donderdag 24 mei 2012

Fashionbox || NEW CONCEPT

Image and video hosting by TinyPic
Sinds gisteren is er dan eindelijk ook een fashionbox gevolgd na alle beautyboxen. Is dat niet geweldig? Deze box bevat niet alleen beauty- maar ook fashiongoodies! Voor mij als fashionblogger is dat geweldig. Al die beautyboxen trekt me toch net iets minder dan deze fashionbox. Naast jezelf make-uppen met luxe samples kun je nu ook je outfits opfleuren met een accessoire of je kledingkast upgraden met een kortingsbon. De beauty-inhoud kun je vast zelf verzinnen; een bodylotion, een leuke kleur nagellak of een serum voor je haar.
Voor 14,95 euro kun jij deze luxe box iedere maand thuisgestuurd krijgen. Je zit nergens aan vast, want je kunt je abonnement iedere maand opzeggen. Al zul je dat volgens mij nooit doen, want als je de box 1 keer hebt ontvangen wil je 'm niet meer niet krijgen ;)

Vergeet vooral niet de facebook pagina te liken, want fashionbox geeft een XXL box t.w.v 300 euro weg aan 1 van hun likers!

Image and video hosting by TinyPic




36 opmerkingen:

  1. Het topje is van Gina Tricot en dus niet in Nederland te koop! Gaaf dat je je hebt geabonneerd op de beautybox, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fashionbox bedoel ik natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben nu overal boxen, beauty boxen en nu ook al fashion boxen..ik kan echt niet meer kiezen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, dat is inderdaad moeilijk om nu nog te kiezen! Ik zou als ik jou was deze doen omdat het een mix van beauty en fashion is en dan heb je dus alsnog beide!
      xoxo

      Verwijderen
    2. Ja dat is wel waar. Deze is wel iets duurder dan de anderen maar ik hou van fashion & beauty dus dat komt wel goed uit (: Ik denk wel dat ik deze ga nemen!

      Verwijderen
  4. Echt geweldig, ga ik zeker een keer porberen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke box! Hmm kom nu wel in de verleiding..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oelala ziet er zo leuk uit.
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja tof! Ik heb alleen de Glossybox gehad, maar vanwege budget maar even niet meer, dus dit wordt hem helaas ook niet. Ik vind het wel tof en ben erg benieuwd naar de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al die boxen zijn zo leuk, haha kon ik maar op allemaal een abonnement hebben. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super interesting, I haven't heard of this box before - but it is definitely a great idea! Will have to check it out once I move overseas :)

    <3 Shawna
    Serpentine Streets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. how pretty is that little bracelet x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wil 't misschien ook gaan doen maar this best prijzig voor t aantal produten. betaal je zo rond de 2 euro per product.. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg! Maar op 2 boxen abboneren wordt me een beetje te veel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, ik ben nu wel heel benieuwd ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. i really love this blog! it is full of beautiful ideas and things! sure! i really be happy, if you could visit mine! keep in touch , if you like mine! what do you think! a big kiss
    Miriam stella fashion blogger

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Eerst dacht ik/. leuk! Maaar stel..... die box slaat aan, dan lopen dus zo veel meiden met dezelfde dingen. Daar ben ik niet zo van :) Maar... wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fashionTORNADO25 mei 2012 om 20:27

    Gaaf gaaf gaaf! dat wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.
    I am following you, would you like to follow back? :-)

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ben benieuwd wat erin zit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er leuk uit. alleen iets duurder dan ' normaal'


    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I checked your blog and I like it so much!
    Visit my fashion blog and if you want we can follow each other via GFC and Bloglovin!!
    I'm waiting for u!
    Have a great Saturday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...