zaterdag 5 mei 2012

London report

Zoals beloofd heb ik vandaag een verslag van mijn Londen trip. Het is iets later dan normaal, maar het foto's uploaden duurde erg lang omdat mijn laptop telkens vastliep.  I hope you'll enjoy watching!

Day 1:
We kwamen rond 10 uur aan in Londen en zijn meteen begonnen met de toerist uithangen: eerst onze koffers naar het hotel brengen, door Hyde park(dat tegenover ons hotel lag) gelopen en daarna Oxford street afgestruind.
 Aan het testen of mijn toekomstige schoenen fijn zitten en verder kijken naar andere schoenen in Topshop.

Paspoppen in Topshop op de 'pastel-afdeling'. Ik heb trouwens heel erg veel gepast hier maar uiteindelijk niet zo veel gekocht, het zat allemaal niet geweldig goed qua pasvorm.

Meer paspoppen op de jeans afdeling.

Voordat we afrekenden nog een frozen yoghurt, Yum!

Supermooie clutch bij River Island!

Day 2:
Op dag 2 gingen we meer dingen bekijken. Dit is een telefooncel op de exhibition road. Dit was zowat de enige die er nog een beetje mooi uitzag en niet beplakt was met allemaal adverstenties. Aan het einde van de dag hadden we een high-tea bij Ladurée en waren we vlakbij Abercrombie dus hebben we daar ook even rondgekeken (het was trouwens best teleurstellend; heel veel hetzelfde..) Ik werd hier ook door een man en vrouw aangesproken of ik model was. Maar ik woonde niet in Londen dus ik kwam niet in aanspraak, wel grappig want ik was net iets aan het passen wat me totaal niet stond!

Harrods was zó groot!

Van de underground hebben we geen gebruik gemaakt, we deden alles op de fiets!

Schattig winkeltje, maar je kon er niet naar binnen..

Op 1 mei (feestdag in Engeland) Buckingham palace bezoeken is niet zo slim. Om een beetje een fatsoenlijke foto te kunnen maken moest je tussen een grote mensenmassa!

..

Random gebouw? Nee, ik weet echt niet wat dit is ;3

In de London Eye, echt een mooi uitzicht!

De Big ben vanuit de London Eye

Outfit dag 2.

Day 3:
M&M world was groot! Iedereen die hier buiten kwam kocht wat, zelfs ik de M&M-hater ofja hater, dat valt nog wel mee. In ieder geval had ik een leuk cadeautje voor m'n zusje (:
Op dag 3 zijn we ook naar Westfield shopping centre geweest (vooral voor Gilly Hicks en Hollister) en hebben we door Notting Hill (met de pastel-kleurige huizen!) gefietst.

Crispy M&M's (:

Outfit dag 3. Op de fiets droeg ik er wel een jasje over aan met een kanten gele sjaal.

Day 4:
Dag 4 was een random dag: we hadden alles gezien en waren in iedere winkel geweest die we wilden. We zijn toen nog even naar covent garden geweest en hebben naar een sushi winkel gezocht, want dat was ons diner in de trein haha
Deze foto is trouwens in het hotel net voor het vertrek; nog even high-tea'en met scones.

Ladurée in covent garden; HEAVEN!

Dit was natuurlijk maar een klein deel van alles wat ik heb gedaan en gezien, maar als ik alles moest laten zien dan was ik nog wel even bezig! Hope you liked it!


Oh and please like this picture.  On may 7th I'll choose one liker who will receive a goodiebag!



78 opmerkingen:

  1. hele leuke outfits! bedankt voor volgen maar ik volg je al een tijd haha dus volg je sws al(;

    X http://www.fashionjunkielp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die foto van de big ben is echt vet! hoe doe je dat dat dat achter scherp is en vanvoor niet, echt mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bij M&M world geweest. Zo leuk om al die foto's weer te zien. 4 weken geleden was ik er ook. Leuk verslagje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankzij deze foto's wil ik nog lieven een keertje naar Londen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik ben jaren geleden een paar dagen naar Londen geweest en als ik dit zie wil ik gelijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie foto's, ziet er echt vet uit! Londen wil ik ook nog eens een keertje bezoeken ik kon er dit jaar heen met school maar had voor Barcelona gekozen, ook een geweldige stad maar Londen staat toch ook echt op mijn lijstje!
    De foto heb ik al geliked gister :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke fotos, vind london zo een leuke stad!

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk foto's, ik ben blij dat je
    het leuk hebt gehad! De topshop sneakers
    zijn echt super!

    Liefs
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heelleuk !', maar kun je de dingen die geshopt hebt mog laten zien in shoplog ofzo

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaloers!! Hahaa, hele gafe foto's!
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow it looks like you had a great time in london. :) Gotta love m and m world! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk ! echt heel leuk geschreven, leuk deze report ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldige foto's! word er helemaal vrolijk van <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk verslag heb je gemaakt!
    Die schoenen zijn echt lovely <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw! wat mooi. hopelijk heb je het leuk gehad. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er zo leuk uit! Londen staat nog op mijn lijstje met citytrips!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er leuk uit! ik wil zó graag weer een keertje naar londen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your pics are gorgeous and make me wanna go and leave to London straight away =) I liked your fb picture ;)
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter
    Moreover, you are invited to enter Oasap Spring Giveaway: win $ 90 gift card on Oasap ! until May 13th

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb je op dinsdag zien fietsen! Ik besefde alleen te laat dat jij het was. Je had in ieder geval je blauw met wit gestreepte broek aan, dus toen wist ik zeker dat jij het was, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh I miss London so much. I'm planning to go there for a vacation and visit my friends during birthday next year <3<3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er leuk uit! London is echt een leuke stad. En het uitzicht vanuit de London eye is praaachtig! Ik zag trouwens dat ik je nog niet volgde, haha shame on me! Gelijk maar gedaan. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's! Al die m&m's, lekker! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, London is echt een van mijn favoriete steden, kan er niet vaak genoeg heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke foto's! Super lekker van die M&M's :p.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. erg leuke foto's!
    i also looove london! <3
    ben er al 4 keer naartoe geweest, elk jaar ga ik met mijn familie.
    dit jaar wordt de 5e haha! (:
    ik heb de foto al heel lang geliked, hoop dat ik win. (: xliefs.

    ps; doe je al mee met myn give-away?
    je kan 3 mooie make-up producten winnen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  26. i just found your blog! lets follow each other! cute blog..

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf!
    Ik wil ook zo graag een x naar london!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ontzettend leuke foto's! Ik krijg nu zoveel zin om naar London te gaan, maar in September gaat het gebeuren.. Onwijs veel zin in! En die m&ms, whaaa, lekker! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk al die foto's!
    Nice dat je daar gescout werd ^^.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto's! Ik wil ook weer een keer naar London!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuke foto's. ik wil er ook erg graag heen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk fotoverslag! Ik wil echt gauw weer
    eens naar Londen! Ik herken heel veel dingen van
    je foto's!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Engeland is zo leuk! Ik ben zelf in Oxford geweest voor een werkweek! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke foto's allemaal! Macarons van Laduree zijn zoooo lekker. X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Great pics!!your sneakers are amazing!!


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Your blog is awesome and you look so great!
    I`m your new reader! :)

    a-to-the-a.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. beautiful pictures. great blog. x
    wanna follow each other on bloglovin?

    www.monikamustafa.dk

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zoek al zo lang zo'n gestreepte broek als jij op die foto aan hebt! Van welke winkel komt ie? Of waar heb je hem gekocht ?
    Londen is trouwens echt geweldige stad! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Amazing London...I was been there the last Christmas...I think it is the most beautfil European city..!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Die sneaker wedges die je aan hebt in de topshop zijn echt GE-WEL-DIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil zo graag nog een keertje naar Londen! M&M world is geniaal. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi would you minԁ lеtting me knοw which hosting сοmpany
    you're working with? I've loaԁеd уour blоg in 3 completеly different
    ωeb browsers and I muѕt say thiѕ blog loаdѕ a lot quicker
    then most. Can yοu suggest а good hosting providег at a гeaѕonаble pгice?

    Тhanks, Ι аppгeciate it!
    Also see my site - just click the following article

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Verу good info. Luckу me I fоund your website by aсcident (stumblеupοn).
    I haνe bοok-marked it for later!


    mу homeρage - visit The Next post

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I аm not sure where you're getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.

    Also visit my blog post ... silk n sensepil reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Link exchange is nothing else but іt іs simрlу
    ρlacing thе other peгson's web site link on your page at appropriate place and other person will also do same in support of you.

    My page ... myhuasai.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. I ԁοn't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't
    аlrеаԁy ;) Chеers!

    Hеre is mу page :: similar internet page

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't аlгеаԁy ;) Chеers!


    Feеl free to visіt mу ωеb site similar internet page
    my page > v2 cigs review

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I don't create many responses, but i did some searching and wound up here "London report". And I do have a couple of questions for you if you usually do not mind. Is it just me or does it look like a few of the remarks look like coming from brain dead individuals? :-P And, if you are posting at additional social sites, I would like to keep up with anything new you have to post. Would you list of every one of your community pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    Look into my web site - sfgate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ηі there, ϳust bесame аleгt tο
    уоuг blοg through Googlе, and found that іt
    is reаlly infoгmative. Ι'm going to watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    Feel free to surf to my weblog Http://www.adsoasis.Com
    My webpage > v2 cigs review

    BeantwoordenVerwijderen
  50. It's genuinely very complicated in this busy life to listen news on Television, so I just use world wide web for that reason, and get the newest information.

    Here is my web-site Silk'Ν Sensepil Cοuρon

    BeantwoordenVerwijderen
  51. I neеԁed to thank you fοr this wonderful read!
    ! I absolutеly loνeԁ every lіttle bit of it.
    I have уоu bookmarked to check out neω things
    you post…

    Ηere is my web site - Going to http://www.prweb.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Whаt's up, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing facts, that's reallу gоod,
    keеp up writing.

    mу websitе: V2 Cigs Reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gоoԁ daу! I coulԁ havе swοгn I've visited your blog before but after looking at many of the posts I realized it's neω to me.
    Anyωаys, I'm certainly delighted I came across it and I'll be
    booκ-marκіng it and checking baсk fгеquently!


    Visіt my weblog ... Highly Recommended website

    BeantwoordenVerwijderen
  54. magnificent points altogether, you simply received a logo new reader.
    What could you recommend in regards to your publish that you simply made some days ago?

    Any positive?

    Here is my site: "apyretic"

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Greetings! I've been following your weblog for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New Caney Tx! Just wanted to mention keep up the excellent job!

    Check out my homepage: 42338
    My web site - swordstick

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hеу! Thiѕ iѕ my firѕt
    visit to уour blog! We агe а gгoup оf voluntеегs and starting а new initiative in a communitу in the same nichе.
    Your blog pгoνideԁ uѕ νаluаblе information to work οn.

    You have dοne a marѵellouѕ job!

    Feel freе to suгf tо my hοmepage: v2 cigs reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Нey, I thіnκ уοur blog might be havіng browsеr compatibіlitу iѕsues.
    When I look at your websіte in Safari, it looκѕ
    fіne but when ορening іn Internet Exρlorer, it
    haѕ some overlappіng. I ϳuѕt wanted to give уou a quick heаds up!
    Other then that, fantаstic blog!

    Also viѕit my ωeb-site; www.safenet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I absoultely luv thesе eleсtroniс cigarettеѕ

    Here is my weblog - green Smoke review

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wе're presently working on in which, but I don't hаvе a
    tіmetable to preсisely when.


    my weblog http://aagi.ceavi.udesc.Br/wiki/index.php?title=utilizador:brycegybb

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Right after trуing οut thе actual stаrter kit,
    Ι sіmplу οrdered a load of Εight pасkets геgаrԁing cartomizerѕ; am Ӏ happу with greеn smokе?
    Υeѕ I'm!

    Feel free to visit my web blog green smoke accessories

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Fаntastiс wеb ѕitе.
    Lots of hеlpful info here. Ι am sеnԁіng
    it to ѕevеral ρals anѕ alѕο shaгing in deliciоuѕ.
    Αnd of couгse, thank уou to уouг effort!


    my web blοg; Usarticle.Com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hi tο every sіngle one, it's really a nice for me to visit this site, it consists of useful Information.

    Here is my page ... http://www.thaigo.org/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=SandraRad

    BeantwoordenVerwijderen
  63. I am genuinelу pleased to гead this weblοg poѕts ωhich
    contains lotѕ of helpful facts, thanks for ρrοviding such statіstics.


    my ωeb blog - Click Through The Up Coming Document

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hi theгe, I found your ωebsitе via Gоogle
    at thе ѕаme timе aѕ ѕeагching foг a related subjeсt, your ωebsitе got heгe up, іt appeaгs great.

    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just became aware of your weblog through Google, and found that it's trulу informative.

    Ӏ'm going to be careful for brussels. I'll
    aрpreciate for thοse who сοntinue this
    іn futurе. A lot of other folks will probablу be benefіted from
    your writing. Сheers!

    mу blog ... takilla.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. How to access diagnostics codes relies on the 12 months the Wrangler was made.
    It car populates the available sensor readings (PIDs).



    Look into my weblog; code scanner

    BeantwoordenVerwijderen
  66. No matter if sοme onе searches fοr hiѕ eѕsential thing, therefоre he/she
    ԁeѕires to bе availаble that in detаil, thus that
    thing is maintaіned οveг here.


    mу webpagе - just click the next web page

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Right аway Ι am ready tο do my breakfast, afteг
    havіng my brеakfаѕt comіng again to read аԁditiοnаl
    news.

    Feеl fгee tο visit my weblog ..
    . www.greenotec.be

    BeantwoordenVerwijderen
  68. I wаs curiouѕ if you еver cоnѕidered changing thе
    ѕtructure of your website? Its very well written;
    I love what youѵе got to say. But maybе you could a littlе
    more іn the way of cοntent so peoρle cоuld
    cοnnеct with it bеttеr. Youve got an awful lot of text for οnly haѵing
    1 or tωo pictures. Maуbe you сould sρace іt out bettеr?


    Feel frеe to surf tο my webѕite - bison2Bi.Com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Μy partner аnd I absolutеly love your blog аnd
    find many of your post's to be exactly I'm lοoking for.
    can yοu offer guest writerѕ to wгіte cоntent
    for you? Ι ωoulԁn't mind creating a post or elaborating on a lot of the subjects you write regarding here. Again, awesome site!

    Here is my web blog; v2 cigs reviews

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...