woensdag 4 april 2012

Walking in the woods

Deze week ben ik helemaal inspiratieloos wat outfits betreft, het lijkt wel alsof alles wat in mijn kast hangt saai is, of een individu is dat nergens bij past. Hebben jullie nog leuke fashionblogs met mooie inspiratie? 
Ik ga vrijdag tot maandag naar ons appartement aan zee. Ik ben nu bezig met wat posts in te plannen. Hebben jullie nog requests of mag ik lekker mijn gang gaan?  (:





vest: Bench., skirt: H&M, lace top: Geddes and Gilmore, scarf: Zara, necklace Fé, heels: Zara

71 opmerkingen:

  1. Ik vind je wedges echt super!
    Stoer dat je al een rokje aan doet, ik vind het nog een beetje te koud ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha misschien heb je even geen inspiratie;
    Maar je outfit is echt heel leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hebt echt een leuke outfit aan
    Je benen lijken (of zijn) superlang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt super mooi! Ben je trouwens model? anders moet je je echt gaan inschrijven joh! Je bent echt knap! gewoon doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. ik vind het ook heel mooi maar waarom trek je je rok zo hoog ?

      Verwijderen
  6. Leuke foto's! Veel plezier dit weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke outfit! heb jij hier een panty aan? anders waarschuw ik je voor 'n blaasontsteking

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, ik vind het een leuke outfit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik had dat rokje ook aan vandaag, en ik heb er ook een outfitpost over gemaakt! toevallig? (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Dat van inspiratieloos heb ik ook soms, dan ga ik gewoon m'n hele kleding kast opruimen en soms helpt het (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie outfit, je hakken zijn echt mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, you have the sweetest blog, i love your style. Would love if you could come and check my blog out to and if you like it maybe we could follow each other, just follow and drop me a comment :). Its really lovely to find a blog that is as good as yours to read.
    xx

    theheadlessstylist.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You have such a lovely figure, very jealous! Love your shoes too..xxx

    South Molton St Style

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The skirt looks cute. It matched well with your top. Beautiful!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke wedges!
    Alleen blote benen? Kouddddd! :)
    Geniet van je weekend weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je ziet er weer leuk uit,leuk rokje en schoenen,
    wel een beetje koud met blote benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wunderful ! ♥
    Follwn?:)
    http://sommermaedchen-yvonne.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig rokje!!! Love it!
    Leuke blog heb je, ik volg!
    Check de mijne als je wilt

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. this forest is amazing!! love that pic!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke outfit, zoals altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. IT´S GOOD TO SEE YOUR STYLE EVERY TIME.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaauw! Die outfit is echt superleuk! <33
    Liefs :)
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je hakken echt zo leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. you look so cute!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je mooie benen! En die schoenen vind ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love the skirt! You look awesome and I love your hair!
    Creamy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amaziiiinnng....Nice Blog & Great Photos Honey. I am following you Hope you can visit my blog and if you like it, can follow me too if you want :)
    xx Kisses from Germany ;***

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Very nice blog! Beautiful outfit in the woods!
    Olivia
    ** rosecalamine.blogspot.com **

    BeantwoordenVerwijderen
  29. aw, thank you! :)

    PS: That skirt is really cute :)!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk, heel veel plezier! Je hebt echt een leuke blog! Ik volg je nu. Kom je ook eens bij mij kijken? :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, suuperleuk weer! Het staat je allemaal zo goed :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zie je er mooi uit! Hele gave schoenen XX

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat herken ik wel inderdaad haha. Maar je ziet er super uit! X Cristel

    http://polderglamour.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik herken hélemaal wat je zegt, gebeurt mij ook zo ongelooflijk vaak! Je outfit is heel erg mooi hoor, geweldige schoenen!

    Veel plezier aan zee!

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Waoo your blog is beautiful, I love your style .. I follow from now! your outfit is feminine and chic at the same time, I liked it!
    if you like visit my blog:
    http://vidadecoloresbynoelia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die schoenen zijn echt geweldig!

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schrijf je weer een paar dagen niet! En wie heeft er nou gewonnen met de winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je mag dan wel inspiratieloos zijn,
    maar superleuke outfit! ^^
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw super mooie outfit, en je hakjes zijn ook echt beeldig!

    Loves http://rimocean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. love this! and love the blog so much! i'm having a giveaway for brand new hair extensions, if you are interested make sure to check them out, girl! have a great easter!

    love, rach.
    www.so--hi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wauuw echt super mooie shoenen!
    je hebt ook echt een super leuke blog!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. thanks for your lovely comment on my blog :)
    you look so pretty, love the shoes xx.
    http://www.blushjewellery.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. the background in the first photo is lovely!!!

    http://hedonistdrive.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...