maandag 11 juni 2012

Vitage Dior bag || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen van lookinggoodtoday.com. Ik had 4 leuke armbandjes besteld die je in de foto hierboven ziet. Het zijn de leren bandjes en het geknoopte bandje boven het zilveren horloge en de schakel armband helemaal onderaan mijn grijze horloge. Ik ben erg tevreden over de service van lookinggoodtoday.com, het was een snelle verzending en ze hadden erg leuk producten. Take a look! De leren bandjes zijn trouwens van de mannen collectie ;)
Verder was het vandaag echt een sombere dag, vandaar de vrolijke kleurtjes in mijn outfit; to brighten up the day. Ik draag hierbij mijn vintage Dior bag die ik uit Genève heb. What do you think?

Oh, ik ben trouwens nog op zoek naar leuke youtube channels die ik kan volgen. Liefst fashion, maar beauty mag ook. Drop maar wat links in je comment!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter my GIVE-AWAYS! links in the side-bar -->

25 opmerkingen:

  1. Ik vind Chriselle Lim geweldig:
    http://www.youtube.com/user/chrisellelim
    btw, deze outfit is zo leuk!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je broek is geweldig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke broek, heel gaaf.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een mooie outfit! christelle lim in inderdaad geweldig. verder volg ik ook nog JLovesMac1, Cloecouture, wendyslookbook, Themisterkate, Macbarbie07, juicystar07 en Michellephan.
    Ik vind vooral Macbarbie07 en Christelle het leukste, ze hebben altijd van die onwijs leuke DIY's!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love the arm candy and great look x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave tas!
    leuke outfit

    Liefs,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie armbandjes en je outfit is ook erg leuk! Helaas ken ik geen youtubechannels voor je..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel mooie outfit! Die tas is supermooi! ♥

    En ik meen me te herrinneren dat jij hebt meegedaan om bij Blogger's Wardrobe binnen te raken? is dat eigenlijk gelukt? Ik vraag me af of het voor mij de moeite is om te proberen, want als het jou niet lukt, mij ook niet vrees ik! Laat me iets weten :)

    XO, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw die broek en tas zijn echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie broek! Als je wilt kan je mij volgen op youtube, voor nail art filmpje! http://www.youtube.com/user/EasyNailArt1

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeeh leuk outfit heb je aan. die broek staat je echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! (:
    En leuke bandjes heb je binnengekregen! :D

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie broek, ik houd van distressed denims!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die tas is echt heel gaaf! Je ziet er weer mooi uit :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. okaaay ik ben verliefd op je broek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love your bracelets!!!


    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...