vrijdag 13 april 2012

Webshop: Mooijdesigns

-advertorial-
 De 21 jarige Lucia Mooij runt de webshop Mooijdesigns.nl. MooijDesigns is een webwinkel met handgemaakte, vintage en een heleboel andere kleding en accessoires. Je kunt de stijl als schattig, vernieuwend, soms stoer en zelfs pin-up omschrijven. Lucia is met  Mooij Designs begonnen omdat ze naast haar studie voor interieur ontwerpen ook veel liefde voor mode voelde. De webshop heeft erg leuke items, en daar laat ik jullie mijn top 3 van zien!

Leuk detail: deze legging wordt speciaal voor jou gemaakt als je de bestelling plaatst!
Alleen de kleur al! 

Classy classic jasje



Kijk vooral even op de webshop en like de facebook pagina!

25 opmerkingen:

  1. Klinkt super leuk, Nu maar eventjes kijken :}

    Lfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zit er leuk uit , ik ga toch even een kijkje nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van deze webshop! ik heb al een keer een bestelling geplaatst en ben helemaal blij. Leuke top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke selectie, ik kende de webshop nog niet, leuke tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooij Designs is echt een leuke webshop. :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute, i love it! I have a giveaway at Petite Ètoile, come and visit me!! http://www.petitetoileblog.com/2012/04/easter-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great selection! Cool items! I'm going to take a look ;)
    Thank you so much for stopping by! Wanna follow each other on bloglovin, as well? I'd like to keep in touch with you ;)

    Have a great weekend :)

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke webshop! Bedankt om te delen met ons!
    blackfashionbird.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We've been following each other on GFC for a loooong time, but I did'nt know you followed me on bloglovin too, you didn't tell me :S
    I'm following you there now(nº 150) :D

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    BeantwoordenVerwijderen
  11. die blauwe kleur is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the jacket on the last photo. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. love that blue bag and u looks so gorgeous in the nude post below!! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. cute photos! Lovely blog hun, I really liked it! come by and let's follow each other! Stay in touch ;)! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what a lovely photo's
    love the blue clutch! <3
    Im gonna follow you and hope you will do the same!

    xx

    www.blondedutchpie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OH MY GOD I love her store!! Her stuff is fabulous!! Thanks for sharing
    xx
    junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...