donderdag 29 maart 2012

I'm back baby!

Na een weekje skiën in Kaprun met school ben ik er weer! Het was heerlijk weer en supergezellig, maar ik had natuurlijk geen tijd om wat te posten. Deze outfit zijn outfit foto's die ik net voor vertrek heb gemaakt. Ik was van plan deze post in te plannen maar die dag had ik het heel druk; 2 proefwerken, een debat en alles nog inpakken. Nu ben ik heel erg moe en ga ik al jullie posts van de afgelopen week (3046!) lezen. Daar ben ik wel even zoet mee..

blazer: Zara, lace top: Geddes and gilmore, scarf: pretty, shorts: DIY (old pepe jeans pants), brogues: Steve madden, watch: Michael kors

53 opmerkingen:

  1. super leuke foto's! en ook een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great dear I miss you!! I love your white blazer, looks perfect with pink shorts!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great nice black and white pic....nice nice nice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice outfit!!!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blazer!
    X

    lisarosalie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeej je bent er weer, heb je het leuk gehad? Ik ben al zo lang niet op wintersport geweest, best jammer :(
    Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit meis! En goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad.. ik had je posts al gemist hihi!

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely shoes, & the sunglasses are really nice! :)
    PS: Welcomeback :P
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die broek is erg mooi. Heb je een link voor die DIY?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke outfit soph! (:
    ik hopo dat je het fijn had met skiën (:
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug!
    Leuke outfit.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cool looks!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit, lekker zomers en net even anders met het sjaaltje! Staat je erg leuk, ik weet niet of ik meer zou durven in zo'n mini hotpants maar iets langer durf ik wel aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit, en leuk dat je weer terug bent! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. colbertje!


    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke outfit!
    Lekker zomers :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, Kaprun! (: Heerlijk, nu, met dit weer!

    x'Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kleur shortje!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. pearls with the watch looks really great!
    A potential DIY =P

    www.ravenamaru.blogspot.com
    NEW DIY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super dat je terug bent. :)
    Hele leuke en vrolijke outfit trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je het heel gezellig heb gehad! & wat een vrolijke outfit toch! Ai, daar ben je inderdaad wel even zoet mee! Ik was van mijn bloglovin de 289 artikels aan het lezen, daar was ik ook al een middagje zoet mee. Succces! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit! Die kleuren passen mooi bij elkaar en het staat je leuk!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely outfit! You look cute with it!:) The scarf added beauty to your look!


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Welcome back! Love the bright colors, perfect for the season to come ;)

    SIDEWALKCATWALKS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk dat je er weer bent ;)
    &leuke oufit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk dat het gezellig was :D Mooie blazer trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel beroemd blog en nu al 4 dagen niets schrijven! Komop, doe is wat meer je best voor je blog. Misschien hou je dan nog volgers die graag je berichten lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit! :)
    xxx
    Ik volg je, back?
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. You look so lovely!! The scarf is so pretty and I adore how you've knotted it!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuke outfit, vind de sjaal echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg leuk, het sjaaltje past er goed bij! Jammer dat het weer minder is nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. i like so much the way you do your job here simple and fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. You scarf is adorable and so are you! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...