woensdag 13 juni 2012

Shorts in the rain || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic
Laatst kreeg ik deze leuke turqoise ketting opgestuurd van Tanja van Kayasieraden.nl.  Ik kreeg 'm in een leuke envelop en de ketting zelf zat in een leuk zakje met een persoonlijk briefje. Dat vind ik altijd erg leuk! Neem vooral eens een kijkje op de webshop en like de Facebook pagina van KAYAsieraden om op de hoogt te blijven van de laatste nieuwtjes.



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Don't forget to enter the GIVE-AWAYS! links in the side-bar -->

36 opmerkingen:

  1. so cute, i love it.

    thoughtsof93.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your denim shorts & your sneakers are awesome!!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een prachtige outfit!
    en nog succes met je toetsen soph!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur die ketting! Ik ben helemaal into turquoise! :) Super leuk shortje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i loveee your hair! the arm candy is perfect

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah leuke outfit! Is dat broekje niet alleen heel koud haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk hemdje, ik hou van kant! En die ketting, geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er weer eens super uit :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great outfit! Love your shoes! :)
    Would you maybe want to follow each other?
    http://mylifelamiavitamivida.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige ketting. Ik houd van turqoise.

    X Mariëlla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke armbandjes en nice shoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi! Vooral de ketting en sjaal vind ik heel mooi, maar ook de blazer en top zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie outfit en jouw benen.. oeff jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een hele mooie ketting! En inderdaad, je hebt prachtige benen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke outfit!! vind je blazer in combi met t sjaaltje erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt altijd zulke leuke blazers en outfits! Mooi gecombineerd! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke arbandjes!

    xx,http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie ketting! Ik ben al heel lang op zoek naar zoiets? Weet jij misschien waar je dit kunt kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben een nieuwe folower! Ik zag je in de cosmogirl staan met de look van de maand! Super outfits, ik ben super jaloers op je haha. Ik kan dat echt niet bedenken om bij elkaar aan te doen en alles ziet er geweldig uit!
    Een vraagje.. Hoe doe jij je haar? Ik heb namelijk zelfde soort, maar bij mij zit het niet en bij jou wel haha. Ik hoor het graag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...