donderdag 26 april 2012

Don't be afraid of the weather, wear shorts!

Je zou bijna niet geloven dat het april is, als je naar het vieze weer buiten kijkt. Maar ik doe lekker waar ik zin in heb en draag shorts. Of ik het kous had? Nee niet echt. Ik heb vandaag trouwens 370 volgers behaald! Zou het niet geweldig zijn om als verjaardagscadeau 400 volgers te hebben? Dat komt neer op ongeveer 4 volgers per dag, moet lukken toch?

Tweed jacket: Zara, shorts: oasap.com

Could you please 'like' this picture on facebook so I have a chance to win?

60 opmerkingen:

  1. Oh I love that short. Echt geweldig waar kocht je hem? Ik vind je foto's sowieso erg mooi!!

    Sweet kisses,
    Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie short! brrr..ik zou alleen wel echt bevriezen, bij ons regende het namelijk de hele dag :(
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're so right & you look so pretty ♥ I love those shorts, they look amazing on you!

    XO, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, waauw!♥
    Leuk shortje! (:
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Het is toch koud met z'n rokje aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. werd je niet raar aangekeken? ik zou echt bevriezen namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie short! Het ziet er wel heel koud uit, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your shorts, you looks so sweet and feminin!


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit, de shorts zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omagaad, your shooooorts! It's so lovely, i'm in love with it ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahah gewoon doen waar je zin in hebt inderdaad!!
    En wow wat veel volgers al zeg,
    had ik dat maar! Ik ga je zeker terugvolgen meid,
    stapje dichterbij je kadotje hihi!
    Thanks voor je comment en het volgen schat!
    XOXO
    www.Jazzybelleslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit, ik vind dit denk je mooiste outfit! En die shorts is echt geweldigggg!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enorm mooie shorts en benen, maar ik ga echt niet met blote benen haha, het is hier niet eens 10 graden + stortregen + mensen lopen nog in winterjassen :')

    www.parisandroses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk shortje, ik wil ook graag shorts gaan dragen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt een kou kleum dus hoef echt nog niet in een short te gaan lopen haha! Maar het ziet er weer super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love so much that lace short! Aw :)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooie outfit.
    En ik heb geliked

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk (;
    En jou ballerina's zijn ook echt super leuk (:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind die shorts echt helemaal awesome ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. i love this shorts! you look great!
    i follow you, visit my blog and follow me too if you want ;)

    kisses

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! Het jasje en je shorts zijn super. X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig weer! Heel leuk gecombineerd :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMG, die short moet ik gewoonweg hebben! ;o

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel voor je reactie, het probleem is al opgelost (gelukkig weer)
    En leuk dat je mij gaat volgen, ik volg jou al super lang dus ik volg je dus al :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. love those shorts! i am such a whimp when it comes to bearing the cold weather baring my legs

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Those shorts are so cute, you look like super amazing in them. Love your blog in general*) Followed.

    souvenirspourtoujours.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. echt een prachtige outfit! love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. lovely :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie outfit! Je short is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. you look soo beautiful :)
    Love your shorts, are amazing!
    kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey hun! Super gave shorts! Waar heb je die vandaan! Je hebt echt een super leuke blog, I totally dig your style! Eindelijk een leuke blog uit NL! Ik volg je vanaf nu!!

    Fijn weekend!

    XOXOXOX,
    Lucia

    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com

    PS: ..die benen, aaah, I'm jealous ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattige short! Super mooi ;)

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze outfit is echt superleuk! en leuke schoenen =]

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hele leuke outfit, love the shorts X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ontzettend mooi haar heb je!
    Bedankt voor het volgen! Ik volg je terug (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. leukk!

    follow back?
    girlsdepartment.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel erg leuke outfit!
    Ik volg je, leuke blog heb je.
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aww you look super cute in those shorts! They are so fab!

    xx
    Amanda

    MyCowlick.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Aah, Ik hou zo veel van die kanten shorts

    ----
    I follow you!

    Do you follow me back?
    http://the-imer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Love love those shorts!! I'm having a resort giveaway on my blog I think you are going to love, please pass by to enter!

    -V
    http://stylishlyme.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ERG LEUKE SHORTS!!
    Ik ben helemaal weg van de outfit!

    Liefs
    Caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...