donderdag 14 juni 2012

The girl in the striped pyjamas || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic
Kennen jullie het boek/de film "The boy in the striped pyjamas"? Het gaat over een jongetje wiens vader een hoge functie had in de tweede wereldoorlog. Het hele gezin verhuisd naar een groot huis naast Auswitsch. Daar leert hij een ander jongetje kennen, hij is het tegenovergestelde van hem. Hij zelf is rijk, woont in een groot huis en heeft iedere dag schone kleren aan, het jongetje is arm, een Jood in het concentratie kamp en draagt iedere dag een gestreepte pyjama. Die gestreepte pyjama liet me een beetje denken aan mijn broek haha. Het einde van het boek/de film is trouwens erg zielig. Het jongetje kruipt onder de draad die hem en zijn nieuwe vriend scheidt, samen komen ze terecht in een gaskamer. Echt een huilmoment!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter my GIVE-AWAYS! you can enter by clicking on the pictures in the sidebar -->

34 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige outfit!
    Alles staat jou ook hé!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed die broek! Wel jammer dat ik nu het einde al weet van het boek.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! waar zijn je schoenen van? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit!
    Die film ken ik inderdaad haha heb ik gezien :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die film ken ik niet. Lijkt me erg heftig.

    Leuke broek. Je sieraden zijn ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken de film, zo zielig :(
    wel een leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De film is echt te zielig voor woorden :(. Ik heb hem ook gezien.
    Leuke accessoires!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie outfit! ik ken de film niet maar ik heb het boek (in het engels) wel gelezen en inderdaad een huilboek, echt heel mooi.
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing outfit! congrats!!

    Have a great weekend!!

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke broek & topje! Dat boek is echt zo emotioneel soms! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What an original pants! I really like your top and your scarf ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit en bij dat einde van het boek zat ik idd ook te huilen..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave broek! Ik wil alleen niet aan dat boek denken bij deze outfit hihi, niet heel vrolijk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. loving the jacket!!

    http://sushmita-smile.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke ouftit, maar niet slim om het slot van de film te verklappen. Wou 'm net gaan kijken en heb hem nog nooit gezien maar nu weet ik al hoe het afloopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit, dat sjaaltje is echt mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I have very similar pants, they're just black and white. LIKE!

    IVANITAS

    BeantwoordenVerwijderen
  18. i love this set, pants are awesome. just added you to following on google:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toevallig heb ik pas de film gezien en het boek gelezen! De broek staat je goed! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit, de film ken ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben ook op zoek naar de perfecte strepenbroek. Leuk gecombineerd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a really cool outfit! The pants are great and the accesories are amazing

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super leuk! echt zOOn vette broek!
    follow back?
    www.bunique13.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...