zondag 20 mei 2012

At the beach

Image and video hosting by TinyPic

En ik ben er weer! Het was weer heerlijk weer aan zee, vooral zaterdag. Donderdag en vrijdag was het meer sport weer, als je begrijpt wat ik bedoel. De zon scheen niet echt maar het was wel lekker warm. Aan zaterdag heb ik een mooi kleurtje overgehouden. Me like! Helaas zijn mijn oogleden als enige plaats verbrand, and yes that hurts! Zometeen leg ik weer wat komkommerschijfjes op m'n ogen dat verkoelt tenminste een beetje..
Voor deze week heb ik al een hele planning op mijn blog; morgen schrijf ik eindelijk mijn blogpost over bloggers wardrobe (ja, ik ga ook een kansje wagen -nadruk op wagen-), de mysterious bag (en winactie!) komt dinsdag online, en woensdag komt er nog een outfit van dit weekend op m'n blog. 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Zara shorts, H&M jacket, Geddes and Gilmore lace top, H&M belt, Good2get bracelet, Rings and tings bracelet



47 opmerkingen:

  1. erg leuke outfit! :D ben benieuwd naar je post ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En nog steeds vind ik het vestje echt superleuk!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You look super cute and I love your outfit...xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke outfit.
    Je foto's zijn ook altijd geweldig!!

    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk.
    Het was inderdaad lekker weer, ben vandaag al verbrand :(

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit weer, en lekker op het strand! Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful look!


    new post!!:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/05/new-look.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vestje vind ik heel erg leuk!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com
    ps: we houden een leuke giveaway! Neem zeker eens een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schoenen vind ik geweldig! Waar heb je die gekocht? :o En het weer is inderdaad heeeerlijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this jacket!!

    xx alex

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke outfit, dat H&M jasje is echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Ik vind dit je mooiste outfit post tot nu toe! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love how vibrant your look is. Brave gal wearing wedges on the beach too :)

    xx Mandi
    www.findmeamuse.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Can I please have your whole outfit!? it looks Fab!

    xo
    lovelyaddictions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Dat vestje vind ik zo gaaf :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke schoenen, ik hou van de zee <3

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauw. Mooie outfit!
    't is echt heerlijk warm, ik heb nu ook een best zomerse outfit aan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love your shorts and jacket! Like the design and colors =)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke outfit, ik vind het vestje echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. great look1 Love your jacket, is amazing! :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You look amazing! I would like to invite you to me :) Let's follow each other =]

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's! Je hebt echt een leuke blog. Ik bekijk m vaak haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke outfit, shorts en schoenen zal ik zo dragen x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jouw shorts zijn echt :O <3...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. i love the color of your shorts, and that jacket is gorgeous! you look amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Toffe fleurige outfit! Ook mooie foto's zo op het strand!

    X Mariëlla
    Bluetheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This look is totally awesome!

    http://www.tributetothetribe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love your jacket!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuke combinatie, vooral dat jasje is onwijs tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk jasje, is van de H&M toch?

    http://peaceofcookie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, ik vind je schoenen en je shortje echt G.E.W.E.L.D.I.G.!

    xx

    http://candylovecity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waar heb je die armband gekocht?
    xx's

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze outfit vind ik echt niet normaal zo gaaf gecombineerd! super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...