maandag 7 mei 2012

Meet me at coral island

Vandaag wou ik natuurlijk meteen mijn nieuwe aankopen uit Londen aantrekken. Na even twijfelen wat ik aan ging doen werden het het oversized ombre vest van de New Look en de koraalkleurige peplum top van hollister. En.. Ik heb de Philips Lumea gewonnen met de Elle actie! Thank you so much for 'liking' my picture. Me so happy! Morgen maak ik de winnares van de goodiebag bekend.

Cardigan: New Look, peplum top: Hollister, shorts: Original, isabel marant k/o: Ash Italia

66 opmerkingen:

  1. Superleuke outfit! En gefeliciteerd met de Philips Lumea (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Gefeliciteerd met de Philips Lumea! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the shoes. Je lijkt wel een model ;)
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vestje! Superleuk! En gefeliciteerd met je winst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vestje! En gefeliciteerd met het winnen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooie outfit! De schoenen zijn ook echt leuk. En gefeliciteerd met de Philips Lumea! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, gefeliciteerd! :) Leuke outfit. Je schoenen zijn echt awesome, en wat heb je mooie benen. :o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable, the colors are amazing:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this colour! is perfect for the spring!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaauw, echt heel leuke cardigan! Gefeliciteerd, he! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vest en nog van harte gefeliciteerd! x

    Love, May

    ohmaygod.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve reactie!
    &Wat een mooie outfit! Je schoenen zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit!
    Echt super vet dat je hem hebt gewonnen :-D

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi vestje!
    De koraal kleur staat je goed

    Love,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat vestje is echt superleuk!
    &Wat gaaf dat je hebt gewonnen,
    gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. LOVELY PICS:) I really like your blog and will happily follow.

    If you want some swedish decor inspiration, you can check out my blog:)
    Have a great week.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel wijze cardigan! Maar brrr, hier is het veel te koud voor shortjes te dragen! (helaas!)

    x Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh ik ben echt bizar jaloers op je topje!! Ik wil zo graag iets van Hollister, want ze hebben TE mooie dingen! Verder ook echt een leuke outfit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love your cardigan!! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woww super gave outfit, ik heb een nagellakje die zo heet :)

    Je hebt een leuke blog, ik volg je terug hoor ^^
    .

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for your lovely comment! I love this outfit and I'm following you on GFC and Bloglovin'. Hope you will do the same! :)

    Destination Moi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful colors! <3

    Greetings from Finland,
    curiousnoora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit! Ik vind vooral het topje erg leuk :D

    Nog bedankt voor je comment :) Ik volg je terug ;) Je hebt een erg leuke blog :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve outfit, ik vind je vestje heel leuk bij dat truitje. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteeeerd (: Je hebt het ook net zo hard verdiend.
    En je hebt echt cute kleding aan.

    Helemaal topp!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg leuk vestje !!
    hele leuke outfit xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zag op Elle dat je gewonnen had super! :)
    Deze outfit ziet er ook weer super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love that cardigan! And your shoes are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cute tie-dye cardi!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke outfit! Die short is echt tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super leuke vestje! En gefeliciteerd! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke outfit! ik vind je schoenen helemaal geweldig, en gefeliciteerd met je winnen! c:
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. met je winnen, sure.. gefeliciteerd met je philips lumea c:

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hé zo heet ook dat lakje van Catrice *wat erg dat ik dat weet*, die kleur staat je goed! En gefeliciteeerd ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja, die heeft dezelfde kleur als mijn topje dus ik dacht dat dat wel een leuke titel zou zijn (:

      xoxo

      Verwijderen
  36. love this photo! Would love if you checked out my blog and followed back! xoxo www.trendsneversleep.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk dat je langskwam op mijn blog! =)

    Leuke outfit, vooral het vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. That cardi is really cute, you look great!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    BeantwoordenVerwijderen
  39. the cardigan is beautiful! Love the ombre effect.
    xo,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heey meid! bedankt voor je reactie, leuke schoenen heb je aan !!

    De cola flesjes verkopen ze bij de bijenkorf :D

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele leuke outfit!! Staat je goed!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Love this coraley pink color on you! It's so bright and cheery!

    invasionista

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met de Phillips Lumea! Waar heb je die schoenen trouwens vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben helemaal gek op dat vestje en die schoenen!
    Je titel is toch ook de naam van een catrice nagellakje?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey very nice blog!

    Feel free to visit my blog post; cuban coffee

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Pretty nice post. I simply stumbled upon your blog and wished to mention
    that I've really loved surfing around your blog posts. In any case I'll be subscribing in your feed
    and I hope you write once more soon!

    Also visit my website - http://hbr.cl/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...