donderdag 31 mei 2012

GIVE-AWAY mint kenzaa vest

Image and video hosting by TinyPic
Je kunt dit schattige mint waterfall vestje winnen van kenzaa.nl. Het vestje is van chiffon en is one size. Het vestje is uitverkocht voor een tijdje op de webshop dus hij is hier nu exclusief te winnen!
The must-do's:
* Follow my blog with gfc ánd bloglovin' (I'll be watching you ;)
* Follow kenzaa..nl on twitter, facebook or hyves.

For extra chances:
* Like this post with bloglovin (+1)
* Follow kenzaa.nl on every social media (+2)
* Tweet something about this give-away (+2)
* Post something on your facebook wall about this give-away (+2)
* Write something about this give-away on your blog in a post ( +3)
* Put this picture on your sidebar (+2)

Good luck!

44 opmerkingen:

  1. * Followed you blog with gfc ánd bloglovin'
    * Followed kenzaa..nl on twitter & hyves & facebook.
    * Liked this post with bloglovin (+1)
    * Followed kenzaa.nl on every social media (+2)
    * Tweeted something about this give-away (+2) https://twitter.com/CHOCOMELXL/status/208282796752515074
    * Posted something on facebook wall about this give-away (+2) http://www.facebook.com/profile.php?id=100003140602016

    Ik wil deze echt graag winnen hij is echt mooi, wanneer sluit de give-away? (: xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was dus het vestje waar je het over had ! Haha, leuk, ik doe lekker mee ! :D

    Ik volgde je al op Bloglovin en een soort van via GFC (maar dat hapert)
    dan heb ik Kenzaa ook maar eventjes geliked op Facebook en je post op Bloglvoin geliked.

    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk, i'm in (:
    ik volg je met gfc, bloglovin, ik heb het bericht geliked en het staat in mn sidebar. ook ben ik lid geworden van de kenzahyves.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een su-per-gaag vestje! Perfecte kleur! :)
    -Ik heb gefollowed met gfc &bloglovin
    -Gevolgd met Hyves, Twitter &Facebook

    -Deze post op bloglovin geliked
    -Gevolgd op elke social media
    -En wat geschreven over de give-away op mijn blog: http://nailypolish.blogspot.com/2012/05/ik-doe-mee-aan-een-give-away.html

    Ik zou dolgraag willen winnen, maar wens iedereen heel veel succes! :)

    Liefs'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was trouwens nog van mijn oude blognaam.. waar die nu opstaat is: http://thelovelymelodies.blogspot.nl/2012/05/ik-doe-mee-aan-een-give-away.html

      haha, weet niet of het nog zin heeft, maar zag dat je tot 1 juli mee kon doen en ik had nog niks gehoord over de winnaar verder, dus hoop dat het niet te laat is xD

      Verwijderen
  5. Oeh supermooi! Leuke kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel mooi vestje!!
    ben gek op de mint kleur.

    Ik was al je follower op GFC en Bloglovin.
    Ik heb over deze leuke Give-Away getweet en
    op mijn facebookpage er wat over gepost --> http://www.facebook.com/PurePreciousPerfection

    Liefs Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Following on GFC and Bloglovin and following them on Twitter :D


    Yasmeen
    yasmeen.fahmy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Extra: Liked this post on Bloglovin :D

    Yasmeen
    yasmeen.fahmy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Extra: Following Kenzaa on all social media (Twitter and Facebook!)

    Yasmeen
    yasmeen.fahmy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Extra: Tweeted about the giveaway here: https://twitter.com/Castle_Fashion/status/208305277542469634

    Thank you!!
    Yasmeen
    yasmeen.fahmy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Extra: Also shared your giveaway on my Facebook page here: http://www.facebook.com/CastleFashion

    Thank you :D

    Yasmeen
    yasmeen.fahmy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello fellow taurean (I'm 4th May too)
    Followed your blog and liked kenzaa on twitter and facebook. I will probably tweet about this giveaway too. I love that cardi!!
    xx
    junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liked post on bloglovin and tweeted about the giveaway. Also following you on twitter now :)

      Verwijderen
  13. oh wat leuk! ik doe mee,
    ik volgde je al op bloglovin en gfc
    en ik volgde hun ook al op twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg leuk! Ik ben alleen net mijn kledingkast aan het opruimen, dus doe deze keer niet mee. Hoop dat de winnaar er heel blij mee is! Zat nog even je vorige post te bekijken, en phantasialand is leuk he?! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk vestje!

    x

    www.missmariab.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doee mee!! ik heb bijna alles gedaan(:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een leuke give-away!
    Ik heb je post geliked op bloglovin!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig jasje! Ik heb geliked op bloglovin' en volgde je al! Volg je ook via GFC en volg Kenzaa via twitter. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. It is always a pleasure seeing a great blogger. I am now following :) so I do love it. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. I hope to hear from you soon. Thanks and God Bless~

    steven b.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw echt mooi vestje!
    Ik volg je met GFC en bloglovin
    Ik volg Kenzaa op twitter ( @Rieneke_ )
    Als extra:
    Ik heb dit bericht geliked op bloglovin
    En het staat op mijn blog: http://fashionofrieneke.blogspot.nl/p/give-aways.html

    Liefs, Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zat laatst op Kenza te kijken en klikte dit mintgroene vestje aan om te kijken of hij is mijn maat was, maar hij was uitverkocht en nu kan ik hem hier winnen!! Het zou helemaal leuk zijn als ik op 1 juli te horen krijg dat ik hem heb gewonnen, want dan ben ik ook jarig!

    Ik volgde je al met gfc en bloglovin'
    Ik like Kenza op facebook en volg Kenza op twitter (@xjune_)
    Ik ben de 13e persoon die dit bericht liked op bloglovin'
    En er staat een stukje op mijn blog over deze giveaway!

    Liefs, June.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi vestje! Helaas heb ik geen bloglovin :S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik volg je op GFC.
    Ik heb helaas nog geen bloglovin, komt nog!
    Ik volg kenzaa op Twitter, Hyves, en facebook.

    Echt een onwijs leuk vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke actie :D erg mooi vestje!
    Dit is wat ik heb gedaan:

    * Follow my blog with gfc ánd bloglovin' (I'll be watching you ;)
    * Follow kenzaa..nl on twitter [pinaygwaps], facebook [Drea Ebero] or hyves.

    For extra chances:
    * Like this post with bloglovin (+1)
    * Follow kenzaa.nl on every social media (+2)
    * Tweet something about this give-away (+2) [https://twitter.com/pinaygwaps/status/209602093210800128]
    * Put this picture on your sidebar (+2)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig <3 ik doe graag mee!
    # Volg je via GFC onder de naam Frederique vdb
    # Volg je via Bloglovin'
    # Kenzaa FB pagina geliked onder de naam Frederique Vd Boogaart
    # Volg Kenzaa via twitter (@Frederique_th)
    # Getweet over deze giveaway; https://twitter.com/frederique_th/status/209603342043844608
    # En op facebook gepost over deze giveaway; http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=473046876044791&id=100003889026183
    Nu duimen maar! Liefs x Frederique
    (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Pretty chiffon blazer!

    following you..

    www.wardrobemenu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. this is so lovely!
    GFC: vale010206
    Twitter: @valentina__z
    FB: valentina zeuli
    vale010206@hotmail.it

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Extra: I liked this post on bloglovin!
    GFC: vale010206
    Twitter: @valentina__z
    FB: valentina zeuli
    vale010206@hotmail.it

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh deze zou ik graag willen! ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeww heel leuk!
    -Ik volg je met GFC
    -Ik volg je met bloglovin
    -Ik heb het bericht geliked
    -Ik heb de FB pagina geliked
    -Ik volg jou
    -Ik volg Kenzaa op twitter
    -Mijn tweet:
    https://twitter.com/Muchable/status/210116481118257152

    Liefs, Romy
    muchable@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super cool, zo'n kleur zoek ik al heel lang, wil m erg graag winnen!
    -volg je op bloglovin
    -volg je op GFC
    -volg je op facebook
    -heb het bericht op bloglovin geliked!

    duimen, duimen, duimen;)

    xoxo Margreth

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. follow on gfc and bloglovin
    follow Kenza on facebook as Magdalena Jezierska

    for extra:
    like this post on bloglovin
    share about this giveaway on my facebook wall as Magdalena Jezierska

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik volg je op alles :) maar ik kan gfc niet vinden, wat is dat? Gosh, ik voel me dom $$

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I followed you!!
    i hope i win something this time haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke winactie! Ik doe mee :).

    - Ik volg je op Bloglovin & op GFC.
    - De post is geliked op Bloglovin
    - Op twitter (@evelienthebest) , hyves & Facebook volg ik kenza
    - Op twitter heb ik over de winactie getweet ;

    http://twitter.com/EvelienTheBest/status/215820642560380929

    - Het plaatje staat in me sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Okay, ik moet 1 ding zeggen. Dit is echt zoooo'n mooi blousje! Neeman, ik wil hem zo graag hahaha echt erg!
    -Ik volg je op Bloglovin' (+geliked)
    -Ik volg je op GFC (Britt)
    -Ik volg Kenza via Twitter (@britttxbrittt)
    -Ik ben lid geworden van de Hyvespagina (Britt)
    -Ik heb de FB-pagina van Kenza geliked (Britt)
    -Ik heb een tweet gestuurd: https://twitter.com/britttxbrittt/status/218035731405348864
    -Ik heb er ook een post over geschreven: http://randomshittt.wordpress.com/2012/06/27/win-een-heel-leuk-blouseje/

    Ik hoop dat ik zo veel kans maak, want ik ben er een beetje verliefd erop
    :$

    Mijn email: faithlinn@msn.com

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geweldige winactie, super mooi vest!

    - Ik volg je op GFC en bloglovin
    - Ik heb het artikel geliked op bloglovin
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik volg kenzaa op twitter
    - Ik volg kenzaa op facebook
    - Ik volg kenzaa op hyves
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat is nou wat je noemt MIJN STIJL! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...