zaterdag 17 maart 2012

Neon color blocking | again..

Wéér color blocking, ik weet het. Maar ik vind het zo leuk om kleurtjes te dragen met zo'n mooi weer. En meestal kan ik niet kiezen welke kleur het wordt, dus dan ga ik maar voor color blocking. Ik beloof dat ik morgen géén color blocking outfit aantrek! Dit is trouwens eigenlijk mijn outfit van gisteren, maar gisteren had ik geen tijd om foto's te maken.

Wat vinden jullie trouwens van mijn ronde zonnebril? Ik ben er erg blij mee, het is eens iets anders (:



top: H&M, shorts: Original, belt: Mulberry, bag: H&M, sunglasses: H&M, watch: Michael Kors

Do you wear color blocking often?


55 opmerkingen:

  1. Wow, super outfit! Staat je prachtig.
    En ik HOU van je zonnebril!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Ik wil nu ook proberen zoveel mogelijk kleurenoutfits aan te doen. Ik heb nu ook nog grijze en zwarte kleren maar die moeten voor de zomer er eventjes uit! Ik moet gewoon kleurtjes aan, ik heb het mezelf beloofd!

    Heb je trouwens nog tips om leuke kleren te kopen? Morgen ga ik inkopen doen, het zou leuk zijn als je dan al hebt geantwoord!

    Je kan me mailen op psxpien@gmail.com . Of ik zal nog even kijken als je hier misschien op antwoord! (het maakt niet uit als je nog niet hebt geantwoord... Gwn tips zijn welkom :D )

    xPien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je ziet er zo leuk uit! en die zonnebril is geweldig! altijd als ik hem zie liggen denk ik hij is echt zo vet! maar mij staat het niet maar jou wel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww leuke outfit! Ik heb ook zo'n soort zonnebril, maar helaas staat hij me niet echt.. :$

    Ik maak mijn headers met paint en photofiltre, ik maak dan een bepaalde selectie (dit x van een driehoek) en dan kopieer ik die selectie steeds zodat ik elke keer hetzelfde formaat heb. Maar je kan het ook met paint doen, want daarmee kan je ook in driehoek selecteren. :$

    Oke onduidelijk :$ Sorry.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die zonnebril is echt heel leuk!
    & je outfit ook,
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaauw, mooi!
    de review staat nu op mijn blog, van de catrice lakje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh die zonnebril is gaaf! Hij staat je super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave schoenen, heel elegant.
    Leuke outfit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest zo erg lachen om je zonnebril! Heel weinig mensen staat het, volgens mij.. Maar bij jou, hij staat geweldig! Een leuke outfit heb je weer & ik wordt er steeds vrolijker van! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Droeg je echt al een short, is dat niet veel te koud ;o hihi!

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely outfit!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit!
    Je blog is heel leuk, ga zo door meid!

    Please check out my MARC JACOBS giveaway at my blog!
    http://floortjeloves.blogspot.com/

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw echt een super leuke outfit zeg :D
      Dat broekje is ook erg gaaaf (:

      xoxo

      Verwijderen
  13. Hele leuke outfit! Die schoenen vind ik mooi, waar heb je die gekocht? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your sunglasses are so cute! Love that style! :)



    http://vivikstyle.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. stunning sunnies!!! love them so vintage!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo marika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind vooral je schoenen erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Okay, dus je bent 13/14/15 en je loopt met een Mulberry tas? Nee. Gewoon nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke outfit! Colourblocking is en blijft ook een favorietje van mij voor de zomer!

    Die bril staat je heel leuk.

    XO, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. so nice to see outfits and style bloggers outside the US. I love European styles. :)
    Great blog.

    Cheers, Jacquie

    chicadvisor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow you have amazing body. Cute outfit. I love your bag.
    Following you blog now. Would you like to follow me back =)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. helloo.just found ur blog!!! I see the neon color is still trending sand ur outfit is awesome!!!!love it
    wanna follow each other??i will be happy followed by a cool person like u

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie outfit! Prachtige schoenen <33

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat leuk! je bril en schoenen zijn echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke outfit zeg!
    De zonnebril staat je erg mooi,

    X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuke outfit, dat roze bloesje is zo leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Reacties
    1. leuke outfit! die ronde bril staat je echt geweldig! maar ik krijg al rillingen als ik denk hoe koud dat moet zijn...

      Verwijderen
  28. aww, thank you :)

    btw the sunglasses are so cool, really nice :)!
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke zonnebril, staat je goed! Leuke outfit weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die zonnebril vind ik echt heel gaaf! En leuke kleurtjes, met dit weer is dat veel leuker om te dragen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super leuke outfit, die zonnebril staat je zo goed!

    http://styleservings.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sweetie you look amazing *.* and your hair is so beautiful! kisses, KATEFP

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldige outfit! Die zonnebril staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke outfit, je zonnebril is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nice sunglasses! i l o v e your hair wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. love the hippie glasses!!
    leuk!!

    xo

    http://bohemianxoxo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. lovely sunglasses!
    http://silviainvenice.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt superleuke outfit !
    Elkaar followen ?
    lovee, lian.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. bedankt voor je lieve reactie! Je zonnebril is heel erg leuk. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. de bril is leuk! zeker van h&m? Een nieuwe leuke (fashion) blog:
    http://fashion-flavoured.blogspot.com/

    liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...