dinsdag 19 juni 2012

Aztec pants and new haircut || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic

Op de post waarin ik mijn floral blazer droeg (hier) vroegen velen van jullie of ik wat met mijn haar had gedaan. Ja, dat had ik. Ik had de voorste korte laagjes losgelaten en da rest is een staart, bij wijze van experiment om te kijken hoe korter haar mij stond. Vandaag ging ik naar de kapper en heb de stap genomen, er is best wel een groot stuk af! What do you think?



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter my give-aways! You can win a mint Kenzaa vest and/or a star double finger ring! Links are in the side-bar, just click on the picture with the item you want to win. -->

70 opmerkingen:

  1. Je haar is superleuk! Je broek is erg leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je haar is leuk! En dat brilletje is schattig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haar is echt mooi zo! Volgens mij heb jij een beetje hetzelfde haar als ik, best wel veel en veel slag/krul. Als dat zo lang is dan is het bovenop wat platter doordat het zo zwaar is. Je ziet nu dat je meteen veel mer volume en krul hebt! Volgens mij zou nog korter je ook heel goed staan ;-) die broek is trouwens geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je haar, en het krult meer nu.

    Je broek vind ik echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gek leuk bedoel ik dus en niet gek ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit!! en je haar is ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je haar is eht leuk! Net als de broek /) en dat brilleje heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je haar ziet er superleuk uit! en je broek is ook echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je haar! En die bril vind ik zo gaaf :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet er super leuk uit! Je broek, je tshirt, accessoires... Echt heel mooi! En je haar ziet er goed uit vind ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat kortere haar staat je heel goed! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. very hot look! pants look so comfy and totally trendy. I also have to mention your glasses - it's a total score!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. great blog, I'm very happy I found it! following

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuke zonnebril & broek! (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! En je haar is heel mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! En je haar ziet er heel mooi uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love this outfit! I've followed! :D xxx

    jessiejane95.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je haar is heel leuk! Lekker zomers. Oh en leuke broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk shirt!

    xx, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah jouw haar! Het zit heel leuk :).
    En geweldige outfit ook nog is! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love it! Ik heb trouwens ook die jurk gehad die jij hebt van Sheinside. Normaal gesproken koop ik nooit iets wat ik bij iemand anders heb gezien, maar ik moest hem gewoon hebben O:). Vandaag is 'ie bij mij binnen gekomen!
    Merci <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful! Those pants look great on you. =) I love them.

    xx,
    Melanie of Aetherlily

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie broek en leuk gecombineerd! En ik vind dat je veel beter staat met je nieuwe lengte, echt super! Hoewel dat lange ook niet mis was natuurlijk, maar toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je ziet er weer top uit !
    je haar staat ONWIJS gaaf!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cute!

    http://www.superficialgirls.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Ik vind je ketting ook echt geweldig!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je haar is leuk!
    En je broek en zonnebril staan je ook erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. omg echt een leuke outfit! en je haar: waaaauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Those pants are really cute and I like your hair too! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits and more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. great look honey, i raelly love ittt

    have a nice day!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf broekje!Je haar zit super mooi!
    Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog!X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I love your printed pants and the necklace...Great style and blog.Would you like to follow each other?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. nice pants! great print.
    Great blog and photos!
    I am a now following. Hope you'll follow back and
    PS. Don't forget to enter my $100 Miinto.com giveaway.

    Cheers, Jacquie
    http://chicadvisor.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Love the print on those pants and your round sunglasses.

    $100 Shopbop GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Those pants are gorgeous, where they from
    Fresh ideas and designs with a personal touch MTX Designs
    http://mertxehernandez.bigcartel.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Theants are form Scotch and Soda.

      Xoxo

      Verwijderen
  35. wow your pants are just awesome. I love the aztec thing that is going on right now :) great pictures. and i love your shoes ... :-) <3

    Ivy
    http://manhattanfashionstoryingermany.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Like your pants and your hair!

    X Mariëlla
    (bluetheworld)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. supercutee!

    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie je haar en je broek is echt wauw, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Love your new haircut!!!

    SO beautiful!!!

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je haar zit mooi en leuk printje op je broek :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, je haar is superleuk! De broek is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. I love your style...so amazing! New subscriber!! ;D ;D

    Check out my beauty blog:
    http://meandmycousin1.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Die broek is geweldig! En ik vind je stijl sowieso geweldig! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk outfit je broek is gaaf !!


    Leuke blog !!

    je hebt er een volger bij !! :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. thanks so much sweetie, just followed yours, pls follow back :)
    Maybe u also wanna like my new fb page http://www.facebook.com/TheFruityThing
    I would be so happy about it :D
    Talk to u soon ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. cute! :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. You have a super lovely hair!

    xx
    http://chirpofmind.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. cute outfit, especially love the top!

    http://savvyselections.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Supermooi outfit! Je bril maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...