donderdag 15 maart 2012

Pastel color blocking~

 All from Zara except for the accessoiries and boots,

Morgen begint de paas-proefwerkweek. Bah. 6 dagen iedere dag 2 proefwerken (en volgende week vrijdag ook nog een debat), who doesn't hate it? Het enige positieve is dat je iedere dag om 12 uur uit bent en dat je lekker veel kan eten. Je kunt volgende week wel gewoon outfit posts en antwoorden op de vragen van de Q&A verwachten. Behalve volgende week vrijdag, dan heb ik 2 proefwerken, dan 2 uur vrij, dan debat en dan moet ik mijn koffers inpakken. Want vrijdag avond vertrek ik nog op skireis met de alle derde klassen van de school. Ik heb er zo veel zin in!

51 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke outfit! :)
    En succes met je toetsweek!

    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, mooi t-shirtje ook! Oh, skireis, lijkt me erg leuk. Dat hebben wij nooit gedaan op school :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk weer!
    Veel succes met je proefwerken! En dan lekker genieten van je skireis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuk! Vooral dat shortje!
    Succes met je toetsweek & veel plezier op skireis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely outfit :)

    Good luck with your exam week! And have a great time on your skiing trip :D

    Thank you so much for your sweet comment :)

    Have a fab day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico em casa"



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met de toetsweek!
    Ik vind je outfit prachtig!
    Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit. Wat leuk dat je op ski studiereis gaat.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. so sweet ! i love your color blocking <3
    anyway, come and see my blog again if you have time <3

    kisses,
    gitasyalala.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie outfit! succes met je toetsweek. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit, lekker fleurig & totally summer! Succes met je proefwerken & hopen op goede cijfers & natuurlijk onwijs veel plezier met skiën.. Echt super gaaf dat je dat met school gaat doen.. Wij gaan altijd naar London in de 4e, en ik kan niet wachten!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You look beautiful dear! kisses, KATEFP

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met leren en de proefwerken! Top outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, je shortje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige outift, klopt ! maar ik vond het zo wel leuk, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk shortje , echt een leuk kleurtje!
    succes met je toetsweek , en veel plezier op skivakantie !
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zie je er leuk uit!! Succes met je toetsweek xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Ontzettend leuke outfit, die pasteltinten staan je goed:)!

      Verwijderen
  18. Leuke outfit!Succes met je proefwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super cute!
    xo
    http://stylegod7.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aaah wat een gave outfit! Die t-shirt is heel leuk!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love this look! You have great style! Now following!
    xoxo

    www.amy-beths.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely outfit! The shorts are awesome!
    Xx so
    www.my-philosophie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De shorts en het shirt zijn heel gaaf!
    ik hou van de kleurtjes,

    Liefs,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh you look SO cute!!!

    hapatime.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke outfit, staat je echt goed. Gaaf die blazer. Ik heb ook zo'n haat aan de proefwerkweek, ik heb er weer eentje over 2 weken. Leuk dat je op skireis gaat, heel veel plezier and have fun. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love this!! I just did this too, seafoam pants, peach top and lilac clutch :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke outfit & succes met je proefwerkweek !
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. cute blog! I’ll follow you!
    I have a fashion blog too, I hope u'll be one of my followers on Bloglovin:-)
    thanks:-)
    P.S: There’s also a special Giveaway on my last post! Check it out!
    VERONICA
    http://www.givemefashionblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. superleuke outfit!
    wat leuk dat je weer iets hebt besteld bij oasap!
    zou ik mogen weten wat je hebt besteld? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey!!You are sooo cute!! I'm new on the net...you can take a look and we could follow each other =)

    Xxx Elisa

    http://degenerationmode.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Staat je geod meid, leuk shirt! love the colours <3

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super leuke outfit! je hebt echt een hele leuke stijl! wil je mijn blog ook eens bekijken, hier heb ik ook wat foto;s die je misschien leuk vind/inspireert. www.xxtherese.blogspot.com

    xxtherese!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...