vrijdag 16 maart 2012

Q&A - the answers!

Vandaag heb ik alle vragen beantwoord (ja echt álle!) en in een post gezet. De Engelse vragen het ik in het Engels beantwoord en de Nederlandse vragen in het Nederlands. I hope you like it!


Waarom ben je begonnen met bloggen (van Malu s)
Het kwam gewoon in me op, ik ben dan ook van de ene op de andere dag begonnen. Ik las op Girlscene van een paar meisjes dat ze een blog hadden en toen ben ik er ook maar eentje gestart (:

Vanwaar haal je inspiratie voor outfits? (van Shirley, sofiexx en Melissa)
Sites zoals het girlscene forum, Lookbook.nu, Chictopia.com, andere blogs en Weheartit.com. Een beetje de sites die iedereen wel bekijkt, maar het helpt echt!

Wat vinden je vriendinnen van je blog? (van Kim en June)
Mijn vriendinnen weten niet dat ik een blog heb. Ik ben wel van plan het ze binnenkort te vertellen, maar ik ben een beetje bang dat ze het vreemd vinden haha

Als je 1 item aan je garderobe mocht toevoegen, welk item zou dat dan zijn? (van Tessa)
Oei, moeilijk! Ik wil nog zoveel haha. Hmm, ik denk dat bovenaan mijn wishlist toch wel een pastel kleurige skinny staat! Ik heb er al veel gepast, maar alles is me tot nu toe te groot. Hebben jullie tips?

Hoe maak jij foto's; met een statief of laat je ze maken? (van Joyce)
Papa maakt foto's van mijn outfits, in de tuin en soms op andere locaties. Thank you daddy (:

What do you like about blogging? (from franceska R.)
I like everything about it; looking for inspiration, choose my outfit, taking pictures en posting it on my blog. 

Welke camera gebruik je? (Janne)
Canon EOS 40D

Wat vind je het nadeel aan bloggen? (van theonlyfashionprincess)
Dat iedereen je kan vinden op internet, ook enge creeps. Als je alleen maar je naam in google intypt vind je alle foto's/ Maar opzich is dat ook wel weer een voordeel. een echt nadeel kan ik niet verzinnen..

Is it hard to be as ugly as you are? (from anymous)
Not really, I can live with it ;)

Heb je huisdieren? (van beautyforgirls)
Ja, een hond, Google.

Wat eet je het liefst? (van ingebambi)
In de winter vind ik kaasfondue met stokbrood heerlijk, en in de zomer kun je me iedere dat Vitello tonato voorschotelen (:

Heb je een vriendje? (van anoniem)
Heel kort, nee.

Woon je dicht bij winkels in de buurt? (van anoniem)
Ja, ik kan gewoon op de fiets springen en dan ben ik binnen 5 minuten in de stad.

Waar zou je gaan winkelen als je voor 1000 euro mocht gaan shoppen? (van Janne)
Moeilijk, er zijn zoveel winkels waar ik graag voor dat bedrag zou gaan shoppen! Ik kies voor Isabel Marant. Al denk ik dat ik dan niet veel zal kunnen kopen, maar het gaat erom dat dit mijn favoriete designer merk is!

Wat wil je met je blog bereiken? (van Jan)
Mijn doel op dit moment is 300 volgers met google friend connect halen. Als ik dat heb gehaald komt er een grote give-away online!

Hoe verzorg jij je huid en benen? (van Yvonne)
Mijn gezicht verzorg ik met het drie stappen plan van Clinique, en dat doe ik al heel lang, al zeker 3 jaar! Mijn benen epileer ik met een epilady van Braun en smeer ik daarna in met een geurloze crème van Aloë Vera. Eens in de zoveel tijd ondergaan mijn benen ook een uitgebreide scrubbeurt.

Wat is je top 3 van blogs? (van Hanna Mar)
1. Ik heb http://fashioncoolture.com.br/ nog maar net ondekt maar dit blog staat sowieso op 1. Zij heeft zo'n mooie stijl!
2. Ik volg http://theonlyfashionprincess.blogspot.com/ al een tijdje en ik blijf haar outits geweldig vinden. Heel inspirerend ook!

What is your secret to staying thin? (from Elle)
I don't have a secret, I don't do anything for my figure. I just eat what I want and sport 3 times a week.

Hoe heb jij het op school, denk aan vriendinnenn, cijfers etc. (van Melissa)
Goed! Ik heb het heel erg naar m'n zin op school met mijn vriendinnen. We lachen lekker vaak wat zo'n saaie schooldag heel wat leuker maakt! Qua cijfers mag ik ook niet klagen, en de tijd die ik aan school besteed is ook niet zo veel.

What is your favourite piece of clothing? (from Frederique en Chloë)
I reaaly like wearing dresses and skirts. My favourite dress is a floral dress from Abercrobie and Fitch and my favourite skirt is a lace skirt, also form Abercrombie and Fitch. I also like knitted cardigans very much!

Wat gebruik je het liefst lipstick of lipgloss, en wat is dan je favoriete lipstick en lipgloss? (van Ellen)
Soms heb ik een tijdje dat ik lipstick veel fijner vind en de andere tijd weer lipgloss. Het verschilt dus. Mijn lievelings lipstick merk is Catrice (budget) en chanel (high ended). Mijn lievelings lipgloss is de royal flavoured lipgloss van Rimmel, hij geef een supermooi glansje en proeft heerlijk!

Could you please blog in English again? (from Doloris)
Maybe, I mad a poll in the sidebar of my blog, vote please!

What is your favourite icecream flavour? (from KATEFP)
Grapefruit! So delicious!

Hoe krijg je zulke mooie bruine benen? (van Jantasie)
Ze zijn bruin van mezelf! Maar in de zomer worden ze egaal bruin omdat ik niet zon, daar heb ik het geduld niet voor. Op het strand ben ik altijd erg actief (zwemmen, wandelen, beachvolleyen, 'pingpongen' etc) Zo komt de zon overal (:

Welk beautyproduct gaat altijd mee in je tas? (van Judith)
Je moet weten dat ik iedere dag een hele tas vol beautyspullen meezeul. Er zit een vijl, naggellak, creme, labello, lipgloss, lipbalm en nog heel veel andere spullen in. Maar ik kan vooral niet zonder mijn handcreme en guave labello.

Hoe vaak koop je nieuwe kleren? (van  Elena)
Ik ben iemand die niet heel veel in 1 keer koopt. Ik koop meestal 1 à 2 kledingstukken per keer. En afentoe laat ik me gaan. Ik kom bijna iedere dag in de stad, maar koop niet altijd wat. Laat zeggen dat ik gemiddeld 1 keer in de 2 weken wat koop.

Heb je wel eens -na 1 keer een kledingstuk te dragen- dat je denkt 'nee dit is het toch niet'? (van Elena)
Vroeger had ik dat regelmatig. Maar de laatste tijd niet meer. Ik let meer op wat ik koop en of ik het echt leuk vind.

Wat is je lievelingskleur? (van Chloë)
Roze! Van babyroze tot neonroze. Dat kun je ook wel zien aan mijn lay-out (:

Waar zou je willen winkelen als je 1 minuut gratis zou mogen shoppen? (van June)
Zara! Ik zou alles daar willen hebben, dus dan kan ik gewoon alles in een mandje gooien zonder te hoeven nadenken.

And last but not least..
Lieg je wel eens? (van Lana)
Tuurlijk, wie niet? Maar helemaal niet vaak hoor! En het zijn meestal leugentjes om bestwil..

I hope you liked this Q&A!

 


26 opmerkingen:

  1. Hmm.. ik zie mijn vraag niet haha, maar wel leuk om te lezen zeg ! :D
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! En je antwoord op die domme vraag ('Not really, I can live with it ;)') daar moest ik om lachen haha. Ik vind je juist een knap meisje :)

    http://thefashionestate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk om te lezen! en bedankt dat je mijn vraag hebt beantwoord. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je onze vragen hebt beantwoord. Wat een schatje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je antwoord op die onvriendelijke vraag 'made me smile!'
    Ik vind je echt een super mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om dit te lezen! Je moet je vriendinnen gewoon vertellen van je blog, ik weet zeker dat ze hem superleuk vinden.

    X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. leuk om te lezen! en die vraag van anoniem heb je ook heel goed beantwoord!
      xx

      Verwijderen
  8. Hoi hoi!
    Wat een leuke Q&A. :)

    Ik had een vraagje; hoelang duurt het bij jou voordat je een nieuw tegoed kreeg bij Oasap? Want ik heb nog steeds niks erbij, haha.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke antwoorden heb je gegeven! Ook goed geantwoord op die anonieme vraag haha, ik moest lachen (:. Daar moet je je ook helemaal niks van aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk heb je de vragen beantwoord & super leuk om wat te weten over je persoonlijkheid en dergelijke! :D Liefs, Gerrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog 1 vraag; hoe is je blog zo populair geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yeah, it's a shame you don't blog in engish :s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuke Q&A! erg leuk om te lezen allemaal!

    En wat heb je trouwens een leuke dingen besteld
    op oasap zeg. Ik weet nog steeds niet wat ik moet nemen, het is allemaal zo leuk haha. (;

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo hee dat zijn veel vragen en antwoorden! Ik vind het echt tof van je dat je ze allemaal hebt beantwoordt, dat laat ook gewoon zien hoeveel je om je bezoekers geeft. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps, ik had nog een vraagje...
    Welk lettertype gebruik je voor de beforeidie foto's op tumblr?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te lezen! Zo kennen we je weer iets beter :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...