dinsdag 5 juni 2012

High-waisted ombre shorts

Image and video hosting by TinyPic
Herinneren jullie je de 3 outfits 1 bag + GIVE-AWAY post nog? Een paar van jullie hadden gevraagd om de andere twee, nog niet verschenen, outfits ook op mijn blog te plaatsen. En hier is nummer 1! De oasap.com cropped top, New look bandeau, H&M fashion against aids ombre shorts en natuurlijk de cowboysbag. Hope you like it!

De 2 van de 3 give-away winnaressen hebben overigens het hoesje al ontvangen, de laaste moet zich nog steeds melden. Daarom vertel ik de winnaressen nog eens: Nine van der Waals, Fije Botsma en Marielle Gosens!



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

58 opmerkingen:

  1. Je ziet er echt heel erg leuk uit! Die laarsjes zijn gaaf! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, dat shortje is echt leuk! :D me like haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the shorts so much!

    xo Camilla

    Into The Fold

    p.s check out the giveaway on my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik weet neit of je me een email had gestuurd maar mijn email adres is fijebootsma@live.nl
    ik vind het echt super dat ik gewonnen heb! Ik vind het shortje trouwens erg leuk, ik heb 'em ook gekocht :)
    liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je echt heel leuk, dat broekje wil ik ooook!

    Loves Amber ♥
    (www.lovesamber.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat je echt heel leuk, dat broekje wil ik ooook!

    Loves Amber ♥
    (www.lovesamber.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so cute. you're so pretty and i love this outfit.

    thoughtsof93.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooooi! Je hebt het weer leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave shorts! En hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love those cute shorts on you!

    xo,

    wardrobe girls

    www.wardrobesimetandliked.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je leuk, dame! Ik hou wel van dit soort shorts :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. these look fantastic on you! great blog xo

    www.lovelywanderlust.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. love love this outfit and that neon pink bandeau!!!
    xo
    http://lovelyaddictions.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gecombineerd :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leeuk! dat shortje staat je goed ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gladly follow you on gfc, bloglovin and twitter, dear!

    have a great week,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your outfit!!!!!


    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. echt leuke shorts! ik had m al bij de H&M gezien, zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aw, really lovely shorts dear :)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat broekje is echt leuk!
    Leuke blog ook!

    Ik volg je nu (heb pas een blog), volg je me terug?

    Groetjes, Chanel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ich habe mich entschlossen, mein etwas anderes Leben aufzuschreiben.Es handelt von Krebs, bis zum Halbwaisen. Würde mich freuen über dein ein oder anderen Besuch.

    http://ploetzlichhalbwaise.blogspot.de/

    Mein Blog - Plötzlich Halbwaise -

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke shorts! Leuk gecombineerd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. staat je ontzettend goed! vooral het broekje vind ik heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You are so sweet! Would you like to follow each others blog on GFC? XoXo
    In a Blonde's Wardrobe

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow, these shorts are gorgeous!

    bisous,
    mia

    PS: Participate in our Vedette Shapewear Giveaway HERE !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had deze short laatst ook in mijn handen maar H&M had mijn maat niet meer =(

    BeantwoordenVerwijderen
  27. die dip-dye shorts zijn erg mooi! Staan je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blog , en outfit zeg !.
    en dat figuurtje van jouw. to die for.

    X Robin & Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  29. love it, absolutely gorgeous!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat broekje staat je goed zeg! Ik wilde 'm ook kopen maar hij was niet meer in mijn maat. Wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij hebt perfecte benen, serieus! o_o en je stijl is ge-wel-dig! love love love ittt

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...