zaterdag 23 juni 2012

Winparty #1: Win 25 euros to spend at zonnebrillen.com


Eergisteren heb ik  500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 25 euro shoptegoed winnen bij zonnebrillen.com. De merken die ze verkopen zijn onder andere Ray Ban, Carrera, Oakley, D&G en Persol. Het lijkt mij geweldig om een zonnebril aan te kunnen schaffen met 25 euro korting! Zeker nu het zomervakantie is, je waarschijlijk op vakantie gaat en het weer hier in Nederland ook een beetje meezit.

Wat moet je doen?
- Volg mij met bloglovin' of Google Friend Connect en like dit bericht
- Vertel mij welke zonnebril je zou gaan uitkiezen als je won.

Wat mag je doen?
- Volg mij met alle social media (Google Friend Connect, Bloglovin, Twitter)
- Like de facebookpagina van zonnebrillen.com
- Tweet iets over deze winactie
- Post iets op je blog over deze winactie/ de winparty

De winacties duren allemaal een maand. Met deze winactie kun je dus meedoen tot 23 juli.

27 opmerkingen:

  1. Ik volg je via GFC en ik heb dit bericht (als ik het goed gedaan heb) geliked.
    Ik heb er ook iets over op mijn blog gepost.
    Hier is de link: http://www.lovesamber.blogspot.nl/
    Ik zou als ik zou winnen een Ray Ban of D&G zonnebril kiezen.
    Gefelciteerd trouwens met je 500 volgers, daar mag je trots op zijn!

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Nog gefeliciteerd!

    Ik volg je via GFC en Bloglovin' en heb het geliked.
    Ik volg je ook via Twitter! Ik heb ook over de winactie getweet.
    Welke zonnebril? ik denk dan een rayban offf ja. :)

    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd!

    ik volg je via gfc en bloglovin, en ik heb dit bericht geliked.
    ik volg je ook via twitter, en ik heb over de winactie getweet (@imwearingjeans).
    Als ik zou winnen zou ik waarschijnlijk een Polar of een Ray Ban kopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love it!

    XX

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd echt heel leuke winactie. Ik volg je via bloglovin en heb het artikel ook geliked. Als ik zou winnen zou rayban kopen heb er nog nooit één gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd net je 500 volgers! Ik doe ook mee, haha, volg je op beide en zou een simpele, maar vrolijke zonnebril nemen. Merk maakt mij niet zo heel veel uit.

    X Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wish i could understand!

    hope you get a chance to check out my blog!

    Figure Of Chic. 

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke winparty, maar ik doe niet mee... Sorry! Succes iedereen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee :D Ik volg je via BL en heb geliked.
    Ik vind de FB pagina van zonnebrillen.com leuk.
    Als ik win kies ik de Rayban Wayfarer, want die vind ik zooo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOVE!
    XXX

    http://wonderfashionista.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, ik doe mee!
    Ik volg je met GFC & bloglovin
    IK heb geliked op bloglovin
    Ik volg je op twitter!
    Ik zou denk ik een ray ban pakken :p

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf ik doe mee. Heb alles gedaan.

    Xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Looks like a lovely shop! xx

    {Satin&Souffles}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chanced upon your blog and enjoy reading it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oehh leuk, ik doe mee :D
    Ik heb alles gedaan, ook de extra's (:

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohja vergeten, als ik win zou ik de Aviator kopen omdat die gewoon altijd kan en tijdloos is (:

    Liefs, Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk ik doe mee!
    - Ik volg je via GFC
    - Ik volg je via Bloglovin
    - Heb het artikel geliked
    - Zou graag de Ray Ban Aviator willen
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gedaan wat je vroeg! ik zou super graag deze bon willen winnen voor een rayban piloten bril! love it!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Guapisima! buen blog!!!!

    un besin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaa, en dit bericht heb ik ook geliked op bloglovin :)

    xx

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je kan nooit genoeg zonnebrillen hebben, hihi!

    1)ik volg je via Bloglovin.
    2)Ik zal gaan voor de Ray Ban New Wayfarer 2132 black green. Omdat ik toch echt een keer een goede zonnebril nodig heb! En met dit shoptgegoed, is het prijsje ook nog eens fijn!:)
    3) Je winactie staat vermeld in mn sidebar!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou een rayban aviator kiezen, die heb ik altijd al gewild. :) Ik doe mee! Ik volg je op GFC en heb het artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw gaaf zeg, gefeliciteerd, die 500 volger zijn inmiddels al gestegen tot 592! 592, hoe krijg je het voor elkaar ????
    Ik ga je zo volgen op bloglovin. (je kunt mij ook volgen met bloglovin, hoeft niet zou ik wel heel leuk vinden, zie maar ;)
    En ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.
    Ik heb geen facebook of twitter dus dat wordt hem niet, nu maar hopen op winnen hè.

    xx flo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...