maandag 16 april 2012

Double sided peplum vest

 Ik heb dit vestje al sinds vorige winter. Je kunt het van 2 kanten dragen; een kant met stipjes en een kant met streepjes. Maar op een of andere manier vond ik het peplum effect nooit zo mooi. Aangezien het deze lente en zomer weer 'in' is heb ik het maar weer eens uit de kast gehaald. Hot or not?


de streepjeskant
De stipjes kant
 Als 'ie dicht is moet ik 'm anders combineren vind ik, maar nu zie je wel het peplum effect ;)
lace top: H&M, peplum vest: Carbone, pants: G-star, pearl necklace: Tom tailor, other accessoiries: unknown boutique in my town

Do you like Peplum?

32 opmerkingen:

  1. Hij is leuk. De stippenkant vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind juist de peplumkant erg mooi! :) wat een leuke outfit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hot! Vooral de stipjeskant vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great! love your top with peplum!! Nice bracelets!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Linda! *.* beijinhos, http://katefp.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh honey you had me at zebra print! Love this great mix...so chic and ferosh! That peplum is too too precious!

    I’m hosting 5 days of GIVEAWAYS in honor of my blog’s 2yr anniversary…would love for you to stop by and check it out!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit!
    En ik vind het wel een hot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk ;) met die stipjes vind ik de leukste kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very chic look! Love everything :)

    http://therubberdoll.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldige detail foto's meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk kanten topje en je vestje
    vind ik vooral super! nice look.

    LOVE,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de stippen erg leuk!
    & je outfit in geheel trouwens ook :)

    Ik volg je nu !

    Kusje Lizz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de stippenkant het leukste :D. Big kisses, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HEEL ERG mooi die stijle haren, maar ik ga toch voor je golfjes.....trouwens wanneer ben jij eens niet mooi..??? als je slaapt zeker...ga je ook volgen maar moet even kijken hoe dat moet...xxx..volg je mij dan ook ....??? love FASHION..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem wel mooi, vooral de bolletjeskant! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...