zondag 24 juni 2012

Winparty Day 2: Win 2 trind caring colors nailpolishes

Image and video hosting by TinyPic 

Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 2 kleuren uit de limited edition van de trind caring colors winnen. De lakjes zijn per stuk 9,95 euro waard. Het zijn 3 mooie pastel kleuren en 1 mooie felle kleur. Ik zou niet kunnen kiezen als ik jullie was ;)

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Tell me which 2 colors you want to win

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 24.

89 opmerkingen:

  1. OOH ik hou van trind, al heb ik er nog niks van haha
    Ik kan je helaas alleen met twitter volgen, is dat goed? Als ik zou winnen zou ik de paarse en de blauwe willen. Ik hou van pastel! Ik heb je trouwens ook een mailtje gestuurd wil je even kijken want dat lijkt me wel handig om te weten want ik heb een vraag gesteld in die mail en het lijkt me handig om het antwoord daarop te weten omdat jij zo'n goed blog enzo hebt. maar nu stop ik met schrijven want deze reactie begint een beetje te lang te worden hahahahahah

    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey wat een leuke win actie (L)
    die kleuren vind ik echt super leuk !!!
    ik volg je me blogovin.
    ik volg je op twitter.
    heb over de win actie getweet.
    en heb over de win actie gepost.
    De kleuren die ik zou willen winnen zijn de roze en de blauwe.
    liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, ik wil graag mee doen aan deze winactie. Ik zou graag de lichtroze en de lila willen!
    Ik volg je op twitter onder de naam Arianne_vlierop en heb getwitterd over de winactie. Ik volg je op GF en op Bloglovin. Ik zal ook nog even een post zetten op mijn blog over deze winactie.

    http://ariannebeautystuff.blogspot.nl/

    Groetjes Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze lakjes wil ik al zo lang ♥
    Ik volgde je al met GFC en Bloglovin' en ik heb het artikel geliked ♥ Ik zou graag het donker roze lakje en de paarse willen hebben :D
    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super leuk!
    Gefeliciteerd met je 500 followers ;).
    Als ik win zou ik graag beide blauw tinten willen hebben.

    Liefs,
    Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik volg je via Bloglovin en heb deze post geliked.
    Ik zou graag 146 en 149 willen (: Ze zien er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeeuk! Ik vindt de lichtroze en paarse heel mooi! Ik volg je al hele lang op bloglovin', ga nu liken! En twitter: @nivabeauty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe winactie! :)
    Ik vind de blauwe en felroze mooi!
    Ik volg je met Bloglovin' en heb de post geliked. Ik zet de winactie ook in mijn sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volgde je natuurlijk al :) De twee roze kleurtjes zijn mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. woow super gefeliciteerd met al je volgers! Je verdient het ook je blog is super leuk!

    leuk dat je van die leuke lakjes weggeeft!
    ik volg je met gfc en bloglovin en heb het artikel op bloglovin geliked!

    Ik zou graag de hele licht roze en de blauwe willen winnen. ( dus op het plaatje de 2e van links en de helemaal rechtse:))

    Ben benieuwd wie deze lakjes binnenkort mag toevoegen aan haar stash:)

    liefs marije

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I just did everything to partcipate plus the twits and posts and following everywhere.i'd love to win the pink ones.thanks for your comment on my blog.i'd love it if you could follow back.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 500 volgers! Ik volg je via GFC en heb dit bericht geliked. Als ik win zou ik graag een lila lakje en een donker roze lakje willen hebben!

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je 500 followers hè, heb je echt verdiend! :) Ik was al een trouwe volger via GFC en bloglovin'. En nu ook via twitter. Mij maakt het eigenlijk niet uit welke lakjes, ik kan niet kiezen (je bent dus niet de enige lol).. ik vind ze allebei heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. yes i am greek.you're learning greek in school?that's so cool!
    keep in touch dear :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh yes i follow you :) amazing blog!!
    Soon
    Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 500 volgers! =) Ik doe mee. Ik volgde je al op Bloglovin' en heb deze post geliked. Ik vind de blauwe en de peachy (..? Het tweede kleurtje van links =)) het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi dear, lovely blog! Thanks for your comment! I'm your new follower on twitter, gfc and bloglovin and I'll be really happy if you follow me back :) kisses from Italy, Lucy www.tpinkcarpet.com OASAP INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute polishes.=)

    http://kashaysblogg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee met deze winactie!
    Ik volg je via GFC en ik zou graag de fel-roze en de lila kleur winnen!

    Ik heb er wat over getweet: https://twitter.com/panajottastyles/status/216996614059991040
    Super gave winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely post and great blog dear!!! I love it!!! If you want take a look at my blog! Follow each other?? Let me know!!! See u soon, I hope! kiss :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oehh ik doe mee, heb alles gedaan :D

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi... sure we can follow each other. follow me & i'll follow you back!

    Vicky

    WIN A CANON IXUS 125

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik volg je met bloglovin en heb dit geliked :)
    ik zou graag de lila en blauwe winnen ! wat een leuke kleuren :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik volg je met GFC & Bloglovin' ! Ga zo deze post liken!
    Ik wil graag de lila & roze winnen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. MAARRR natuurlijk volgde ik deze blog al, aangezien die gewoon vet chill is. De kleuren die ik het leukst vind zijn de een beetje licht rozig-achtige en de meest rechter blauwe. Gefeliciteerd met je 500 volgers, ik ben jaloers haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gracias por tu invitación, me gusta tu blog, te sigo besos ana.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thanks for the comment pretty girl! I'd love to follow each other! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. would love to follow each other ; ) stay in touch!!

    xo SideSmile,
    Ashley

    Ps. Don't forget to enter my
    Protect Your Pumps Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  31. sure i'd love to follow each other, followed u alr, now its ur turn :))

    breepluse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuk, ik volgde je al met GFC en bloglovin'.
    Ik heb het bericht geliked.
    Ik zou de lichtroze en lichtblauwe wel willen :)
    Het plaatje staat in m'n sidebar :) en, ik post er een bericht over! http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gaaaf!

    Ik volg je via GFC en Bloglovin' en heb geliked op Bloglovin'.
    Ik zou graag de lichtpaars en de lichtblauwe wilen.
    Ik volg je ook via Twitter!
    Ik heb getweet! (@ HLAFB )

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat leuk gefeliciteerd :)
    Ik heb met mijn blog net de 37 gehaald haha .
    Ik heb alles gedaan behalve er iets over posten op mijn eigenblog misschien komt dat nog zodra ik dat heb gedaan hoor je van me haha:)
    @dailychoicebot
    Ik heb ook een link gedeeld op FB en dit artikel gelikt op GFC.
    Nou pfoeh dat kiezen is echt moeilijk maar toch zou ik dan graag de roze en de paarse willen winnen :)(De eerste en de derde)
    Liefs Roma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk wij doen mee!
    - We volgen je via GFC
    - We volgen je via Bloglovin
    - Hebben het artikel geliked
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk, ik doe mee :)
    Ik volg je via Bloglovin en heb het artikel geliked :)
    Het liefst zou ik de blauw/paarse kleuren wilen.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. de twee linkerlakjes zijn echt supermooi! Ik heb gedaan wat je hebt gevraagd en hoop dat ik mag winnen! so pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superleuk! Ik heb alle verplichte dingen gedaan, als ik win zou ik graag de eerste en de laatste winnnen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Great colours, i follow you with pleasure! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I follow you on GFC, BLOGLOVIN (PUT THE LIKE!!) and TWITTER!
    i LIKE "day 2" colors!!!!

    THESPARKLINGCINNAMON <3

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie kleurtjes! Ik volg je via GFC en heb je post geliked! De twee rechtse nagellakjes vind ik echt heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. prachtige kleuren!
    ik volg je via GFC en Bloglovin
    en ik heb je post geliked..
    ik zou graag de lichtroze en de blauwe willen winnen :)
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel erg leuk, ik doe mee
    Ik zou graag het roze lakje en het paarse lakje willen winnen.
    Ik volg je met GFC & bloglovin en ik heb geliked
    Ik volg je op twitter en ik heb getweet (twitternaam: jlalfairytale)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heb ik net alles gedaan kom ik erachter dat hij vandaag niet meer geld :(
    Maar ik heb alles gedaan en ik zou graag de roze en de helemaal rechter kleur willen winnen :D

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooi volgers aantal. Dat mag zeker gevierd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een superleuk winactie!&gefeliciteerd natuurlijk!
    Ik doe mee!

    Ik volgde je al met GFC. Ik zou graag het licht roze en het blauwe lakje willen winnen.
    Ik volg je op bloglovin'&heb het geliked!, GFC & Twitter
    En je staat bij mijn give-aways!
    http://sweetlittlethingsx.blogspot.nl/p/blogs.html

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Thank you for stopping by my blog, following you now!

    xx,
    Erin
    http://erinscurrentlycoveting.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Great colors!
    And thank you dear for your lovely comment! Would love to follow each other/follow you:)
    Xo
    Elena
    http://dcinstyle.com/blog/

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Thanks for sharing!!!

    nishalooks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw, hele leuk actie!! Ik hou echt van de lakjes van trind :)
    Ik doe zeker mee! Ik vind roze & de grijs achtige het leukst.

    Ik volg je nu xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuke actie! Ik doe mee :D.

    - Ik volg je op Bloglovin & GFC
    - Het artikel is geliked.
    - De fel roze en de licht blauwe vind ik het mooiste!
    - Op twitter volgde ik je al (@Evelienthebest)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. you have a lovely blog... follow each other??? let me know...
    www.petitgraphie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw wat een mooie lakjess! Ik hou van dat soort kleuren ben er dol op.
    leuke blog meis xx

    één vraagje; waarmee maak je mooie letters op de foto? x

    BeantwoordenVerwijderen
  54. De roze en de blauwe, ik doe mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Weer zo'n leuke actie (: ik ook mee! Haha volg je op bloglovin en GFC . Ik zou voor de 2 rechter lakjes gaan!

    Xx Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Allereerst van Harte Gefeliciteerd =D
    Als ik mocht winnen zou ik graag de kleuren: CC146 en CC148 willen ontvangen. Lijken mij echt supermooie kleuren.
    Btw: I'm following you on Bloglovin and twitter ;)
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ohhh noo..i missed it :/
    But i like your blog, new follower :)

    I have a beauty blog and it would mean a lot to me, if you could check it out and let me know,if you like it...and maybe follow back :P

    http://meandmycousin1.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. you can enter untill july 24, so you can still enter haha

      xoxo

      Verwijderen
  58. Ohja! Ik wil heel graag nog meedoen :D
    Ik had het verkeerd gelezen.. ik dacht omdat het vandaag de 25e is.. Dom!
    Sorry :0

    xxxx's http://www.movieanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe mee.
    Ik volg je via bloglovin en heb geliked.
    Qua kleuren maakt het me niet uit. Ik vind ze allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super leuke give away!
    Ik doe mee!
    - Ik volg je op GFC
    - Ik zou graag de 2e en de 3e kleur willen (links naar rechts)
    - Ik heb wat getweet over de give away, (in het engels): https://twitter.com/#!/imauphillbattle

    liefs, Karlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik heb je bericht ook nog geliked ;)

    xx

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super leuke give away!
    Ik doe mee!
    - Ik volg je op GFC en bloglovin
    - Ik heb je bericht geliked
    - Ik zou graag de 1e en de 4e kleur willen (links naar rechts)

    Liefs, Florence xx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. 1) Ik volg je op bloglovin en heb je bericht geliked!
    2) Ik ga voor de pastel kleur roze, en de felle blauw!
    3) heb het vermeld in mn sidebar!:)
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ga voor paars en blauw, omdat ik al veel soorten roze nagellak heb en wel een nieuwe, frisse en opvallende kleur wil :).

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuke giveaway! Heb geliked en follow je al.
    Paars en blauw zijn heel cool, daar ga ik voor:)

    xx Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een mooie lakjes! Ik volg je op gfc, bl en twitter. ik heet marijnvt op twitter ik like dit bericht bij bl.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Waauw, wat een mooie kleurtjes! Ik doe mee :).
    Ik volg je op bloglovin' + GFC.
    Ook heb ik een tweet gestuurd: https://twitter.com/britttxbrittt/status/218038854458949632

    Ik zou voor de blauwe en lichtroze gaan hihi, liefs.

    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  68. AMAZING <3 je kan nooit genoeg nagellakjes hebben toch, hihi! supergaaf! Doe graag mee <3
    De twee paars/blauwe pastelkleurtjes genieten mijn voorkeur :)
    Ik volg je via GFC (Frederique ✘✘✘✘), bloglovin' (+like!) en twitter (@frederique_th).
    Natuurlijk heb ik ook getweet over deze leuke giveaway; https://twitter.com/frederique_th/status/218069851120476160
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Als ik zou winnen, zou ik de donker roze en lila willen! <3
    Ik volg je al via GFC & Bloglovin' en heb het geliked!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh gave winactie ook, ik zou de lila en de blauwe heel graag willen hebben :) Ik heb je gevolgd met bloglovin en geliked en met twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd meid! En wat een leuke winactie weer! Ik ga voor de donkerroze en de blauwe. Volgde je al, heb geliked en getweet. Ik wil je ook volgen op twitter, maar het lukt niet :( Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat super leuk dat je een winweek doet, kei lief van je!
    Ik doe mee met de winactie, lijkt me gaaf om de donkerroze en de blauwe te winnen.

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. coolsuper gaaf ik doe mee voor het rechter paar
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik like dit bericht
    echt heel cool !
    ik zet ook een linkje !
    xxx nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ohmygosh!
    ik doe zeker mee, heb geen 1 trind lakje!

    - ik volg je via GFC.
    - ik wil graag de roze &de zalm(nude)achtige kleur.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter.(@haffx)
    - ik heb het getweet.
    - ik heb het op mijn give-away pagina geplaatst.

    hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. waaauw, echt zulke mooie kleuren!
    ik zou graag de nude kleur en de paarse kleur willen winnen.
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mooie lakjes! :D Ik doe zeker mee!

    - Ik volg je via GFC, bloglovin (& post geliked) & twitter (@bornasadreamer)
    - Mijn e-mail adres: dutch-beauty@hotmail.nl
    - Ik heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/219905524240621569)
    - De winactie staat ook op mijn blog (http://dutch-beauty.blogspot.nl/p/links.html)

    Als ik zou winnen dan zou ik graag de eerste twee lakjes willen :D
    (dus de roze en het nude kleurtje)

    Liefs,
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Woehoe gave giveaway!

    - Ik volg je via bloglovin
    - Vele post geliked
    - Ik volg je op twitter
    - Ik ben helemaal enthousiast :D

    Trind is een super degelijk merk & ja de kleurtjes zijn zo mooiii ♥♥

    Omdat ik moet kiezen ga ik voor lakje 2 & 3.

    Nog gefeliciteerd trouwens!!

    Doe zo verder
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Sop...
    Echt geweldig !

    Xoxo
    nele

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Woohoo Ik doe mee ! En natuurlijk gefeliciteerd hihi.

    Ik volg op bloglovin (+like), op twitter en GFC
    Ik heb getweet:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/221628645238779904

    Ik ga voor de Paars en de Lichtroze, inderdaad een moeilijke keuzen hihi.

    Fingers Crossed!

    Liefs,
    Anouk

    (a-nou-k@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ah, superleuke winactie! ik doe mee! :D

    ♥ ik volg je via bloglovin, GFC, en heb het bericht geliked!
    ♥ ik ga voor kleurtje 2 & 3
    ♥ ik volg je ook via twitter; xlittletinygirl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik volg je via gfc; lie-ying
    ik ga voor kleur 2/3 ik hou van nude kleuren <3
    ik volg je via twitter: lieyingwu

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...