zondag 3 juni 2012

Currently craving: Fabulous shorts

Image and video hosting by TinyPic
Als er iets is waar ik gek op ben zijn het wel shorts. Zeker als het gaat op dip dye, tie dye of studs! Een tutorial over shorts met studs staat al online, binnenkort komt er ook een tutorial over dip dye shorts. Om alvast in de stemming te komen heb ik de 4 leukste short van shopkaleidoscopeeyes.com gehaald. Ik ken deze webshop al langer en ik zou zowat iedere paar shorts willen hebben. Deze zomer ga ik er nog zeker een aanschaffen, ik ben er alleen nog niet uit welke het wordt.

What do you think of these shorts? Gorgeous right?
Oh, and don't forget my GIVE-AWAY (link in side-bar) -->


41 opmerkingen:

  1. Superleuk! De link van die webshop doet het alleen niet helaas :(
    Je komt op een of andere rare site uit ofzo.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben helemaal weg van deze shortjes!

    Liefs
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh deze zijn echt leuk! bedankt voor de site, die kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wauw, die zijn echt mooi! Ben benieuwd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are kind of weird but perfect for summer!

    Thank you for your comments. :-)

    www.antoniaivana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Ik weet alleen niet of ik het echt zou dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute & perfect for Summer! :) I'm definitely in need of some brightly coloured & studded shorts very soon!

    <3 Shawna
    Serpentine Streets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er echt super leuk uit!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab shorts! Ik heb ELLE trouwens gemaild om te vragen hoe lang het nog duurt voordat t apparaat binnen komt en ze zeiden dat Philips m eigenlijk al binnen 2 weken op had moeten sturen. Ben nu erg benieuwd wanneer we 'm binnen krijgen.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit soort shorts echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo eentje zou ik ook wel aan m'n kast willen toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WHOA! Geweldige shorts! Heel leuk XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I only just found your blog and I can't believe I haven't found it sooner!
    You have some crazy good content on here and I can't wait to go through
    some more posts but I thought I'd leave you a comment to let you know first :)

    I was thinking we could follow each other on GFC, what do you think?

    Kendra
    xx

    http://www.stoleninspiration.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. thanks! :)

    aw, nice shorts! i love denim & studded details :)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, wat hou ik toch van dit soort shorts (=

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er leuk uit! Heb er pas nog een artikel over gelezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love this kind of shorts!
    I have one! :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik zou voor de bovenste of onderste gaan aan de linkerkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very cute indeed!

    Please enter my Swarovski pen giveaway on www.luxessed.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love!!!

    I follow u follow me?

    please vote here MY FREE CHOICE, is important for me and you can win shoes!! VOTE ME



    Kiss
    Erika
    myfreechoice.net

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nice blog!!!


    Let's follow eachother?
    http://thesweet-beauty.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh dear... Thank you so much for your comment and for following me! You're my number 400 reader, I'm so happy!! And of course I will follow you back
    You're so sweetie

    Kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such an intresting great blog! Lot's of inspiration for myself!

    Whould u like to follow each others blog to keep in touch this way?

    Lots of hugs,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuke shorts!
    Ik heb je een award gegeven, kijk je even op mijn blog? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...