woensdag 23 mei 2012

Gilly hicks bikini

Image and video hosting by TinyPic
Dit was mijn 2 en laatste outfit aan zee. Ik heb namelijk de 3 overige dagen ook in bikini rondgelopen! Ik heb dit jaar 3 bikini's gekocht; een witte met roze bloemetjes van de Primark, een met hetzelfe printje als mijn fashion against aids jasje van de H&M en deze. Deze is toch echt wel mijn favoriet! Ik vind de print erg mooi en hij zit super! What do you think?
Ik heb trouwens niet de hele bikini geshoot want dat vond ik een beetje vreemd haha.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Gilly hicks bikini, gilly hicks vest, Zara dress/top

41 opmerkingen:

  1. wat een meer dan prachtige foto`s ....you look adorable..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bikini staat je leuk! Mooi vest ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je echt goed! Ook leuk met dat topje zo over je bikini :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg.
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je ziet er top uit !
    waarom heb jij toch zo'n jaloers makend lichaam, grrr<3
    hihi.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bikini, mooie print!!

    LOVE,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er lekker zomers uit! Staat je ook heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw ontzettend leuk! en je bikini is ook nice <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Leuke outfit, gave bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super mooi.
    Ook erg mooie locatie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw mooie bikini en wat ben je heerlijk bruin, ik wordt ng eens jaloers! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauww die bikini staat je zo leuk,
    vind het echt heel knap dat je zo op je
    blog durft, maar jij kan het ook echt met
    zo'n mooi lichaam! Lekker bruin en slank hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The bikini is lovely and you're so beautiful as always dear! *.*

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke bikini! Ik ben meestal niet zo van de printjes maar dit vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke bikini en wat een mooie benen heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke bikini! Je benen zijn zo mooi! En je bent lekker bruin, jaloerss, haha. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi shirt!

    x

    http://missmariab.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That bikini is so cute! You have great style :) I'm a new follower! I love finding people who are my age :) It's great to know that young people like you and me are fashionable too!!! :D
    Rory
    www.WearAboutsBlog.com
    Crystal Bullet Necklace Giveaway!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er een hele mooie bikini uit (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hello perfect body! *-* What sport do you do to have too perfect legs ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. you are so skinny! =)


    thank you so much for commenting on my blog =)


    keep in touch^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. i love gilly hicks~

    www.beckspick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute tee!!! I love it <3

    xx alex

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. just love you girl kisses can we follow each other...?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...