vrijdag 4 mei 2012

IT'S MA BIRTHDAY

Gister avond kwam ik laat thuis uit Londen, en wat was het GEWELDIG! We hebben geshopt, dingen bekeken en vééél foto's gemaakt! Morgen komt er een verslag online (:
Maar nu eerst; Ik ben jarig YAY! Ik ben nu precies 3,5 uur 15! Dat klinkt zo oud in vergelijking met 14... Er komt ook nog een winactie online ter ere van mijn verjaardag en mijn blog verjaardag die ook over een paar dagen is. Nu kun je ook al meedoen aan mijn twitter-winactie. Volg mij op twitter en lees in mijn laatste 2 tweets wat je moet doen. Je maakt kans op een goodiebag!

My babies, one of my buys in London <3


71 opmerkingen:

  1. gefeliciteeerd meid! xloves.

    ps; doe je al mee met mijn give-away?
    je kan 3 make-up producten winnen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meid! :) Ben benieuwd naar de foto's van Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Erg benieuwd naar je verslag van London!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Birthhhday to you!!
    wat een leuke schoentjes zeg,
    geniet ervan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy birthday to you!
    Die schoenen zijn echt vet gaaf! :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GELUKKIGE VERJAARDAG! Ik ben blij dat 't zo leuk was in Londen! :)

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag! Londen is superrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm a little late, but still - happy birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Je schoenen zijn echt heel gaaf!
    En dankje voor je superlieve reactie, daar werd ik echt blij van! :)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En die schoenen zijn echt gaaf!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefelociteerd met je verjaardag en je blog-verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind die schoenen echt te gek! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt weer superleuke kleren aan! en leuk gecombineerd!

    ER IS EEN JARIG DAT IS SOPHIE, SOPHIE!! GEFELICITEERD♥


    Liefs,
    Sharon ( www.diyprojecten-sharon.blogspot.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag, leuke outfit heb je aan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iets te laat, maar gefeliciteerddd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteeeeerd! & een hele fijne verjaardag.
    psss i love your shoes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy B'day (oeeppsss, heeel laat!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd<3 en wat een super outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog gefeliciteerd en wat heb je al een bruin tintje!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy birthday! Vette schoenen (: Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awww, nog gefeliciteerd! Wauw, jij bent echt mooi, jouw benen! Wat een leuke blog. Bedankt voor je comment en de follow, en ofcourse volg ik je terug! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ben benieuwd naar je winactie. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog gefeliciteerd met je verjaardig :D Hoop dat je een leuke dag had!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je verjaardag! :D

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteeerrrddd!
    Hele leuke foto's, zo vol energie hihi :D

    XOFEMKE.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteeerd! Echt super outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Happy belated birthday! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad xo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog heeeel erg gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar de foto's,
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. happy birthday :) x

    www.kingandclutch.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als nog, gefeliciteerd met je verjaardag, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nog gefeliciteerd ondanks dat ik de post nu pas zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd! :D En wat gaaf dat je die schoenen hebt o_o!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Happy belated birthday!! And I'm following you now! xoxo
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. nog gefeliciteerd!
    zullen we elkaar volgen?


    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Belated Happy Birthday!! Yay! We share birthdays :) Love your shoes! Are those isabel marant??
    xx
    junebiswas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beter laat dan nooit, EEN GELUKKIGE VERJAARDAG ! (:

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...