vrijdag 1 juni 2012

Dots and stripes at the private sale

Image and video hosting by TinyPic
Ik kreeg gisteren een email van Maasmechelen village dat ik was uitgenodigd voor de private sale. Je zou hierbij boven op de outlet-prijs nog eens 20-40% korting krijgen op de geselecteerde winkels. Dat wou ik toch wel eens zien! Samen met mama ging ik er vandaag naartoe, ik haalde mijn bandje op en hiermee zou ik, als ik het bandje liet zien, korting krijgen. Helaas heb ik niks gezien dat echt geweldig was en me paste maar het was wel erg leuk om zo'n speciale uitnodiging te krijgen en eens een private sale mee te maken.

Image and video hosting by TinyPic
je ziet het niet zo goed, maar de blazer heeft stippen en de shorts verticale strepen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Het leuke neon-gele private sale bandje.

36 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke blazer! Staat tof met de gestreepte short.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really, really pretty!

    xoxo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow jouw benen zijn al zo bruin! Nice! Mooie outfit ook.
    Ik heb die uitnodiging ook gehad, maar kan helaas niet dit weekend. Maar zo te lezen heb ik niet veel gemist?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love these photographs!

    xoxo
    Meera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke blazer. Ik vind stippen zo leuk.
    Jammer dat je niets kon vinden bij Maasmechele Village.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo'n uitnodigng te krijgen! Jammer dat je niks vond.
    Ik ind je outfit erg tof. De blazer en he shorts combineren goed!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt een heeele leuke outfit, zo mooi met dat grijs en geel, en dat je zelf je outit hebt gematcht met dat bandje, haha! (toch?) liiike :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ook zo'n uitnodiging en vind het zo jammer dat ik door de examens niet kon gaan! Maar er was niet zo veel te zien dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat er niks bij zat! Maar wel een mooie outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat je bent uitgenodigd! Wel jammer dat je niets leuks kon vinden... En leuke outfit. Die kleuren staan leuk bij elkaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk dat je was uitgenodigd! En ach, misschien vind je de volgende keer weer iets leuks (:
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw echt super vet, vooral dat je was uitgenodigd ! :D
    xxx !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your shorts! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je ziet er geweldig uit meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit!

    http://mentrend.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit! Printjes combineren kan soms zo leuk zijn he? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great color combination, that blazer is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een leuke outfit.
    Goed gecombineerd.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Im in love with the shorts

    Northern Style Exposure

    www.northernstyle.blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow echt gaaf dat je een zo een uitnodiging kreeg.
    Jammer dat je niks hebt gevonden.
    Dat broekje is echt helemaal leuk het staat je ook zo leuk.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je mooi bruin! De outfit staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit en leuk dat het geel op 2 manieren terug komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gaaf dat je een uitnodiging kreeg! Jammer dat je niks kon vinden. Geweldige blazer! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...