vrijdag 22 juni 2012

Love: Gen.likeus sporty socks

Image and video hosting by TinyPic
Facebook gen.likeus -- Twitter gen.likeus
Laatst ontving ik een erg euk pakketje van gen.likeus. Ik maakte de doos open en 2 hele kleurige doosjes kwamen me tegemoet. De sporty socks die erin zaten waren ook very colorful, me likes! Ik paste ze meteen en ze zitten heerlijk. Ze zijn lekker zacht waardoor ik ze ook als een soort pantoffels gebruik en er zit een soort elastieken band (of in iedergeval een wat strakker deel) om je voet die een beetje steun geeft. Ik vind deze sokker er zowel leuk uitzien als in kistjes en sneakers als hakken. Ik hou wel van een beetje contrast.


Ik ben erg tevreden over de service. Je ontvangt de sokken in mooie kleurige doosjes die weer in een grote tnt doos zitten. Ik kreeg er ook een leuke persoonlijke brief bij en wat folders.

Image and video hosting by TinyPic

De sokken zijn verkrijgbaar op genlikeus.nl. Je hebt de sport en street sokken; 12,95 euro (deze heb ik aan, als je ze helemaal omhoog trekt komen ze ongeveer tot je knie), de casual sokken tot een stuk boven je enkel; 9,95 euro en de sneaker sokken; 12,95 euro voor 2 paar. Op dit moment zijn er ook nog leuke limited edition sokken in de shop.
Ook zullen er binnekort andere dingen op de webshop te koop zijn dan alleen maar sokken, nice!

30 opmerkingen:

  1. Leuke, opvallende sokken! Droeg je ze bij je outfit boven je schoenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk<3 Ik had ook 3 paar sokken ontvangen van Genlikeus, echt superfijn zijn ze:D
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    Discover my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke sokken, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat een leuke kleurtjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for your comment hun', such nice boots ! I really like your blog :)

    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!
    Ik vind het alleen een beetje duur voor een paar sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oee tof zijn ze! maar wel een beetje prijzig..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute <3
    Keep in toutch
    xoxo
    The Land of Miabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nice

    ______
    http://twitter.com/NastyaKono
    http://siberia-nk.blogspot.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, vrolijke sokken!

    xx, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. They look so comfortable and plush! Fun colours as well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colour of those socks :)

    http://blaiseruby.blogspot.co.uk/

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your socks are so cuteeeeeeeeee
    Your blog is so inspiring, it will be an honor for me if you visit mine too and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die sokken klinken goed! Lekker vrolijk ook. :) Ook supermooie schoenen trouwens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. awesome socks! haha

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Those socks are so cute! I love the double colors!! And thanks so much for the sweet comment on my blog! Yes, of course I would like to follow each other!! I'm starting now and look forward to you following back!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aahh, die zijn leuk! Ze lijken me ook echt lekker zitten!
    Dankje voor je reactie, ik vind het echt leuk dat je mijn blog regelmatig bezoekt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love the socks :) The Pink ones a really nice

    Love Storm

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...