dinsdag 22 mei 2012

3 outfits, 1 bag and GIVE-AWAY!

Image and video hosting by TinyPic
Outfit 1 is al eens aan bod geweest op mijn blog, mocht je willen dat de andere twee outfits ook eens uitgebreid online komen; just let me know in a comment!
 Zoals beloofd staat vandaag de samenwerking met droomtassen.nl online. En,, het is een superleuke give-away! Je kunt namelijk een leuk telefoon hoesje van cowboysbag winnen! Meedoen aan de give-away is heel easy;
- Je volgt mij met bloglovin én Google friend connect
- Je liked de facebook pagina van droomtassen.nl
- Je laat een leuke en originele reactie achter bij de 3 outfits van mij op de facebook-pagina. In de reactie vertel je welke outfit je de leukste vind.
De 3 meiden met de leukste reactie winnen een telefoon hoesje van Cowboysbag!

Veel succes! Ik ben benieuwd naar jullie mening!


23 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel erg leuk!
    Ik vind de tas echt heel erg mooi, mijn nichtje heeft er een al een paar maanden en ik raak er gewoon niet op uitgekeken dus ik doe heel graag mee :-) Ik heb droomtassen geliked op facebook en ik volgde jou al op bloglovin en GFC.

    Ik vind persoonlijk de derde outfit het aller leukste! Je schoenen vind ik heel vet, dat zijn toch die uit Londen he? Het past allemaal heel mooi bij elkaar en de tas geeft de outfit net iets extra's ;)Ook vind ik de eerste outfit erg leuk en de 2de is natuurlijk ook niet verkeerd, jou staat alles heel mooi en ik ben jaloers op je benen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love them! Especially the first one. Nice blazer! :)

    Destination Moi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, wat een geweldige give-away! :D Ik vind al je outfits heel erg leuk! :D En het zou leuk zijn als de tweede en derde ook online komen :D Trouwens, wat ik me afvraag: heb jij lookbook? Je zou echt heel veel likes krijgen denk ik :D

    Ik doe mee met je giveaway ! :D Cowboysbags zijn echt heel mooi! Ik heb voor eentje gespaard, maar de kleur vond ik toch iets minder mooi dan verwacht, dus die heb ik toch niet gekocht. Maar deze kleur is echt heel mooi! Ik volg je met GFC en bloglovin'! Oh en ik volg je trouwens ook op twitter. :D

    Van deze outfits vind ik denk de derde het leukst, en die foto is ook heel erg leuk! :D

    Liefs, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk, want ik heb nog nooit iemand gezien die een tas als give-away deed! Ik heb nodig een nieuwe tas nodig en dit zou echt de perfecte tas zijn.
    Hij staat bij alle outfits leuk, maar toch net even iets leuker bij outfit 2. Vind de outfit zelf echt tof en de tas geeft net de finish in touch!
    Ik ben vast ook niet de enigste die ook graag wil dat outfit 2 en 3 uitgebreid online komen en ook is het leuk dat je de 3 meiden met de leukste comment ook iets winnen!

    Alles wat nodig was om te doen is gedaan, maar nu nog fingers crossed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je al via GFC en bloglovin. Uiteraard heb ik de facebookpagina geliked en hier komt mijn über tastische reactie:

    Ik vind je outfits geweldig, altijd al gevonden, je hebt een gevoel voor mode. Een echt modepopje dus. Alle 3 de outfits zijn super, maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, classy maar modern. de tas staat er super leuk bij vooral omdat het geheel vrij naturel blijft en dat gele maakt het wat unieker.

    Al vaker heb ik gevraagd of je model bent, zo ziet het er namelijk wel uit ;) en dat meen ik serieus!!

    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    ps. weet niet zeker of je mijn email nodig hebt, maar hier heb je hem: mi-louhendriks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt de meest geweldige tas ooit, haha! Ik heb zo hard een tas nodig, en dit is echt precies de tas die ik zoek. Eigenlijk verdien ik hem niet omdat ik te lui ben om een nieuwe te kopen... haha.

    Ik vind van deze foto's de derde ook het leukst, ik vind de tas, je schoenen en je top echt mooi staan bij elkaar, die kleuren passen echt goed bij elkaar. En ook ben ik jaloers op je mooie krullen :)

    Liefs Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh ik zou echt graag willen winnen! Ik heb net een nieuw mobiel maar mijn hoesje is al meteen kapot gegaan ;( er zit nu een heel grote kras op het scherm, dus ooh ik wil hem hebben!

    Ik vind alle drie je outfits leuk, maar vooral de tweede outfit. Ik vind dat ombre shortje echt geweldig, ik wil hem ook! en gecombineerd met een (bandeau) top en een kanten top vind ik hem echt super leuk! Die tas past overal goed bij vind ik :)

    Ik hoop natuurlijk (net zoals alle ander meiden) dat ik het hoesje win! Veel succes met het uitkiezen van de winnares :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ps. Ik volg je met de hele lijst!

    fijebootsma@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gekke giveaway! Ik volg je met gfc en bloglovin :) Ik heb geen facebook, sorry...

    alle outfits zijn geweldig, stylish en staan je gewoon supergoed! Maar de eerste vind ik toch het leukste, want ik vind het geweldigst gecombineerd: de gele blazer met de gele sjaal, en dan nog de witte broek met je awesome schoenen uit London! Ik vind bruin en geel ook erg mooi bij elkaar staan, dus helemaal top!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke giveaway! Je ziet er leuk uit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke giveaway!
    Ik heb de tas zelf ook in het blauw.
    Helemaal super!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goed lezen meiden: er is een telefoonhoesje te winnen...!!!JUNE -NICOLE - JANINE---:-)
    OOK ik zou een nieuw telefoonhoesje kunnen gebruiken en zeker van dat merk...dus ik ga dat doen op droomtassen.nl.....nice outfitS..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn telefoon is echt een oldie, dus dat gaat niet passen denk ik.
    Succes iedereen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Ik doe mee :)

    Ik vind je 2e look het leukste.
    De shorts zijn erg gaaf van kleur en ik vind dat de tas
    het roze van je shirtje en shorts weer in evenwicht brengt omdat
    het een stoere touch aan de look geeft! En op de blote voetjes in het gras, lekker zomers :)

    De andere looks zijn erg leuk ook maar ik vind de middelste er het meeste
    uit knallen. En je ko Isabel Marants hebben een gave kleur!!

    Liefs Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ik hoef geen hoesje haha, maar ik vind de derde look het leukste. De kleuren passe namelijk superleuk bij elkaar. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great bag! It is very versatile.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i like how you paired the bag with so many different looks!

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een suuuperleuke outfits!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. doe mij maar zo'n hoesje! ik vind de 2e outfit het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winactie, en leuke outfits! Ik heb die tas ook hihi! (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...