maandag 2 april 2012

A pop of pink

Vandaag voelde ik me niet top, ik had nog steeds oorpijn sinds zaterdag en mijn keel moest er ook aan geloven. Ik kon mezelf en andere niet echt goed horen. Irritant. Hierdoor had ik ook niet echt zin iets leuks aan te trekken.. Maar voordat dit een klaagpost wordt moet ik even iets leuks vertellen. Ik heb budget geur nagellak gevonden van Rimmel. Dior en Revlon hadden al scented nailpolishes. Maar beide merken zijn niet echt goedkoop. Rimmel heeft nu voor 4,99 euro 4 verschillende geur-nagallaken (citroen, aardbei, grapefruit, bosbessen). Best budget toch? Vor degenen die nog net iets langer willen wachten, Essence heeft vanaf half april een scented topcoat met aardbeien geur waardoor je iedere nagellak een lekker geurtje kunt geven (:
 



Niet echt speciaal dus.

29 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit hooor!
    veel beterschap. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat grappig, ik wist helemaal niet dat er nagellak met een geurtje bestond!
    Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Je look ziet er trouwens wel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik wist niet dat Rimmel ook 'scented nail polish' had,bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah beterschap! ben benieuwd naar die lakjes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap! Leuk sjaaltje.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap! Wat leuk! Ben benieuwd naar de citroen geur (;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap meid.
    Leuke sjaal.
    Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. get well soon honey! en je outfit is zoals gewoonlijk weer superleuk! :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beterschap!

    dit is de link naar de sneakers: http://myworld.ebay.nl/itemtrend/&_trksid=p3984.m1497.l2754

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige outfit!
    En veel beterschap (:

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb ook zo'n nagellak met geurtje van Rimmel, ♥ it! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice.....
    http://sepatuholig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk. Ik hou van dat jasje :)
    Heel veel beterschap. Voelde me vanmorgen ook niet lekker, maar zit al een tijdje niet lekker in mijn vel dus zou wel door de stress komen.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely :-)

    xoxo

    museetmode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat je leuk, zeker met die sjaal erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute outfit! I love your pink scarf too! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi lakje en je outfit is echt leuk !!
    ik hou een winactie op mij blog doe je ook mee :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg! Ga snel een kijkje nemen bij de kruidvat. Leuk gecombineerd de sjaal en de nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk jasje en mooie kleur nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben wel benieuwd naar de scented nagellakjes! Je outfit ziet er weer top uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...