zondag 22 april 2012

Dots and stripes

De beautygloss party gisteren, en alles wat daaraan voorafging (om 6 uur opstaan, shoppen in amsterdam, omkleden, eten) was geweldig! Ik zelf heb niet zo heel veel gekocht, en door de drukte waren de glossyboxen net voor ons uitverkocht. En het feest was pas een uurtje bezig! Maarja, de goodiebag die we aan het eind kregen was ook erg leuk! Verder was ik de hele dag hees en had ik heel wat on-charmante hoestbuien. Toen we 's avonds terug gingen met de trein was er een ernstig ongeluk gebeurt waardoor er veel chaos was op het station, er gingen namelijk ging treinen verder dan Amsterdam centraal. Daar hadden wij gelukkig geen last van...



47 opmerkingen:

  1. I love your necklace! It's beautiful.

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke combinatie!
    cute rokje!

    Liefs,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Echt leuk gecombineerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een leuke dag! Je outfit is echt leuk gecombineerd! En wat heb je een leuke ketting om!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, ik wou dat ik jouw benen had! Wat zijn ze lang. Geen koud gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie outfit, ik vind je hakken echt leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ;)
    Dus zo te horen heb je het wel na je zin gehad!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lange benen heb je, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combinatie! En hele leuke ketting! X Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit! En wat een mooie bruine benen! *jaloerssss*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Welke outfit had je uiteindelijk aan naar de beautyglossparty?
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! Amazing outfit! I love this and you have such long legs! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil jouw benen, die zijn echt perfect! dus als je ooit genoeg van ze hebt, geef ze maar aan mij! haha, dat sloeg nergens op maar je snapt mijn punt haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A risky combo, but I love it! you looks perfect!!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a nice combination, I love your necklace.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute outfit! Loving the necklace and the skirt!
    Love your blog! Would you like to follow each other?
    Have a fabulous day!

    xo Vivian
    Flightgirl Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je straalt op de foto's, heel leuk! Je ketting is ook onwijs gaaf! Een goed gecombineerd outfitje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke print heeft het rokje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. this whole outfit is adorable!!!! I love it! <3

    lovelyaddcitions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super outfit! Die schoenen staan echt overal leuk bij. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke outfit! De ketting is ook erg mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie outfit! Ook hele leuke ketting! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...