maandag 28 mei 2012

DIY: Watermelon hearts

Image and video hosting by TinyPic
Vandaag was ik letterlijk de hele dag in bikini, dus geen outfit foto's. Wel heb ik een gezonde verfrissende snack voor jullie. Op deze manier maak ik watermeloen altijd klaar, omdat het handig is om te eten en het er leuk uitziet.

Image and video hosting by TinyPic
Het is echt heel easy. Het enige wat je nodig hebt is een watermeloen, een mes en een vormpje. Met het mes snijd je dunne plakken van de watermeloen af en met het vormpje druk je de hartjes uit. Have a nice and healthy snack!
Image and video hosting by TinyPic
Voor een meer fancy presentatie kun je eerst een wat breder stuk meloen afsnijden, dat in 4 stukken (of meer, ligt eraan met hoeveel personen je bent.) snijden en dan de uitgesneden hartjes erop leggen.

38 opmerkingen:

  1. Ahh, dat ziet er echt schattig uit! Ik ga het zeker een keer maken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt heel erg lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit :) erg lief ;)
    Loves Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Dat soort foto's zie ik altijd op weheartit, echt leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahw, wauw! Dat ziet er zo lief uit. Dat ga ik met me moeders verjaardag maken, hihi. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaawh wat leuk!
    ik ga het snel uitproberen! (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk (:
    Ook leuk als je een vriendje hebt, en dat hem te geven (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs cute! Ik lust geen watermeloen (ja, ik weet dat iedereen me nu voor gek verklaart) , maar anders zou ik dit zeker doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke DIY! Schattig en perfect voor de zomer :-)

    Hey, vraagje.. Heb jij je laser apparaat al binnen van de ELLE actie? 't is nu al 2 weken geleden, maar ik heb nog helemaal niks binnen..

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely!! Would you like to follow each other ? I´m new ,)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Interesting ideas and style concepts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a great and delicious idea! Love it!
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat leuk (en lekker hihi). Die laatste foto is echt prachtig!
    Liefs, Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. omg! this is way too cute and simple too!

    nice blog btw, i would love if you could also take a look at my blog :)

    Figure of Chic

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nice! i love it! really cool idea for a summer party near the sea!
    would you like to follow each other?
    http://underfashionarrest.blogspot.com/
    http://underfashionarrest.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ahhh !! super gaaaf!! i love watermaloen

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk!! (en lekker :))

    www.bloshblog.blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are SO cute, so fun for summer! :)

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LOVE these hearts. I think I wouldn't be able to make them!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. awh dat ziet er heel schattig uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke DIY! Het ziet er super schattig uit <33
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh that the sweetiest thing ever... And oh your blog is super cute =)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hmm, dit ziet er héérlijk uit & heel erg leuk! Ik krijg meteen zin in Watermelon! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mega leuk idee, vooral met dit lekkere weer!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeh lekker! Leuk idee voor een party ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. omg is this so cute :) I love this picture!

    your blog is very nice too!

    <3 Emi

    www.silverandlemon.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...