zaterdag 28 april 2012

Planning my trip to London

YEAH! Het is eindelijk mei-vakantie! Hierna moeten we nog maar 6 weken naar school (exclusief proefwerkweek) en dan is het zomervakantie! Anywayss, wat ga ik doen in de mei-vakantie? Ik ga samen met mama 4 dagen naar Londen, en als ik thuiskom, dan ben ik jarig. Goede vooruitzichten niet? Ik ga oxford street afstruinen en alle winkels (Zara, primark, pull and bear, outfitters nation, river island, topshop) in en uit. Natuurlijk gaan we ook naar de toeristen hotspots zoals de big ben, London eye en Buckingham palace. Ik kan niet wachten!

Beetje een basic look, maar ik heb vandaag niks gepland, dus ik wil lekker zustig op de bank kunnen laptoppen haha!

Do you have some shopping-tips for london?
What are you doing in the holidays?
Could you 'like' this picture so I have a chance to win?
Many many questions haha (:



45 opmerkingen:

  1. Londen wordt vast & zeker geweldig, het is daar zo mooi & fantastisch om te gaan winkelen! ♥

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you're so pretty as always dear <3
    i love your shoes xD

    come and see my blog if you have time <3
    gitasyalala.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heb je aan! En wat leuk dat je naar Londen gaat. Abercrombie en Forever 21 is ook een aanrader. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah jaloers (:
    Heel veel plezier in Londen!

    Ehm ik ga deze vakantie natuurlijk ook shoppen en afspreken met vriendinnen en nog wel meer.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloerss, ik zou ook wel naar londen willen! Ik ga niet echt meer iets bijzonders doen deze vakantie :( Veel plezier! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Londen!super leeuk, ik ga daar waarschijnlijk met school naartoe volgend schooljaar:)
    xx
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oelala.. Mooie outfit en leuk dat je naar Londen gaat.

    Sweet kisses,
    Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er weer leuk uit leuke schoenen !
    geniet van de dagen in Londen,heerlijk ben al verschillende keren naar Londengeweest!Bedankt voor de reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your hair is absolutely gorgeous! I am your new follower. Hope you will follow me back:-) Stay in touch.
    Hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wat leukkkk!
    Wil ook zo graag naar London!
    Geniet ervan! :D

    XO
    www.Jazzybelleslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your outfit! Your bracelets and your shoes are so lovely ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Londen is echt zo leuk! Veel plezier (en voor als je je honger moet stillen, ga naar de M&M-store, haha!)
    Leuke outfit! ♥
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je naar London gaat! Heel veel plezier, hoop dat je mooi weer hebt!

    Leuke outfit, ik hou van basic!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit. Heel veel plezier in London! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fabulous! your outfit is super cute :) Hugs form California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele toffe outfit! Geniet van Londen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit :D & Tof dat je naar Londen gaat!! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Londen is echt super, heel veel plezier!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke bootschoentjes,
    vooral de veters zijn cute!
    Ik wens je heel veel PLEZIER in London..
    het is een geweldige shopstad!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik volg je terug, leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You look pretty! Love the outfit.

    xoxo
    Meera

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie outfit, Londen is een leuke stad :)
    ik volg je terug! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi ik heb nu al vakantie! (nouja.. ik heb over 2 weken examens, dus ben ik nu vrij om daarvoor te leren, dus echt vakantie is het niet) Anyway, leuk dat je me volgt, ik volg je terug! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk shirtje! Ik heb net een winactie online gezet waar jee een beauty pakket ter waarde van 30,97 kan winnen! http://maximesieta.wordpress.com/2012/04/29/webshoptip-time4beauty/#more-954

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. you are just adorable. this outfit is so perfectly cute, i love it, with the yellow belt, the pretty graphics on the shirt, and the shoes, just LOVE THE SHOES!!! <3 and thank you too :)

    hapatime.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw leuk blog, neem ook eens een kijkje op mijn blog Strawberrywithsugar.nl

    Ik ga je volgen :D

    PS: Ben je model ?

    Liefs, Mayara Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love your outfit!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great post!Would you follow each other? let me know on my blog ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. waauw, als altyd super mooie outfit!
    jou staan alle outfits gewoon goed! <3 xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke outfit, je schoenen zijn echt schattig! Bedankt voor je reactie en natuurlijk volg ik je terug :) Jammer trouwens dat dat blousje niet meer in je maat was :( misschien kan je hem nog via de site bestellen? Veel plezier in Londen! X Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love your casual style! You look so pretty!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk dat je naar Londen gaat! (:

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. love your hair!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...