donderdag 19 april 2012

Which outfit to wear?


Zaterdag ga ik samen met 2 vriendinnen naar de beautygloss party. De dresscode is summer chic. Dat is natuurlijk heel breed op te vatten. Ik heb 3 outfits gefotografeerd en daar mogen jullie er eentje van kiezen. degene met de meeste 'stemmen' wint en doe ik aan! Gaan jullie ook naar de beautygloss party? Wat doen jullie aan?

Je krijgt telkens eerst de outfit en dan de accessoires te zien.

Outfit 1

outfit 2

en outfit 3

So which one do I have to wear?

61 opmerkingen:

  1. Als ik jou was, zou ik de tweede doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste of de tweede :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou de 2e doen!
    Super Zomers ; )
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste outfit! Dat is summer chic! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorrie ik kan niet kiezen,vind ze allemaal leuk!
    Bedankt voor de reactie op mijn blog!X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze allemaal leuk maar de tweede past het meest bij het thema! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou voor de 2e gaan,
    Maar ze zijn alledrie wel leuk!
    xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor outfit 2. Heel veel plezier bij de beauty gloss party!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal zijn super mooi!
    Zelf vind ik de 1e het allerleukste maar bij de thema past de 2e outfit meer! Veel plezier! xliefss.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absoluut outfit 2!
    Ik wou ook wel dat ik er naartoe kon!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zou de 1e of de 2e doen. Veel plezier!

    X

    http://thefirstflooor.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like them all but the third is the winning outfit for me!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou de tweede doen! De eerste is ook erg leuk, maar de tweede past beter bij het thema! Veel plezier :)

    Liefs Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 3!!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2, die met het roze en blauw/groen (: veel plezier!
    (haha wat is een beauty glossparty eigenlijk?)

    x Anna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet het er leuk uit! Ik zou die tweede kiezen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eerste of laatste.
    zou eerst ook gaan maar mag neit meer... :(
    love the blog, xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke setjes heb je uitgekozen. :)
    Ik doe een koraalrode jurk aan http://www.mydress.nl/jurk/39/Jurk-Jurk-Koraal.html. Je mocht in het pastel of echt in knalkleuren, dus ik ben voor het laatste gegaan, haha.

    Het wordt vast heel erg leuk morgen!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gave outfits allemaal, maar ik denk dat nr 2 perfect zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou de tweede doen, die is supermooi!
    Leuk verzonnen dat wij het mogen kiezen, haha
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zeg dat je gaat! Ik zou voor de 2e gaan :) maar allemaal zijn ze leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal super outfits, maar ik zou de tweede doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat moeilijk! Ik zou gaan voor outfit 1 of 3.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waaauw die 1e !
    al die OPI lakjes. beautifull!x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lastige keuze, ik zou denk ik gaan voor 2 of 3♥

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. en met lastige keuze bedoel ik dat het allemaal mooi is hoor!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moeilijk! Ik zou toch voor 2 gaan ! Lekker felle kleuren ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Outfit 1
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Op 1: outfit 3
    Op 2: outfit 2
    Op 3: outfit 1, maar ik vind ze alledrie heel leuk! Alleen outfit 2 en 3 passen het beste bij het thema! Ik ga niet...
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind de derde het leukst! En die playsuit is van h&m :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou voor 2 gaan, die outfit heeft geen wollen stoffen! wol is niet echt zomers namelijk! veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. SOOPPHIE. holie shit wat lang niet gesproken :$
    alles goed met je? :3 ik zou zeker voor outfit 3 gaan!
    EN OMG. IK GA OOK MORGEN c: hihi. ik ga niet zo kleurrijk,
    ik ga in een taupe jurkje met nude stilettos (:
    welke schoenen doe je aan? je zwarte wedges van de zara?
    nouja, ik zie het morgen wel :3
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Outfit 2 (:
    Ik wou ook eerst naar de beautyglossparty gaan, maar de datum kwam niet uit :(

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De eerste outfit vind ik heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik denk dat outfit 2 het leukst is, ik ga helaas niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  36. outfit 2 vind ik zelf heel erg mooi!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waarschijnlijk ben je al onderweg naar de beautygloss party, heel veel plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik hoop dat je nummer 2 gekozen hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Veel plezier zeg! Ik ben best benieuwd welke outfit je uiteindelijk hebt gekozen, ze waren allemaal erg leuk, maar de tweede was wel echt heel erg passend voor het thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...