woensdag 11 april 2012

Day 3 (EASTER): Yellow birds

Dag 3 aan zee; het was Pasen! Wij doen eigenlijk niks met Pasen, het is eigenlijk een gewone dag op het ontbijt na. Dan eten we lekker uitgebreid! Eigenlijk was het ook heel toevallig dat ik geel en vogeltjes droeg.. Deze dag was het heerlijk weer, mijn zusje en ik hebben om het strand wat getennist, gehockeyed, en heel vals gezongen (:


M'n zusje droeg mijn trui, hij was haar wel een beetje te groot..

Me: blazer: Only, scarf: Zara, blouse: Zara, shorts: Original, sunglasses: H&M. 
My sister: Sweater: H&M, shorts: Zara, sunglasses: Primark

What did you do on Easter?

38 opmerkingen:

  1. Super leuk ;)
    Je zusje is ook al zo fashionable!

    Nu krijg ik ook zin om lekker na het strand te gaan.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love your glasses :) and your sis is so stylish :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig vogelbloesje heb je aan! Ik ben met pasen gewoon gaan eten met m'n familie, zoals ieder jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits! Echt leuke foto's!
    X

    www.myfashionobsession-evi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's en wat een lief zusje heb je! :) Leuke outfits ook.

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. perfect:))
    new post:))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super foto's! Awh, je benen.. Heel mooi egaal! Mag je trots op zijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke foto's zeg! en wat heb je mooie benen, haha!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk vogelblousje! wat lief zo met je zusje :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve foto's!
    en hele leuke outfit,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfits! Lief met je zusje (;

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How sweeeet photos!
    You look cute together!
    I like ur glasses.

    Love,
    J - http://juliechoice.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke photo s en wat een schattig zusje,Ze lijkt
    een beetje op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your blog is simply the epitome of perfection! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too?

    Love from, THE EASTERN PEARL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. cute sunglasses! my instagram name is @jennahug

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke foto's, en hele mooie top! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit!
    En over die diy shorts en de studs, ik heb een site gevonden studskopen.nl ( heel origineel vind je niet? haha (: ) ze zijn er ook tegen een redelijk prijsje en ook erg mooie studs, je kan ze trouwens ook via ebay bestellen en daar is het natuurlijk goedkoper ( maar dan zit er wel meer risico aan en kan het natuurlijk langer duren! ) ik heb het zelf nog niet besteld, maar als ik ze gekocht heb, moet ik het dan laten weten en waar ik het besteld heb enzo? (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute pics and nice blog!! :)
    We can follow each other? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely pictures!

    Great blog, I'm following *

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit weer, ik heb trouwens de link van die outfit op mijn blog niet meer...Sorry!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaaah, hoe lief zijn jullie samen! Wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super lieve foto's! En erg mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke outfit! hoe oud is je zusje? xx'

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...