zondag 10 juni 2012

Neon english flag and arm swag || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic
Vandaag ben ik eens aan de slag gegaan met het DIY'en van friendship bracelets. Ik vind op mijn zusjes kamer wat draadjes en ben gewoon begonnen met knopen. Ik heb een multi-color, mint, roze en blauwe variant. Ondertussen ben ik alweer begonnen aan een nieuwe, ik vind het echt leuk om te doen (:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter the GIVE-AWAYS! Links in the sidebar -->

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit, de armbandje szijn goed gelukt! ik heb trouwens mijn cadeautje binnengekregen, heel erg bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lieve schoentjes &
    love the top.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je kan het hebben met je figuur! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jasje is echt zo leuk!
    En mooie armbandjes :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit en je hebt hele leuke sieraden om!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Friendship bracelets maken is echt leuk hè? Ik heb er alleen noooit het geduld voor haha. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, heel mooi :)
    en leuke armbanden!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die top is echt mooi! En wat zien die armbandjes er goed uit! Echt heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie iedereen met die kei leuke tassen waar heb je die van ,ps super leuke outfit vooral het jasje love it

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your shoes and jacket so much, congrats on the DIY because it's really well done !
    Thanks for your comment hun ;) see ya soon

    xx



    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke armbandjes, je ziet er goed uit sophie!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit. Super armbandjes. En je schoenen, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. those oxfords are way too adorable! :)

    love the outfit!

    lovelyaddictions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww staat je echt fantastisch!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You're a babe!! Your hair is beautiful!

    MeOhMy
    ~Follow Me & I'll Follow You <3
    http://meohmyyy.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. staat je goed! en die armbandjes zijn echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello ;) My name is Polina and i change my link)
    http://www.pmyzas.com - this is my blog
    i start to follow you, cause i like your blog;)
    and it will be great, if you follow me too)
    i have over 1300 followers;) and i like to post photos and so on and impress people')
    be my follower
    it will be amazing;)

    with big love
    Polina.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk outfit, die schoenen zijn echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige outfit en leuke armbandjes heb je gemaakt ! (:

    Liefs wx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die top is heel leuk met die vlag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely outfit! It's pretty cute!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke arbandjes!

    liefs, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, die armbandjes zijn echt GEWELDIG! Ik ga er misschien ook terug zo'n maken (:. Ook het bloesje vind ik echt leuk (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. you look fantastic :)
    the jacket is cool

    sammie
    from
    fashionbarbecue.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke armbandjes! Net als je outfit, haha! Zou je misschien een DIY kunnen doen over hoe je die armbandjes maakt? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. beautiful hair..and u luk great on your outfit..got the swag:-)
    you have a nice blog love...do check my blog when you have time and if you like it follow me and i will sure follow you back:-)
    http://alchiyonjen.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...