog kan krijgen! ;) Ik volg je, en ik zal een post, tweet enz maken! :)

    xxx lin

    ............................................

    itsabirdthing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. done done done done... super ;)
    had me zo voorgenomen een exemplaar te bemachtigen maar helaas geveld door de griep ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hee Sophie,
    Ik heb een bericht gemaakt op m'n blog met één van je foto's :)
    http://itsabirdthing.blogspot.com/

    xx lin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke give away, maar ik heb de vogue zelf al!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. echt een leuke give away!

    -ik volg je via google friend connect
    -ik volg je via bloglovin
    -ik heb je post geliked op bloglovin
    -ik volg je op twitter (@amberderaad)
    -ik heb een linkje geplaatst op mijn blog >>

    http://xiamsofashionaddict.blogspot.com/2012/03/even-een-linkje-naar-deze-super-leuke.html

    BeantwoordenVerwijderen
  42. super leuk! ik volg je al een tijdje en doe zeker mee!
    mijn email adres is:
    lisanne.de.vries@live.nl
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik volg je!
    E-mail:
    jannekemeijer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe mee! Ik volg je al via GFC (Christy Kwok) en bloglovin! Ik heb ook geliked!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. aaah wat een leuke winactie, ik hoopte al dat iemand dit ging doen, want ik heb in de verre omtrek geen bijenkorf in de buurt en wou zo graag die uitgave! nu maar hopen dat ik win:)

    wat ik heb gedaan:
    ik volgde je natuurlijk al met google frien connect maar nu heb ik dit ook gedaan:

    volg mij met bloglovin -
    - mij volgen via twitter - deze post 'liken' via bloglovin' - een berichtje op je blog plaatsen met een link - een tweet plaatsen met deze link en de link van de tweet hier posten -

    nu maar duimen, duimen en nog eens duimen! i wanne win! :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja :) mijn twitter : @loveyourlifeluf

      Verwijderen
  46. Wat leuk! Ik volg je al een tijdje, zoals je weet:D X

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super winactie! Vogue NL lijkt me een super inspirerend blad!

    Ik volg je nu op Bloglovin & heb het geliked op Bloglovin. Op GFC volg ik je met Twitter (Evelienthebest).
    Volgen op Twitter doe ik vanaf nu ook..

    Ik wou een foto erop zetten maar het lukte niet omdat ze te groot waren.... Dus heb ik wel een tekst erbij gezet.
    Tweeten heb ik ook gedaan... Hier is de link:
    http://twitter.com/#!/EvelienTheBest/status/183889079434346496/photo/1

    X
    Evelien
    Fashionmadebymyself.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb hem oook!! Maar niet de collectors item :(

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I might only be half dutch, but my half was super excited about the arrival of the first dutch Vogue ;) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. sorry dat je pakketje er nog niet is je kunt op mijn blog de reden er van lezen liefs en sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt super! Ik volg je via google friend connect en bloglovin en heb je post ook geliked via bloglovin.
    Hele leuke give-away!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jammer ik heb hem bij alberthijn gekocht daar zat ie helemaal niet in zo een mooie doos enzo :(

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk zeg! Ik volgde je al met gfc en bloglovin,ga je volgen op twitter en heb een berichtje geplaatst op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ♥ Ik volg je via GFC.
    ♥ Ik volg je via Bloglovin'.
    ♥ Ik volg je via Twitter (@Mayke94).
    ♥ Ik heb deze post geliked via Bloglovin'.
    Dus 3 entries! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat leuk! Ik doe mee, ik volg je via gfc en bloglovin, heb de post geliked en heb de giveaway in mijn sidebar gezet! Fingers crossed dat ik een kans maak(: Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  56. wat leuk!
    ik volg je via GFC &bloglovin'.

    xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. -ik volg je op GfC
    -ik volg je opp bloglovin
    -ik heb op je op bloglovin geliked
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...