dinsdag 15 mei 2012

Tuesday is bad hair day

Image and video hosting by TinyPic
Sorry, weer een blazer, maar ik vind ze gewoon zo makkelijk te combineren. 
De laatste tijd zie ik op blogs veel mensen een hele witte outfit (vaak met kant) opfleuren met een pastel kleurige blazer. Dus dat heb ik vandaag ook eens gedaan. Uiteindelijk heb ik nog een gele riem en sjaal toegevoegd. Voor de rest heb ik het heel rustig gehouden; geen accesoires.

Image and video hosting by TinyPic
Ik vertrek morgenavond naar zee en zoals jullie inmiddels weten is er daar geen internet. Ik ga nu voor morgenavond een post inplannen maar niet voor de dagen die ik weg ben. Wel ga ik aan zee veel foto's maken zoals vorige keer. De post die morgen online komt is waarschijnlijk een teaser, maar dat zie je dan allemaal wel ;)

32 opmerkingen:

  1. Geen knoopjes in de sjaal? :o
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de blazer wel heel erg leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combi!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blazer is echt leuk, ik heb m ook!
    Echt super leuke blog heb je !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Im totally in love with your sneakers! Nice look, white trousers suits u so good!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely outfit, als altyd hihi! <3 xliefs.

    ps; doe je al mee met mijn give-away?
    je kan namelijk 3 make-up producten winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i think you gorgeous in these photos, i love those wedge sneakers on you!


    myblissisthisway.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the yellow blazer and white pants!! And girl your hair looks great! DOnt worry!
    xo

    lovelyaddictions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk word ik hier van ;), leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inspirerend blog heb je, ik kwam hier toevallig terecht en ga nog even wat uitgebreider rondkijken. Enne.. het valt wel mee met die bad hairday hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie outfit, de kleur van de blazer is echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cool look! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die gele blazer staat je zo leuk. En het is echt een mooi kleurtje geel (:
    Veel plezier komende dagen.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the all white, great legs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die gele blazer is geweldig! :)
    Je top ook!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. loveyourstylee16 mei 2012 om 18:34

    LOOOOVE IT!
    xxxxxxxxxx''

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een super leuke broek en blazer!
    En deze keer geen knoopjes?!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit en hele leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love this white + yellow combination - it suits you so beautifully! :)

    <3 Shawna
    Serpentine Streets

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...