zaterdag 3 maart 2012

The perfect lace shorts

Een paar weken geleden kreeg ik een mailtje van Maria van oasap.com. Ze vroeg me of ik met de webshop wou samenwerken. Natuurlijk! Na een beetje rondkijken op de webshop vond ik dit leuke kanten broekje. Ik plaatste de bestelling en na 15 dagen was 'ie er dan eindelijk! Wauw, ik ben verliefd! Natuurlijk is het wel een heel zomers broekje, maar met deze jeansblouse erbij vond ik het een geschikte outfit voor dit 'tussen seizoen'. Ik word helemaal blij als ik naar buiten kijk en de knoppen aan de bomen zie! Worden jullie ook zo vrolijk van die fluitende vogeltjes en het lekkere weer?

Wil jij ook iets leuks ontvangen (for free!) en in ruil daarvoor het op je blog plaatsen? Join Oasap Now!

∞ Click to see the whole outfit

 Denim blouse: H&M, shorts: oasap.com, flats: Chérie, ring and bracelet: H&M

Are you going to join oasap.com or are you already a member? Join Oasap Now!

85 opmerkingen:

  1. wauw echt super leuk! staat je ook erg mooi! ik ga eens een kijkje nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Ik ga zeker ook even kijken, lijtk me super,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk broekje, je hebt echt iets leuks uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, klinkt goed! Ik ga ook eens kijken. Echt een leuk broekje trouwens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. how beautiful CAN it BE...!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaah, ik ben verliefd op je broekje! Het is echt P-R-A-C-H-T-I-G! :p & die jeansblouse past er inderdaad perefct bij! ;)
    Haha, wie wordt er nu niet vrolijk van dat beginnende lentweer! :D

    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi broekje! En je nagellak ziet er leuk uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi, zo'n broekje zocht ik vorig jaar ook al!
    ik neem zeker een kijkje op de webshop

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk. Ik heb me aangemeld op die site & heb die banner op mijn site maar wat nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig broekje zeg! Hij staat je heel leuk.
    En over de douglasbon: er was iets fout gegaan met de post, ik kreeg 'm weer teruggestuurd.
    Hij komt er zo snel mogelijk aan, beloofd! ;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit <3 maar bbbr.. wat koud haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Omg, dat shortje is echt prachtig! (:

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Vooral de laatste foto is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie kleren :)
    x Springvibes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i'm simply in love w/ that H&M's lace shorts :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk gecombineerd, het staat je super!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk broekje ik vind vooral kant en spijker heel leuk bij elkaar passen!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk! staat mooi bij elkaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke en aparte short. Zo gaaf.
    Staat inderdaad heel leuk bij elkaar. Ik ga je meteen even volgen via GFC en Bloglovin. Je hebt een leuke blog.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf, het broekje is echt perfect!!!

    http://styleservings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben echt helemaal weg van dat soort kanten shorts...wordt zeker onderdeel van mijn zomergarderobe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf broekje, staat je ook heel leuk! Wat heb jij mooie benen! Ik ga eens even een kijkje nemen op de site! hihi

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah wauw!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You look so gorgeous sweetie! Love everything about your outfit!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supercute rokje/ broekje, staat je goed en de blouse maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supercute rokje/ broekje, staat je goed en de blouse maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Those lace shorts really are perfect!! Oasap is amazing shop!!

    Kisses, Lucy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.com

    LOVE
    Minnja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt een super leuk blog!Dat broekje is erg leuk !Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie benen, het lijkt eigenlijk net een rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. you look absolutely adorable and i love how you styled these! im actually getting a pair from shop akira as well! and thank you so much for your sweet comment :)

    Teeki Oscar's Bag Giveaway on my blog,

    hapatime.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het lace short heb je echt heel leuk gecombineerd met de denim blouse,

    liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. aaah helemaal verliefd op dat broekje:)
    ik hou een give away op mijn blog, doe je mee??
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf! Was het niet verschrikkelijk koud om die foto's te maken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waauuww! Wat een super gave short, ik vind hem echt prachtig!
    Ben ook al een tijdje naar zo'n soort short :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, supergaaf! Ik verlang echt helemaal naar de zomer als ik dit zie!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. In love with those shorts! You are too cute! I would love if you checked out my blog and followed me! xoxo www.trendsnevesleep.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, wat een leuke shorts!
    Trouwens, ook een leuke blog
    Ik volg je

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Waauuw echt een mooie shortje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super schattige shorts!
    Zo leuk!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. love love love these cute shorts with the denim shirt! amazing
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hartstikke leuk voor je meid! Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Those lace shorts are gorgeous! I'm loving your blog girl, I'm your newest follower. I hope you'll follow me back and we can keep in touch! I love discovering new blogs!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. love your shorts!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. super leuke short! wel een beetje koud voor nu haha, maar in de zomer met bikini zal hij zeker leuk staan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Amazing outfit dear!
    Following you on also bloglovin! Follow back? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ah zo leuk!
    k ga direct even kijken!
    xxxxKate

    liefskate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dat shortje is geweldig! Super dat je gratis iets mocht uitkiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wauw wat een leuk shortje zeg!
    nee, ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen over wat ik zal bestellen.
    heb jij nog tips? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt leuk! Vooral die eerste foto! :)
    Liefs, Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. This shorts is so beautiful ! **

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Really cute shorttttt. Followed :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  54. oh my goodness you are so adorable. and these lace shorts are sooo cute!!! :) I would love to pair them with a chiffon polka-dot blouse with a tie and a bold orange/coral chained purse ^_^

    We should follow each other! Let me know what you think! Hugs form USA!

    God bless
    christine
    beyoutifulhope.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow, those shorts are so gorgeous dear! :') love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. nog steeds super leuk short;
    maar het moet toch van uit amerika komen?
    is de besteling betrouwbaar?
    haha ik wil namelijk heel graag daar iets bestellen,
    maar mn moeder wil t eigenlijk niet omdat ze niet weet of het betrouwbaar is, want als hij wordt tegengehouden bij de grens ben ik mn geld ook kwijt. ;p

    nja; ik vind je blog iig echt leuk! (:
    xxxxxx Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  57. waauw wat een super leuke short!
    en ook een leuke blog ik ga je zeker volgen!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Perfect!
    Follow me on bloglovin and google friend connect.Kisses
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk gecombineerd! Prachtige shorts idd.

    www.PSbyDila.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Love those lace shorts!!

    http://minimal-opulence.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Love the shorts! They are such a fabulous purchase! You look amazing in them!
    xx
    http://junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Love those lace shorts. I need a pair in my life. I've been seeing them a lot lately and I just love how creative one can get with a piece that's not so traditional.

    www.marleysimonestyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Love those lace shorts. I need a pair in my life. I've been seeing them a lot lately and I just love how creative one can get with a piece that's not so traditional.

    www.marleysimonestyle.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...